Pages

Monday 18 November 2013

14 mesicu v USA

Hruuza jak ten cas utika :O...Vcera vecer kdyz jsem nemela co delat, byla jsem lina se i hnout, najela jsem si na stare clanky zde na blogu, ktere jsem psala kdyz jsem byla v Anglii a i kdyz jsem nepsala kazdy den, snazila jsem se alespon jednou do tydne...Tady? Kaslu na to nehorazne. A vite co? Stve me to! Vcera pri cteni tech starych clanku jsem se zasmala, plakla si a zanadavala, ze jsem si stezovala na neco, co vubec nebylo tak hrozny a tak dale...ale tohle clovek vidi az s odstupem casu. So anyway....rekla jsem si, ze proste to tak nejde a ze musim mit i neco nad cim se treba za dva roky zasmeju..psane zazitky v USA..neco malo toho mam, ale ta lenost...:// me jednou zabije!
Premyslela jsem, ze bych to psala i v aj, protoze me to tak nejak jde lepe se vyjadrit. No uvidime...Hahaha zase mi to vydrzi tyden...a pak se na to zase vykaslu...NE! Nesmis!!

Tak nejak shrnu co se tady udalo...poolednich rok a dva mesice lol

S rodinou jsme se prestehovali. Do mensiho baracku, ale zato vetsi pole. Mame ted vetsi farmu. Zviratek pozehnane - ovecky, kravy, slepice, prasatka, krocany, kraliky, husy, kozy... Libi se mi tady. Je tady takovej krasnej klid a ja to mam i radeji nez bydlet nekde ve meste. Stale je to Maryland, jen jina county.



Obe holky oslavili narozeniny v rijnu. Meli jsme oslavu den po Danni-no narozeninach. Gabby je uz 6let a Danni oslavila 2 roky. Na detech je nejvice videt, jak ten cas utika. Holky jsou uzasny, i kdyz mi obcas pekne pijou krev, hlavne Gabby, kdyz neposloucha, ale staci ji pohrozit, ze to reknu tatovi a hned seka latinu :D Tdy totiz nastesti panuje prisny rezim. Ne nejaky moc prisny, ale skoda kazde rany, ktera padne vedle. Keith obcas Gabby naplaca a ted uz obcas i Danni, protoze co jsou ji dva,tak je jak little devil. Asi bude pravda, ze se rika Terrible two hahaha.
Jinak travim nejvice casu s Dannu, protoze Gabby uz ma od konce srpna skolu. Kazdy den ji v 8:10 rano odvezeme na bus, dolu k prijezdovce a v 3:45 nam ji zase bus priveze. V utery ma ted sahovy krouzek a dvakrat do mesice chodi do skauta, My s Danni travime cas v parku, v knihovne, obcas po kramech a obcas jsme doma a zewlime, koukame na Peppa pig a nebo ji poustim britske serialy na ipodu, prijde mi, ze tady v tv pro deti moc nemaji. Maji Nick JR. jenze od te doby co mame Fios od Verizonu, nam to nejak nejde :/ U Gabby stale vede My little Pony, Thomas the tank engine a tak ruzne princezny a barbie.
Danni nejoblibenejsi jsou auta :D hraje si nejradeji s takovyma dvema truckama, ktere privezl Keith nekdy minuly rok pred Vanoci. Pak rada prohlizi obrazky v knizkach a Thomas the tank engine je jasny favorit spolu jeste s Peppa Pig = vsechny ''svoje'' deti naucim na Peppa Pig... :D






Jinak co se tyce kamaradu a meho social life...skoda slov :D Porad mi nekdo odjizdi :'( Terezka odjela uz pred dobrym mesicem a pul, tusim....Ted mi odjela Mikejla, pred dvema tydny jsem ji vezla na letiste....:( Gabika odletela po uspesne prezitem roce a 9ti mesicich...Julie je mi verna, ta se mnou prodlouzila, takze te se jen tak nezbavim :D Moje francouzska koketa :D <3





Jinak co se tyce me vasne k tetovani....Rukav se nam pomalu, ale jiste zacina barvit...Jsme sice ani ne v pulce, ale vypada to slibne. Jen nam to ted pokazi udalost, ktera me zaskocila :/ Samantha, moje taterka se stehuje na Floridu...:O Right...vypadala jsem nejak podobne, huba dokoran a pak slzy..... :D
Ted v sobotu mame dalsi sezeni, snad dobarvime upper arm (=horni ruku nad loktem) a pak snad doleti po novem roce....a to bude masakr, protoze z mych max 3hod sezeni budeme muset udelat min 6hodin :D :( auuu...Obzvlast ted v sobotu to bylo beco.....Dear elbow....you BITCH!!! aneb tetovat se na lokti....projit si peklem :( :D ted se smeju, ale bylo to neco hroznyho....a kdo se jeste nekdy byde ptat jestli tetovani boli, tak kurva jo...A je jedno na jakem miste...Pokazde to do vas picha vice jehel..takze ano boli ;)



Tal to je asi pro dnesek vse, Danni se probudila z jejiho nap...Tak zase priste :)
A kdyby nekdo byl tak hodnej a hodil koment....abych jako aspon mela ten pocit, ze to nekdo cte :P :) :*

4 comments:

  1. Já to čtu :) četla jsem zápisky, už z anglie ted i z ameriky :) rukáv vypadá dost dobře a když jsou dvě děti pohromadě znám malý dablíky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji :) Musim si prihlasit tvuj blog na odber ;) uz jsem na nej parkrat koukala, ale to vis ja zewl :D :/

      Delete
  2. Čtu :-) Alespoň vím jak se máš a co prožíváš ;-)

    ReplyDelete