Pages

Saturday 9 June 2012

110 dni


Kate, budouci HM mi poslala fotky pokoje ve kterem bych mela bydlet. Jeste se rozhoduji zda-li do neho neprestehuji malou, ktera zatim spi s nimi v loznici, pokud ano mela bych pokoj jiny, ktery by mel byt stejne veliky a ktery by pak nasledne pry vymalovali na barvu jakou bych chtela...tento pokoj co mam fotky je zlute vymalovany, me se zluta libi, mam zluty pokoj i doma v Plzni a i tady v Anglii, takze jsem si uz na tu barvu zvykla a pekne pak ladi s myma kachnama :D. Pokojik je to docela veliky, je tam double bed - postel kde se vyspi dva ;) dve malicke komodicky vedle kazde strany postele. U jedne steny je velika komoda se suplikama, moc se mi libi, vypada to na masivni drevo a pekne se to leskne. V pokoji neni tv ale to by me ani nevadilo, aspon bych nemela cas na ni koukat :D Pry kdybych ji nutne chtela, tak by se dala nejaka poridit, ale muzu bez ni zit ;). Casti pokoje je ''walk in'' satna, kde podle meho tatky prebyvaji ti sileni vrazi a bubaci :D :D JA jakozto ''psycho'' se na ne tesim :P.

Kate mi tez napsala, ze Danielle  (Dani-malicka) bude mit krtiny a to zitra, v nedeli, tak ze mi pak naposle nejake fotky, tak se tesim :)) Take mi psala, ze u nich na tyden budou jeji rodice, kteri ziji v Minnesote, kam oni jezdi 1-2x do roka a ze au-pair byla predtim s nimi. Jinak Susi je jejich druha au-pair a ona jeste presla z re-matche, protoze pry mela rodinu v NJ (New Jersey) a nesedli si, ze pry to byl spise uklid celeho barku nez se starani o deti, takze sla do rematche. Moje budouci rodinka mela jednu au-pair predtim tez Nemku, ale ta kvuli alergii na neco (ted si nedokazu vybavit co...nejake zvire..a ze jich maji hodne..) a odjela po snad dvou mesicich zpet do vlasti. Kdyz jsem se podrobneji vyptavala HF na to proc odjela, tak pry chtela honem honem do USA,takze prijala jejich nabidku, nikde nebyla ani zminka o jeji alergii a ona to pry ani nevedela, ale ze se nejak uplne i osypala, a nejake puchyre snad nebo co, takze stravila nejak dva tydny v nemocnici na nejakem pozorovani a nakonec to pry byla alergie na nejake zvire..takze slecna odletela domu. Pak prisla Susi, minuly rok v zari, bude ji koncit jeji rok 25. takze se mnou bude prvnich 5 dni co budu u rodiny. Uvidime jestli to bude vyhoda nebo ne....:) Po skype je vzdycky takova hrozne zamlkla a i rodinka rikala na skype, ze moc nemluvi, ale ze je s detma skvela :) I na me pusobila sympaticky, jen je malicko zamlklejsi. Ale tesim se az ji poznam.

Take jsem dneska dokoncila jedno moje dilo pro deticky z Anglie na pamatku. Tohle je memory book pro Poppi. Nakonec jsem vlepila kolem 60ti fotek, jeste musim dopsat popisky a dolepit nejake samolepky co mam nastradane a vrhnu se na Tobyho a Elise-ino...Snad z toho budou mit radost a jednou az se na to podivaji, ze si vzpomenou :))
Treba to nekoho bude inspirovat, je to docela piplacka, ale jsem na to docela hodne hrda...Fotky mi vytiskla a zalaminovala kamaradka z Plzne, a vsechno mi to poslala, timto ji jeste jednou patri obrovske diky protoze jinak bych to nebyla schopna dat dohromady. Fotek mam kolem 200 (z celkoveho poctu fotek co mam bylo sakra tezke vybrat jen hrstku co pres ty dva roky mam, myslim ze se pohybuju kolem cisla 10000 :D), nektere vezmu s sebou do USA a dam si je na nastenku a zbytek vytisklych, mam kolem cca 20 fotek co nevyuziji, zustanou uchovany..jako vsechno co si schovavam :) jsem jedno velike skladiste...:D



Zbyva mi, jak nadpis napovida, jeste 110 dni do odletu, je to dost..malo ? Myslim, ze jakmile se mi prehoupne cerven...pak cervenec..pak budou stresy s odjezdem z UK..pak srpen a to bude zase plne zarizovani, takze mi to podle me utece ani nebudu vedet jak...
Iniciativne jsem napsala email do CA do Prahy Dite, jestli uz dostali moje papiry z USA, tak pry jeste ne, pritom holky psaly, ze to doslo obvykle do tydne - 10 dnu..tak snad pristi tyden to tam budou mit, uz bych rada mela to SEVIS cislo na tu zadost na ambasadu. Take jsem se ptala na tu predodletovou schuzku, a kdy zaplatit ten poplatek 1000,-, tak pry je to nejlepsi spojit s ambasadou, takze se tam stavit pred..No snad mi pristi tyden napise, ze uz jim to prislo :).

No comments:

Post a Comment