Pages

Saturday 1 November 2014

Cambridge

Asi to nebyl nejlepsi napad jet se starat o dva kluky, kteri jsou vice mene zavisli na xboxu a tv.....

Well well well..... Zacneme pekne od zacatku. Nechci si moc stezovat, protoze na to ja nejak moc nejsem, ale kazdy den premyslim jestli jsem se rozhodna spravne jet se starat o dva kluky ve veku 7&9 let a jeste do toho holka, ktera pokud je sama je teda uplne uzasna! Oni jsou vice mene vsichni ok, jen nechteji nic delat :( coz me hrozne mrzi, protoze ja jsem byla zvykla chodit ven, do parku, knihovny atd atd. Tady? Meli jsme half term....myslim, ze moje nervy jsou nekde hodne daleko, protoze uz ve stredu jsem to nevydrzela a mela talk. Nejdrive s HD a pak i s HM u vecere. Tak snad se neco zmeni. Xbox uz nemaji. Nechci si stezovat. Bylo tady vice veci....a stale je co mi vadi, ale budu se snazit to zvladnout a prekonat, protoze menit nechci. Ty penize co mam tady mi nikdo jiny neda a ja si chci alespon neco nasetrit. Ano nejsem v setreni uplne zdatna :D ale snad to nejak dam! Jsem prece holka sikovna lol
Jinak tedy asi nic extra se tady nedeje. Decka uz poleti do skoly v pondeli a ja budu mit jen malou...v pondeli, stredu ji mam cely den, tak muzeme podnikat :)
Mozna mam porad naladu na houby, protoze mi hrozne chybi Gabby a Dani a celkove Amerika. Vubec jsem si to nepredstavovala, ze mi bude tolik chybet i kdyz je to shit land :D uz vymyslim kdy tam na dovolenou.

Fotku Dani mi poslala Kate :)


Tuhle se na skupine jedna holcina ptala na to, jak se holky co prileteli ze statu zpet, s tim vyrovnavaji. Ohlasy byli vselijake. A padlo tam i to, ze pokud cestujeme/delame aupair dal, chceme se vyhnout realite a vsednim povinnostem. Tak bych si dovolila tedy k tomu neco napsat.
Vim jake to je pracovat v kancelari, vim jake to je platit si najem, vodu, elektrinu, telefon etc. Vim jake to je nemoci si koupit co chcete jen aby jste vysli s penezi na ten najem. Bydlela jsem v Plzni spolu s pritelem, uz to sice bude asi 5 let, ale vim co to obnasi nezit s rodici! Cestovani miluju a uz si proste nedokazu predstavit jit zpet do kancelare, nebo delat normalni praci. Au-pair / Nanny mi prijde jako nejlepsi zpusoba jak toho procestovat dost a hlavne se zzit s kulturou dane zeme. Pokud pojedete na dovolenou, tak ty vsedni dny toho daneho mesta, lidi nepoznate. Nekdo to holt nese hur, nekdo mene hurr, ten navrat do CR / zpet home. Za me osobne...me se proste styska. Chtela bych se tam vratit, ale vim jaky je tam zivot tezky. Zdravotnictvy je drahe. Zivot je tam drahy! Zlata Ceska Republika a jeji najmy a zdravotni pece. Jde ale o to, ze v Americe je jiny standard zivota. Uplne jine sluzby, ktere se s EU nedaji srovnat. A tak bych mohla pokracovat donekonecna.... Jen jsem chtela rici, ze kazdy ma narok na svuj smutek a jen cas ukaze...Neprijde mi fer shazovat nekoho jen pro to, ze si to predstavujee moc ruzove...ano vim, jsou slecny co si to predstavuji jako Hurvinek valku....ale to by bylo na jine povidani. :D



No tak ted neco veselejsiho :)  Pred chvili jsem se vratila z vyletu v Cambridge. Mesto je moc pekne:) Pocasi bylo super, az moc teplo na me :D klasika! Vylezla jsem si i na vez jednoho kostela, teda tech schodu! Malem jsem vypustila dusi. Uz hodne dlouho jsem nikam takhle nelezla. Navic to schodiste bylo hrozne uzke a jak pro hobbity. Vyhled ovsem nadherny!
Obesla jsem pak colleges, vse vyfotila a obesla par obchodu. Myslim, ze na me muzete byt pysni! Koupila jsem si jen pohledy a znamky :D zadne obleceni! Takze jsem natocila nejaka videa, tak az to dam dohromady, tak sem dam odkaz na youtube video ;)
















Vcera byl Halloween a ja jsem ho poprve poradne neoslavila :(( Rodina ho tady neslavi, coz kdyby mi rekli pred tim nez jsem si je vybrala, asi bych hodne premyslela jestli sem jet.... :D
Nakonec jsem mohla deti vzit na jejich uplne PRVNI trick or treat a meli hroznou radost! Tak alespon neco co staklo za to v tento mizerny tyden.



Uplne nejvic se ale tesim na pristi vikend! V sobotu rano jedu navstivit Lindz, Micka a deti!!!! Deticky o tom nevi...Lindz a Mick ano, protoze potrebuji vyzvednout na nadrazi. Takze plan je takovy, ze Mick me vyzvedne a ja pockam u nich doma nez Lindz prijede s detma z nejake narozeninove party. Hrozne se na ne tesim! Po vice nez dvou a pul letech je vsechny uvidim na vlastni oci. Jak moc vyrostly a jak se zmenili! Elise ted bylo 13, takze uz je teenager! :D A Poppi je porad really stroppy :D  Snad tento nadchazejici tyden utece jako voda. :)

Some random pictures:)) 








Nakonec bych Vam vsem chtela podekovat za komentare k clanku jeste z CR. Dekuju moc za vsechny ohlasu a za emaily! <3 Vazim si toho, ze to tady jeste ctete! :)

Krasny zbytek soboty a mejte super nedeli!

xx

3 comments:

  1. ...a já bych k tomu ještě něco přidala z kategorie " starší generace". Jsem sama matka ex au-pair a moje dcera se prostě zpět už nevrátí. Žije v Glasgow a prostě je tam šťastná. Kdoví zda tam neskončím také...časem. Myslím, že by každé dítě, pokud nemá nějaké závažné psychické nebo zdravotní problémy, vyjet do světa pečovat o někoho jiného než samo o sebe. Moje dcera se mi přímo měnila před očima a přitom to byla slečna u které jsem si myslela, že ji budu muset pořád opečovávat. Prostě tak nějak nepoužitelná do reality běžného života. Dokázala žít v cizím prostředí, sžít se s rodinou a nakonec si i najít práci a vztah. Tak nějak doufám, že stejnou cestou půjde po maturitě i syn a stane se též soběstačným touto cestou. Je strašně jednoduché zůstat doma na " mamahotelu", být věčným studentem a nebo se nudit v nějaké práci kde vás nikdo neumí ocenit a strašně vás to sžírá. Vidím to u svých kolegů a kolegyň...jsou po škole...skvělé jazykové schopnosti, ještě bez závazků...a sedí doma. A jenom nadávají a nadávají......a postupně dostávají rozum ;-)
    Danuš..opatruj se ;-) Aimehenry

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krasne napsano. Dekuji za komentar! Ja se marne snazim dostat mladsiho brachu 'z domu'. Je kuchar a ma rad tanecni hudbu..pres 4 roky do nej hucim, aby odjel na ibizu....bohuzel on je tak trochu mamanek :D ne, ze by na tom bylo neco spatneho, ale proste, byla bych rada, kdyby nekam vyjel a ne jen sedel na 'zadku'. On si nastesti nestezuje, ale mam par kamaradu co si stezuji a kdyz jim reknu a co Ti brani vyjet, tak to je porad dokola 'vis to neni tak jednoduchy...a blaaaa'. Ja jsem take mela normalni praci v CR, docela dobre placenou, bydlela jsem s pritelem, ale proste jsem se nechtela zahrabat a dnes dekuji memu jiz ex-priteli, ze nechtel deti, kdyz ja jsem na nej tenkrat tlacila..:D byla jsem mlada blba!

      Delete
  2. När jag introducerades för Mr. Pedro (A Loan Officer), gick jag in på marknaden som första gången husköpare.
    Mina behov var lite annorlunda och jag hade massor av frågor, innan han skickade mitt förhandsgodkännandebrev till mig ringde han för att prata med mig om vad det betydde och vad som kunde förändras. Han gjorde sig tillgänglig för mig i stort sett vilken timme som helst via e-post och sms, han var mycket lyhörd och kunnig. Han är också väldigt okomplicerad, jag förklarade för honom vad mina förväntningar var när det gäller stängningstid och andra detaljer. Han sa att han skulle uppfylla dessa förväntningar men han överträffade dem. Jag stängde så snabbt min mäklare och säljaren var förstås glada över det. Men som köpare uppskattade jag att få gå igenom processen på ett kortfattat men grundligt sätt. Från förhandsgodkännande till avslutning – resan var så sömlös och jag anser mig ha tur eftersom jag har hört skräckhistorier om internet. Jag rekommenderar en lånehandläggare, Pedro Jerome, kontakta e-post: pedroloanss@gmail.com & Whatsapp-nummer:+18632310632 till alla som letar efter ett lån på vilken marknad som helst.

    ReplyDelete