Pages

Saturday 17 November 2012

Druhy mesic

Prvni jsem jeste ani nenapsala...a ani ho uz nedopisu. Lenost je vetsi nez ma vule tukat do klavesnice a uprimne se skoro nic nedeje. Ano videla jsem prezidenta Spojenych Statu Baracka Obamu, dokonce jsem videla FBI primo v akci, kdyz nekoho zatykali na silnici po ktere jezdime kazdy den do/ze skoly. Nekolikrat jsem se podivala do DC, nakoupila spousty pohledu a utratila nehorazny peniz za navstevy Mc Donalda.

Kazdy den je tu stejny, uz mam zajete koleje co jaky den delat, kdy vyzvednout starsi ze skoly, kdy ma malicka poledni/odpoledni spanek. Kam zajet kdyz chceme do parku, kde je Nature Centre, kde se da nakoupit jidlo, obleceni...

Stridaji se u me nalady..posledni dobou hodne casto a porad premyslim, nad tim, co by kdyby...:D Ano a uz jsem si nekolikrat rekla, sama sobe, nikdy ne nahlas a uz vubec ne pred nekym jinym...

BYLA AMERIKA TO SPRAVNE ROZHODNUTI?? Nebudu to tady nijak rozpitvavat, ale myslim, ze si tu ''odslouzim'' svuj rok a pak hura domu na par tydnu a pak....do Anglie. Ted si asi hodne lidi bude tukat na celo a rikat si, ze jsem blba, kazdy nema takovou prilezitost, ale asi jsem si to predstavovala jinak, ne lip, to ne, ale proste jinak. Rodice mi urcite odpusti, ze nebudu za oceanem dlouha leta, ale maminko, tatinku do Anglie to za mnou budete mit bliz ;) :*  A taky mi hrozne chybi deticky - hlavne Poppi :(( kdyz s nimi skypuju, je to hrozny, dokonce si pak i vypinam kameru, aby me nikdo nevidel brecet..vazne troska, rikam Vam, ze je to strasne...Ale jinak jsem porad vesela, snazim se to tady uzit a kazdy den si reknu, ze jsem jsem chtela...tak mam co jsem chtela.

Ano za pul roku se muze stat cokoliv, urcite zmenim rozhodnuti, pokud se tak stane, maximalne si to tady prodlouzim na druhy rok, ale ve stejne rodine, protoze vim, ze jsem lepsi najit nemohla. A pokud zustanu druhy rok bude to pro to, ze jsem nestihla procestovat co jsem chtela a take, ze nebudu chtit opustit krasy poli a luk a nadherny vyhled na zapad slunce z meho noveho pokoje v novem domecku, kam se mame stehovat nekdy na jare pristi rok. Myslim, ze jsem mela velike stesti jak na rodinku v Anglii tak i tady v USA.

Timto clankem bych se take chtela vsem omluvit, ze jsem hrozne dlouho nic nenapsala a mozna zase dlouho nic nenapisu. Jsem hrozne lina a i kdyz mam cas, tak to proste vzdycky nejak nevyjde. A take omluva za to, ze tento clanek je vazne hodne ''suchej'' (jak by rekl jeden muj kamarad ''jsi vazne sucha jak briza v zime''..nechapu kde na to prisel)...::DD

Hodim sem nejake fotky, aby ctenari, kteri me nemaji na fb, take meli na co kouknout.

O rodince, o tom jak travim volny cas, jak jsem omylem vjela do spatneho pruhu, jak jsem se ucila ridit automat a tak vubec o tom zivote tady...zase nekdy priste ;)


























12 comments:

  1. Ahoj Danus,
    diky za bezva clanek. Ja mam uplne stejny pocit, akorat obraceny..jsem v Anglii a rikam si, jestli jsem udelala dobre, ze jsem si vybrala Anglii..spis ne! chybi mi Amerika, kde jsem byla na stredni, ale rikala jsem si, v Americe jsi byla, zkus Anglii:( ja blbka! Ted po te Anglii uz asi do Ameriky nevyrazim:/ achjo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji za pochvalu, ale musim tady tomu dat vice casu, ale ta lenost :// Jsi v Anglii jako au-pair? Tak treba jeste by jsi se do USA dostala...Nikdy nevis ;) Pokud Ti tedy neni uz 26..to pak uz asi ne no..tedy jsou i jine cesty, ale jako ap je to asi nejjednodussi..

      Delete
  2. No, trošku jsi nás zanedbala :D ale víš co? Přeju ti ten návrat do UK ... jestli je tvé srdce tam, proč ne ;) na úžasnou rodinu nemá štěstí jen tak někdo a věřím, že se ti musíš opravdu stýskat. Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budu se snazit prispivat casteji :) ;) A dekuju!

      Delete
  3. Hey girl,hlavu vzhůru ;)...Zacatky jsou vsude tezke a kdyz zajedes do stereotypu tak je to hrozny,taky mam obcas depky,ale pak staci nejaky ten vylet nebo nakupovani a hned je to lepsi ;)...Verim,ze za pár mesicu bude vše vypadat jinak :))..Jinak fotky krásné,tesim se na dalši clanek a fotecky;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peti moc dekuji za povzbuzeni ;) Ja jako depky jako klasicke nemam, to ne, ale proste se mi styska..kdyz nekde prozijes vice nez dva a pul roku, tak tam tak nejak zapadnes..Myslim, ze Anglie je mi ale stejne souzena, takze me kroky budou smerovat vzdycky tam a nemyslim si to jen ted, ze se mi styska...vim to uz dlouho :))
      Dekuji, budu se snazit pridavat fotky a psat clanky casteji ;)

      Delete
  4. Já tomu rozumím Danus:-)).Preju Ti,at se v budoucnu budes moct vratit do UK,ale kdo vi,ktreba si Ameriku zamilujes stejne UK:-))..Jdu na dalsi clanek :D
    PS:Pridavam si te na seznam oblibenych bloggeru muzu vid ;)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne urcite si me pridej ;)) Budu jen rada! Uvidim jak to pujde, jsem na to zvedava, clovek si to porad prestavuje jinak..no budu se snazit psat casteji a o lepsich vecech - veselejsich ;) :)

      Delete
  5. DCERA BYLA ROK V ANGLII A CHTĚLA TAKY DO USA.POTOM SI TO ROZMYSLELA.ANGLIE JE TAKOVÁ VÍC BLIŽŠÍ NAŠÍ EVROPSKÉ MENTALITĚ,JEN LIDÉ SE K SOBĚ CHOVAJÍ LÉPE NEŽ U NÁS.TAKY SI ANGLII ZAMILOVALA.KDYŽ SE VRÁTILA POŘÁD SE CHOVALA NA SILNICI(I K CHODCŮM),TAK JAKO OHLEDUPLNÍ ANGLIČANI A OD ČECHŮ OČEKÁVALA TOTÉŽ.PŘEŠLO JI TO AŽ ZA PŮL ROKU A BYLA Z TOHO HODNĚ ZKLAMANÁ(O PRODAVAČKÁCH V OBCHODĚ RADĚJI ANI NEMLUVIT).NETEŘ MOJI ZNÁMÉ ŽIJE V AMERICE A ŘÍKÁ,ŽE NEJVÍC JI VADÍ JEJICH NEPŘIROZENÉ "PŘEHRÁVÁNÍ"PŘÁTELSTVÍ.TŘEBA SI K NIM PO ČASE NAJDETE CESTU.DRŽÍM PALCE.MAMI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji za komentar a za podporu, te neni nikdy malo! Ono jakmile clovek zkusi zit nekde jinde nez v CR, tak se mu pak po navratu hodne tezko zase zaclenuje zpet..

      Delete
  6. Ahoj! Obdivuju Tvou vitalitu a že sršíš pozitivní energií na každém kroku. A ještě jedna pochvala, co tady zatím nezazněla- že jsi zhubla? :-) Budu se těšit na další článek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee dekuji moc, moc me to potesilo :)) Ja jsem vecny optimista-flegmatik coz je obcas pekne na ho**o, ale snazim se. Jinak asi jsem neco malo zhubla (nevazim se), protoze mi vsechny kalhoty padaji :// dokonce i ty do kterych jsem se vlezla v lete tak tak..musim si poridit pasek..:D

      Delete