Pages

Monday 27 August 2012

Posledni dny v Anglii a rozlucka - foto


Timto clankem bych rada ukoncila a uzavrela tento blog o au-pairovani v UK..mozna se k nemu jeste nekdy vratim, ale prozatim tohle je posledni clanek. Dale me najdete na mem druhem blogu o mem dalsim dobrodruzstvi v USA - odletam 16.zari :) - http://dreamwillcometrue-danus.blogspot.cz/ ,nebo kdo by si chtel pocist i v anglictine, zalozila jsem jeste jeden blog ktery bude komplet jen a jen v AJ, je to hlavne pro me pratele v Anglii a pro ex-rodinku :) - http://danasamericandream.blogspot.cz/


Hrozne moc dekuji vsem kdo cetli byt nepravidelne muj blog a kdo sledoval moje skoro dvou a pullete ''valceni'' v rodine policistu s jejich tremi detmi. S odstupem nejakeho casu, muzu rici, ze i kdyz jsme meli obcas zatazeno, ze jsem si lepsi nahradni rodinu nemohla vybrat. Opravdu me prijali jako clena sve rodiny a nic mi tam opravdu nechybelo. Ted kdyz jsem v CR se mi po nich hrozne styska a nejvice po Poppi, prece jen jsem s stravila nejvice casu a v podstate si ji vychovala....snazim se s nimi drzet kontakt, volala jsem s Elise uz asi petkrat, pres fb jsem si psala s Lindz a po telefonu mluvila s Mickem a Poppi a Tobym...Opravdu mi hrozne chybi, ale ted me zase ceka jinaci dobrodruzstvi, dve holcicky v Americe, kam jsem hrozne chtela a ted kdyz se to ma splnit..20 dni do odletu je na me sakra znat :D :/ ostatne jako vzdy...uz mam nervy.

Dekuji vsem, uplne vsem kdo sem zabloudil za prizen a doufam, ze budete cist dal me dalsi blogy!!!!


Fotky z rozluckove party - 04/08/12


No comments:

Post a Comment