Pages

Friday 28 October 2011

Tak hned na zacatek davam fotky z nedelni navstevy, jak jsem psala minule. Jsou dost nekvalitni, protoze Lindz proste neumi fotit ( a jejich fotak je docela na dve veci :/)..muj fotak nebyl k dispozici :( (ne ze by byl nejaky svetoborny,ale fotky by mohli byt urcite lepsi)

nedelni vecere - roast dinner

Elise s Lindou a Ladou

ja a Linda

V utery jsem mela volno a vyjela jsem do Lincolnu,ze pujdu nakupovat a podivat se po kramech....po dvou hodinach jsem byla tak znudena,koupila jsem si par drobnosti,jako zubni pasty,papirove kapesnicky,nejakou cokoladu,jedno tricko,slunecni bryle, protoze jsem si svoje nechala doma a svitilo slunicko, takze za £1 v Primarku,ale jsou docela pekne a to je asi vse, jeste nejake casopisy. Bylo kolem druhe odpoledne a domu se mi jeste jet nechtelo,tak jsem si to namirila smer Newark do Air muzea,ktere je od Lincolnu asi 20minut. Cestou jsem se stavila v mc donald, kde jsem nebyla uz ani nepamatuji, takze jsem si doprala 'lehky' obed :D. Dojela jsem k muzeu, nastesti je to po ceste dobre znacene,takze se clovek neztrati,vsude sipky..a je to po rovine,takze pohoda. Vstupne me stalo £7 a urcite se tam jeste vratim, protoze jsem vse nestihla, dojela jsem tam kolem pul 3 a zavirali o pate,takze jsem prosla v rychlosti cely areal,byla se podivat v jednom letadle vevnitr a v hangarech,kde bylo vice letadel,male kino,kde promitali nejake dobove filmy z valky,pak o inzenyrstvi v letectvi....me tyhle veci docela zjimaji, hlavne letecka muzea. Kdyz jsem byla v Londyne,tak jsem kazdy druhy den bravala holcicku s kocarkem do RAF muzea,ktere bylo nejakych 20minut pesi chuze od domu, krasna prochazka a fakt jsem tam travila cas hrozne rada. Muzeum bylo zdarma a je to obrovska plocha...je to kousek od Edgware,severni predmesti Londyna.


















Ve stredu jsme meli docela neplanovanou Halloweenskou party. Neplanovanou proto,ze Lindz do posledni chvile nevedela jestli to udelat v baraku nebo ne, jestli pozvat vsechny decka z okoli...nakonec to bylo jen pro nase + prisla Vanessa se synem (Asa - cti Ejsa) a deti od Vix a Tonyho - Jessica,Rihann a Josh (dokonce i malej Seth se zucastnil),Jamie Lee a Ellie Rose. Lindz porad nemluvi s Tonym, Vix ho chce opustit...ale to neni povidani na blog...Takze bylo tu dohromady bylo 10 deti, ja,Jodi (sestra Asy),Lindz, Winnie(babicka od Jamie Lee, Vanessa a Danny (jeji manzel). Meli jsme zase nejake party food a nebylo to jako minuly rok takove monstrozni, proste jen mala party pro deti. Party mame zitra v clubu, kam se chystam i s Elise. Take zitra budeme vyrezavat dyne,jsem zvedava komu driv upadnou ruce :D Mame 3 dyne...jedna pro me, jedna pro Elise a jedna jakoby pro Tobyho s Poppi,takze vsechno zbyde na me, jak jinak :D uplne to vidim....minuly rok jsem vyrezala dve a Lindz jednu, diky tomu,ze to Elise nebavilo :/ :D.
Snazim se dat dohromady nejaky ten kostym 'made by home'...uvidime co ze me bude, urcite budu mrtva...:D
Uvidime....








Jinak jsem proste asi fakt magor a uz mam zase na hlave neco jineho....modra je dobra :D. Jo rikate si urcite,ze moje vlasy uz nemuzou byt ani vlasy,ale stale jsou, jsou pekne, obcas pri odbarveni dostanou poradne zabrat,ale zachrani to kondicioner ,ktery pouzivam od TRESemmé na barvene vlasy a mam od stejne znacky i sampon a jsem s nim nadmiru spokojena,takze mohu jen doporucit, kdyby na tuto znacku nekdo narazil...nevim jestli se objevuje v CR, jsem jeste nezjistila.




s Poppi v aute v polich :)

2 comments:

  1. Zrovna jsem si presne rikala, ze nechapu, jak to tve vlasy mohou prezivat ... ale jo, tak jestli to sampon s kondicionerem zachranuji, proc ne :)
    Ja uz jsem to zminovala na lide.cz, ale moje rodinka v UK Halloween vubec neslavila a celkove ani okoli, takze takovehle obrazky z UK fakt neznam :)

    ReplyDelete
  2. Zatim to zachranuji :) Ja nevim je to proste jako droga,minimalne jednou do mesice (ted to tedy bylo jednou do tri dnu :D) obarvit/zmenit barvu..bavi me to :D
    Jj na lide.cz jsem to cetla,ja tam vzdy jen proletnu, moc neprispivam...Ja jsem minuly rok prave docela koukala,jak se to tu slavilo v docela velkem a letos to neni o nic mensi. Dyne jsem vydlabala/vyrezala 3 a meli jsme halloween party v clubu, udelam o tom malicky clanecek a zitra na trick or treat s detma :)
    To je fakt skoda,ale zato si to ted uzijes v usa,ne ? Myslim,ze jsem jsem cetla na blogu,ze jdete na nejakou party..??

    ReplyDelete