Pages

Thursday 7 June 2012

Za dva mesice odjizdim...

Tak zase po delsi dobe...no mam toho nejak moc posledni dobou :/ Deticky maji half term, ale nastesti jen tyden, takze od pondeli zase posupajdi do skolicky. Minuly tyden v utery jsem s Poppi vyrazila misto playgroupu do muzea Lincolnshire life- jak to vypadalo cca pred 70-50 lety tady v okoli. Jake obchody zde byli typicke, jake stavby, jak lide zili...Myslela jsem,ze to Poppi moc nezaujme, ale neplati se tam vstupne, tak proc to nezkusit. Nakonec se den vydaril a Poppi z toho mela myslim docela pekny zazitek. Celou dobu chodila pekne, poslouchala...kdyby tam s ni byli rodice, tak uz je nekde za kopeckama...:D

Take jsme tu meli oslavy 60teho vyroci kralovny Alzbety II. na trunu...to uz je doba :O Meli jsme street party v sobotu, hodne se vyvedla. Jidla byla hora, nakonec to bylo v clubu/ vedle clubu. Lidi prislo docela dost, pocasi sice nic moc, ale me bylo docela pekne, nebyla ani zima, ani horko, foukal slabsi vetrik a hlavne neprselo. Vyrabeli jsme koruny z papiru, malovali vlajku na oblicej a jedli :D. Zacinalo to od dvou odpoledne a ja jsem se domu dostala kolem pul 8 vecer, protoze jsem mela volat s rodinou z Marylandu, ale nakonec jsme volali az o pulnoci. Takze jsem mela deticky....mela jsem je ted hodne az moc..ale ja jsem proste hrozna a neumim rict ne :/ musim se to naucit! Minuly tyden ze ctvrtka na patek jsem je mela cely dva dny a i pres noc..dokonce jsem ale byla rdeji, ze jsem tu s nima byla sama, jsou pak hodnejsi..

Toby ma novej zlozvyk...kouse,zuzla rukavy u vsech tricek a taky predek u krku...za den takhle ma uplne mokry tri tricka...nechutny jeste kdyz do toho ji...:/ Netusim kde k tomu prisel a ani nevim jak ho to odnaucit..Kdyby nekdo vedel jak na to, tak prosim do komentu ;) Diky..

Elise ma taky zlozvyk :D nebo jak to nazvat...denne si dohromady cese vlasy kolem hodiny..rano nez jde do skoly tam v koupelne cesanim stravi min 15-20 minut a pak se divi ze nestiha...musi mit presne rovne pesinku a pokud ne, tak se rozciluje a hreben obcas leti kolem. Rikala jsem to Lindz a ona, ze si s ni promluvi, protoze obcas se Elise tak nastve, ze je protivna na vsechny kolem, protoze s prominutim nejaka po****** pesinka ji nedrzi. Bohuzel nikdo s ni nemluvil a ja jsem jedina kdo se snazi....No nic.

Zbyvaji mi 2 mesice do odjezdu a ja mam nejvetsi nervy ze vseho...Vsechno me neustale vytaci, nic me posledni dobou nebavi. Jsem tu dlouho a nedokazu si predstavit ze odsud odjedu a treba se sem uz nikdy nepodivam :O Hrozna predstava...

V nedeli jsem zkousela balit...no kufry dva mam plne, a jeste spousty veci vedle :D Vyhodila jsem tri obrovske pytle s vecma, co byli k nepouziti, nebo stare..dalsi pytel mam na charitu a nejake veci se snazim prodat na nasech fb sales strankach. Tak uvidim...o me sbirce dvdcek radeji ani nerikam :D Mam jich moc a potrebuju se jich zbavit.

Ze ctvrtka na patek minuly tyden kdyz jsem mela deti sama se ke me pridala Mel, takze jsme cely vecer prokecali, prosmali a propili pivkama :) bylo to zase pekne odreagovani. Ona ted ma pletky s jednim tady od nas ze vsi, je to muz v letech...je mu asi 46 coz je dost si myslim, ale zase proc ne...Akorat ted nekolika lidem tady z okoli lezi v zaludku, tak jsem ji rikala, jen at si uziva, ze kazdymu to muze bejt jedno, je mlada, on je svobodnej a docela dobre vypada, tak proc ne...? :)

Jinak asi nic se noveho nedeje...dneska jedeme s Elise na plavani jako kazdy ctvrtek. Rodinka ted vzala deti na navstevu k nove pani na hlidani az ja odjedu. Uz tady s nimi nikdo bydlet nebude, ale budou mit childminderku ktera je bude mit cca 2 hodky denne a Mick zadne delat jen smeny po-pa od 7 do tri odpoledne,takze bude s nimi travit pak hodne casu a myslim si, ze bude jeste vic sedivej nez je ted....Lindz zustane na jejich smenach...Je to pani uz ve veku mozna jako Mick, takze uz ne uplne nejmladsi, ale je hlavni ze ma auto a bydli v Market Rasenu...Moc si edovedu predstavit jak to bude s dojizdenim kluka busem, ale snad to nejak poresi...Poppi bude mit pokoj po me a Tobymu zustane ten nejvetsi co v dome je. No jenom o tom pisu a zase se mi chce brecet...:/

Takze pro dnesek to ukoncim, protoze by se z toho stal brecici clanek plny vzpominek a sentimentalnich kecu...Pridavam fotky at se mate cim pokochat ;)
Fotky z Jubilee party - sobota 2.6.2012
















No comments:

Post a Comment