Pages

Thursday 8 January 2015

Vikend v polich aneb Back in Newtoft!

Tak zacneme polehoucku...pomaloucku :) Do roku 2015 jsem si dala jen par skromnych predsevzeti....zacit zase psat na blog, pokud mozno co nejvice, prestat tolik nakupovat zbytecny kramy!, vice tetovani!, dojet minimalne na 4 tattoo convention v Anglii (zaciname unorem v Brightonu) and stop swearing too much! :D tot vse na zacatek......:)


Na zacatku listopadu po vice nez dvou rokach, presneji po 2rokach a 3mesicich jsem se vydala na vikend za moji prvni (technicky druhou, ale prvni rodinu v LND nepocitam) rodinkou. Urcite si pamatujete, ze jsem v Newtoftu stravila vice nez dva roky staranim se o tri deticky. Elise, Toby a Poppi. Vyrostli!! Hrozne moc!

Mick me vyzvedl na nadrazi v Lincolnu a jelo se. Nebudu lhat bylo to dosti awkward :D ze zacatku, ale po chvili mi prislo jako kdybych nikdy neodjela. Kdyz Lindz s detma prijela zpet domu z nejake oslavy, skoro meli zastavu....deti nevedeli, ze prijedu, takze to bylo prekvapeni (ted me mrzi, ze jsem nenatocila jejich reakce!). Elise zacala vriskat, brecet a utekla do pokoje :D Poppi se ke me rozebehla a dala mi obrovsky hug a pusu na tvar a Toby rekl Hi Donna...a sup byl pryc :D:D Elise po chvili prisla zpet a zacala me objimat a sahat mi na tvare jestli jsem opravdu tam. Byl to uzasny pocit je zase vsechny videt! Somezrejme jsem se rozbrecela jako mala, protoze to proste jinak neslo. Lindz me objala tak silne, ze jsem skoro prestala dychat a uz mi nalevala sklenici vina - nothing ever change!
Uzasny vikend!:) Vzala jsem deti do parku, byla v Newtoft social club, kam dosli moji kamaradi z poli a v nedeli jsme meli uzasny roast dinner YUM!

Na konec prihoda z cestovani, jen ja muzu byt tak blba! :D Mela jsem prestupovat jen jednou a to v Peterborough, tam nasednout na vlak primo do Lincoln....bohuzel mi vlak do Lincolnu ujel, protoze jsem si musela dojit koupit Starbucks a nejak mi nedoslo, ze ten vlak nebude prijizdet, ale ze uz stoji na nastupisti, navic to byli jen takove ty dva vagony...no proste zase jsem jednou 'didn't pay attention'. Musela jsem si koupit jiny listek, zjistit co jede do Lincolnu a misto jednoho prestupu jsem mela 3 a cele me to stalo pres 50 liber...:D ted uz se tomu smeji, ale v tu chvili bych si nejradeji nafackovala!













No comments:

Post a Comment