Pages

Tuesday 7 June 2011

Křtiny v Henlow

Jak jsem psala v predeslem clanku, chtela bych se s Vami podelit o zazitky z mych uz druhych křtin (nedele 5.cervna) co jsem v Anglii. Tentokrat se křtil synovec ze strany Lindsey, presneji jeji sestry syn. Cela rodina bydli na vojenske zakladne v Henlow,kde jsme uz stravili 2 dny,kdyz jsme jeli do Francie minule zari.
Lindsey nakonec nejela,protoze byla po nocni a mela pred sebou jeste jednu nocni,takze se s nami jen rozloucila po osme ranni ve dverich. Nakonec jsme jeli ja, Mick, Poppi a Toby a Elise s kamaradkou Miou. Cesta ubehla docela rychle.necele dve hodinky jizdy po dalnici. Samozrejme decka byla trochu hlucna,ale ja predvidave jsem sbalila par pytliku bramburku, piti a cokoladove tycinky, takze pak byli zabaveni jezenim.

Dorazili jsme kolem 10, obrad byl na 10:30,takze jsme se vyskladali vsichni z auta a sli pozdravit vsechny pribuzne co uz byli nashromazdeni v baraku u Adele. Do kostele jsme se odebrali pesky a kolem ctvrt na 11 jsme dorazili, byl to hodne moderni kostel a pan farar nakonec hral i na elektirckou kytaru :D To jsem se docela usmala, protoze jsem tohle nikdy nezazila.Samozrejme ho mam zachyceneho na fotce,jak jinak.
Cely obrad (nebo jak to nazvat :)) trval neco kolem hodiny, samozrejme decka,teda hlavne Toby, jak jinak,behal,delal bordel, kricel na vsechny strany, takze ho Mick asi po 15minutach vyvedl ven a tam zustali az do toho kdy se preslo k samotnemu křteni.
Nejsem verici a ani jsem se o to nikdy moc nezajimala,takze vam nereknu co jsme zpivali za pisne ani proc jsme stali jen u kazde druhe..Ale obrad byl moc pekny a malej Benton (bude mi 6 mesicu) hned po pokřteni  usnul.
 Po obradu v kostele jsme se presunuli zpet do domu Adele a Davea (neumim to jmeno sklonovat v cj :D, jmenuje se proste Dave). Kde byki pripravene obcerstveni a pro decka samozrejme nechybela trampolina.


Na jidlo bylo na vyber tortily s tunakem,slanina se syrem, vajicko s cibuli (neobvykle prisady :D),ale ta tunakova tortila byla vyborna. Pak nejake kureci maso,3 druhy sunky,nejake druhy syru,okurky,salat s rajcaty,udelane toasty se sunkou,syrem,cervena repa..spousta dzusu,coca-cola, vino,bramburky a dort pro krteneho, a jeden mensi dort pro decka,ktery se pak rozkrajel a na me nevyslo,tak jsem uzmula kousek Tobymu :D.
Byla jsem s Tobym,Elise a Miou v parku, kousek od domu kde byla skluzavka,houpacky a prostor pro behani a hrani.
Pak deti skakali na trampoline, Poppi jsem dala nekdy kolem pul 1 spat,jenze jak byl vsude hluk, tak spala hozna hodinku a to ji nestaci,takze pak byla neprijemna a na ceste domu v aute usnula. Za to Toby byl zase nezvladatelnej celej den, takze jsem ho ponechala na starost Mickovi :D. Jen at si ho poradne uzije,ne ? :)
Docela jsem se tam seznamila se zbytkem pribuznych a znamych a kazdej se me ptal jestli Poppi je moje vlastni :D. Bohuzel vzdycky kazdeho zklamu,ale neni je jen vypujcena :D.
Jak tak zabava probihala,grilovani na zahrade, odchazeni hostu a predavani darku, mimochodem mi jsme nic neprivezli :( protoze Lindsey rekla,ze koupi prani a nejaky darek,ze pry ma uz,nakonec na to zapomnela a darek nam zapomnela dat,takze priste.
Chylilo se k pul 4 a Mick usoudil,ze by jsme uz mohli vyrazit domu, Toby a Elise uz sli v pondeli do skoly a je to skoro 2 hodiny jizdy a v nedeli byva vzdycky hrozny provoz, vsichni se vraci z vikendu, nebo z prazdnin, protoze byl ten half term.Takze jsme vyjeli neco kolem 15:45 a doma v Newtofu jsme byli po pul 6, takze docela jsme to zvladli dobre.

N zaver jako vzdy jeste nejake fotky :











No comments:

Post a Comment