Pages

Saturday 6 August 2011

Jen v rychlosti

Jen rychle...jsem doma....po 7 hodinach cekani v Nemecku na dalnici, protoze na ni horel nakladak,nebo neco takoveho..nepohnuly jsme se s busem ani o metr..Nespala jsem od ctvrtka...no dobre hodinka spanku se moc nepocita..
Samozrejme jsem si psala vse co jsem videla,kde jsem byla a jak probehla ma cesta domu :)
Az budu mit poradne cas hodim to sem.Ted jdu do sprchy a na pivko, protoze spnek jeste pocka :D:D:D
Mejte se pekne tak jako ja a necitte se jako zombiiici tak jako ja :P

2 comments:

  1. To muselo bejt hrozny.Jak dlouho trva cesta z UK? 15 hodin?...myslim pri normalnim provozu

    ReplyDelete
  2. Jj normalne 15 hodin no..Dojeli jsme v 11 do Plzne,takze 7mi hodinove spozdeni :/ ale co uz, prezila jsem to, jen doufam,ze zpatky to bude ok :D

    ReplyDelete