Pages

Sunday 29 July 2012

Co se deje?

Jsem nejak zapomnela psat, jak sem, tak na muj anglicky blog...Neni cas. Mam toho ted hrozne, porad s detma nekde litame, maji prazdiny, Elise je u sveho biolog. taty, takze jsme s Poppi a Tobym vyrazili k mori a porad neco podnikame...ale o tom na mem druhem blogu ;)

Jsem oficialne prihlasena na AAA Driving course, coz znamena ze budu odletat o den drive tzn 16.zari. Za 51 dnu budu odletat....vubec mi to porad nedochazi.
S rodinkou jsem stale v kontaktu, predminulou sobotu jsme meli skype, kde videli i Poppi a Tobyho, spolecne si s nima zazpivali uvodni pisnicku k Thomas the tank engine, takze Toby mel hroznou radost :)) Stale udrzujeme skoro denni kontakt po emailech.. asi si ted kazdy rekne, co si muzeme porad psat, ale je toho opravdu hodne co psat a o cem. Treba malicka uz se zacina stavet a chytat se vseho kolem, bylo ji ted 9 mesicu. Vetsi si stale hraje v bazenu, protoze maji hodne teple pocasi, tak pry toho moc nedelaji. Susi (jejich soucasna au-pair) mi psala, ze pracuje nejake dny i dopoledne, ale ze jsou hodne u bazenu.

...update 29/7/12

Dnes je nedele...dopoledne jsem mela super hovor s rodinkou, poslali mi zase nejake fotky holek a take vyhled z meho budouciho pokoje :) Fotka mi sem bohuzel neda nahrat, zase mi nejak blbne blogger, tak snad v dalsim postu...

Jinak co me ted ceka?

Mam tyden a 4 dny do odjezdu zpet do CR a to pekne busem od SA, abych mohla mit dva kufry. Dojedu az do Plzne, coz pro me je super, ze si me tatka hned vyzvedne a ja se budu moci hned dat do obihavani uradu. Ceka me pojistovna, kde snad bude vse ok a uznaji mi veskere pojisteni co jsem mela zde v UK a na pracovni urad se asi vykaslu a zaplatim si pojisteni na ten mesic co budu doma sama..aspon nebudu muset obihavat jeste pracak.
A pak me ceka amabasada - 15/08...mam z toho smisene pocity, uz se vidim jak jsem hrozne nervni, jako vzdy a ono to nakonec vlastne nic nebude, jak kazdy rika...no uvidime.
Pak si budu uzivat volna s rodinou, mame toho docela dost naplanovane, tak snad se nebudu nudit..Ono to hrozne utece a pak uz zase budu stata na Ruzyni vstrict novym dobrodruzstvim...zacinam se uz i docela tesit, ale porad to neni realne..alespon ne pro me..zatim. :)

No comments:

Post a Comment