Pages

Friday 15 April 2011

Dny plynou...

.....ani nevim jak. Proste si tu tak zijeme s detma. Te jsem je mela od nedele do dneska, tzn patek, zitra uz je Mick doma a Lindsey jde na posledni nocni. Zitra mam v planu zehleni..ted si myslite ze jsem se zblaznila,ale ne, me to bavi a je tm toho zase plnej kos, ja vim,ze by to treba udelala hm , nebo by to hodila na hf,ale aspon zabiju trochu casu a bude to hotove. V nedeli mam v planu opet Skegness, tentokrat ale nejedu sam...beru s sebou Elise a jeji kamaradku Miu, aspon me bude mit kdo fotit a bude zabava. Na pondeli mam plan na nakupy, bud v Lincolnu a nebo si zajedu do Gaisboro' , Lindz mi doporucila,ze pry se tam nakupuje lip nez v Lincolne,a aspon si Gainsboro' konecne trochu projdu, naposledy jsme tam byli pred vanoci a to jen na nakupech na vanoce. Tak uvidime, cekam odezvu od Irene, protoze jsem ji psala, jestli chce jet se mnou, tak uvidime. Pak utery, streda tu budu sama,ale nebudu mit auto...hm pekny, ale spon se vyspim :D:D:D Lindsey jede k sestre a Mick potrebuje moje/jeho auto do prace,takze smula..:(

A abych se dostala k necemu co jsme delali v uplynulym tydnu. Takze to bylo nasledovne kazdy den to same .. nuda :D...Dopoledne zahrada, po obede park, pred veceri zahrada, po veceri park a bedtime v pul 7 pro Tobyho, v 8 pro Poppi a v 10 pro Elise..Ja jsem sla posledni tyden spat vzdy pozde, skoro kolem pul 2 rano :D Na lidech jsme rozjeli chat. mistnost pro au-pairky,takze jsme potrebovali hodiny, takze jsem tam travila hodne casu..
Proste jsem blbli na zahrade v trampoline, v parku na skluzavce, na houpackach..fotky se Vam budou prohlizet lepe,nez cist nejaky blafy o tom ze kluk si udelal ze zahrady zachod..ano pos*al se primo vedle trampoliny a pak do toho skocil :/ Nastesti to nebylo na me to uklidit,to byl Mick doma,takze to odnes' on..Jo a mame 2 nove kralici slecny, Bellu a Žofi ( muslela jsem si vygooglit pismenko:D). Jmeno Bella vybrala Elise a ja Žofi. Takze mame dve slecny, 10tydnu stare.. Jsem zvedava jak to Elise vydrzi se o ne starat..



















No comments:

Post a Comment