Pages

Friday 15 November 2013

SAN FRANCISCO, LOS ANGELES, LAS VEGAS - California / West Coast Road Trip 2013.....Pictures SF

Datum : 25/8 - 4/9/2013

A je to tady, konecne se Terezka docka clanku o nasi skvele, nejlepsi (jak pro koho :P :D) dovolene na zapadnim pobrezi. Mozna bych mohla pridat jen fotky, ale nemohu Vas ochudit o prilet do Arizony a nasledujici let do SF....to byla sranda..not so much :D

Co vsechno predchazelo nasi skvele dovolene...ehm bookovani letenek, to bylo docela ok, jen jsem si omylem zabookovala jinej let zpet z Vegas do Baltimore nez Terka, stejny cas, jen proste jinej let :D Nakonec se ukazalo, ze je nam to stejne jedno, protoze Terka sla do rematch :/ prestehovala se do Michiganu, s rodinou se domluvila, ze ji dovolenou i pres vsechno narychlo daji a tak jsme se mohli tesit, Stacilo uz jen Terce prebookovat letenky, nakonec si musela kupovat nove a vubec to byl porod a slozite, ale zvladli jsme to. Naplanovane to bylo tak, ze ona poleti z Michig. do Arizony a ja z Wash. stejne a sejdeme se na letisti, protoze jsme uz predtim meli zabookovane letenky Wash->AZ->SF. Ubytovani jsme nasli, auto zarezervovali - to bude mit kapitolu samo pro sebe, pos***** auto..tedy spise pos**** autopujcovna :D :/

Tak tedy zacnu odletem z Washingtonu DC a priletem...nepriletem do Phoenixu v Arizone. Vec se totiz mela tak, letime si pekne uz pres tri a pul hodiny, za necelych 20minut mame pristavat ve Phoenixu....V letadle jsem sedela v ulicce coz me nevadi, alespon mam misto na nohy. Letime a kapitam zacne hlasit, ze se blizi pisecna boure. Nikdo tomu nevenoval pozornost. Ja jsem si jedla svuj sandwich a pila colu. Kdyz sedim takhle v ulicce rada nakoukavam lidem pres rameno do okynek a najednou jsem videla neco cerveno-oranzoveho. Myslela jsem, ze je to ohen, protoze tam v tuhle rocni dobu radi ohne...No nakonec se  ukazalo, ze je to pisecna boure. K nasi smule jsme do ni vleteli...takove turbulence a propady jsem jeste za moji litaci 'karieru' nezazila. Dokonce jsem si zlomila nehet jak jsem pevne drtila operku na ruce u me sedacky. Nejaky pan byl velice chytry a v tom nejvetsim propadu se zvedl ze sedacky, ze si vezme telefon nebo co a ovsem, ze to s nim prastilo,on se sesunul k zemi..Nastesi se mu nic nestalo, ale nasledovala smes kriku, brekotu a nadavani na letusku, ktera nemuze za to, ze nejaky kreten si chtel sahnout pro telefon.
 Z boure jsme po cca 5minutach zase vyleteli, ale pristat nas nenechali. Odklonili nas na letiste 20minut vzdaleneho, do Tusconu. Super. Myslenky v me hlave byli asi nasleduji - Co budu delat? Jsem v prdeli. To je konec dovolene. Nestihnu letadlo do SF. Kde je asi Terka?....nasledovalo hodne sprostych slov v anglictine :D
Nakonec jsme to stihly, ale jen tak tak....probehla jsem se ve Phoenixu na letisti z gate k nejvzdalenejsi gate, jen proto abych nasledne zjistila, ze to letadlo ma dalsich 45 minut zpozdeni?!
.................................................................................................................................

15.11.2013

OMG What a Looser I am!!!!!

nevadi...uz tento clanek asi nedopisu, protoze mi tady lezi od 12.zari....ano...12.zari!!!! Pres dva mesice se na nej elektornicky prasi....

Dovolena byla uzasna....ted bych se tam mozna i vratila :) Ale jen do SF....no mozna i do Vegas...no mozna i do toho LA, dat se potetovat od Kat Von D = dream since a looong time! :)

Dobre...nahazim sem fotky, jak je mym dobrym zvykem :D....treba jeste casem neco napisu, ale silne pochybuju a Ty, Terko mi to snad odpustis ;)


SAN FRANCISCO





















Fotky z LA a Las Vegas pridam do dalsiho clanku....snad to stihnu do Vanoc....:D :D

No comments:

Post a Comment