Pages

Thursday 5 July 2012

Zaplaceno..zbyva 74 dni



Tak si muzu odskrtnout dalsi polozku na mem seznamu co musim udelat,zaplatit do odletu.

Zaplatila jsem konecne poplatek 240euro americke agenture Au Pair In America...neslo mi to zaplatit moji anglickou kartou, tak jsem pouzila za svoleni mamky jeji a mam to zaplacene :) Takze na mem ''list to do'' na roomu mi uz vsechno zmizelo, takze pak uz jen dovyplnim jak to budu mit s vizem - daji - dali..nedaji :D a to uz je snad vse co se tyce roomu na APIA strankach. Pak uz jen kolonka meho letu, ale to se objevi max 10dni predem, nekdy tyden...uz vidim jak budu panikarit a zase mit klikaci syndrom, ktereho jsem se ted na chvili zbavila. Takze zatim mam na chvili klid a muzu se soustredit na predodjezdovy stres z UK zpet domu do Plzne, kde si uziju hned prvni tyden Prahu s rodici, kde bude zahrnuta predodletova schuzka v CA a ambasada 15/8..a 13/8 me ceka zubarka, ktera me snad zahrani a udela mi novou korunku, protoze tu co mam od 2009 mi pred cca 2 tydny vypadla :/ takze abych pak s tim v USA nemela problemy.

S rodinkou jsme stale v kontaktu pres emaily, bohuzel meli tam o vikendu velkou bourku, dokonce i pri tom nekdo zemrel a byli 24 hodin bez elektriny a ted jsou stale bez internetu, takze z nedelniho skype seslo a dalsi jsme meli naplanovany na stredu, vcera, a ani ten nevysel. Psala mi Kate z iphonu na mejla, ze jim internet stale nejde a ze netusi kdyz jim to obnovi a ze si skype zatim na pevno domlouvat nebudeme. Take mi uz drive naposilala nejake nove fotky holek, take fotky z malicke krtin, kam prijela Kate cela rodina.

Do odletu zbyva 74 dni.. zda se to jako velike cislo, ale ono to utece jak nic :O...ani si nevsimnu :D

1 comment:

  1. Tady budou někde lidi i 14 dní bez energie. Internet jsme my neměli celý víkend. Ale DC bylo jak po apokalypse. A podle zpráv zemřelo asi 9 lidí :-(

    ReplyDelete