Pages

Monday 4 June 2012

Laugh...

and all your worries will disappear :)


S rodinkou jsem mluvila nakonec v sobotu o pulnoci. Malem jsem je zase zaspala. Meli jsme tu oslavy 60-te vyroci kralovny na trunu, takze jsme meli street party a ja jsem se malicko spolecensky unavila (upravila :D) - vice napisi+fotky na UK blogu nekdy v nasledujicich dnech ;).
Meli jsme volat uz o osme vecerni, takze jsem odesla z clubu pak kolem pul 8, dobrovolne jsem rekla, ze pohlidam deti, aby Mick a Lindz mohli jit jeste na karaoke pote. Prisla jsem domu a na emailu me cekal email od HM jestli by se cas nedal posunout az na pulnoc. Proc ne :) Napsala jsem tedy ze urcite a pustila jsem nam s Poppi Pana prstenu posledni dil, ona behem chvile usnula, takze dobry :). Koukala jsem a kdyz to v jedenact skoncilo, tak jsem si jakoze lehla, ale ze si budu jeste  poslouchat radio a pockam do tech dvanacti, no usnula jsem :D Probudila jsem se a bylo 12:08...takze ve me hrklo hned jsem nazhavila ntb a nandala sluchatka, prihlasila jsem se na skype a uz mi volali :) Nesla mi kamerka, nevim co s tim zase je, takze ja jsem je videla oni me ne a nemohla jsem s malickou hrat peek a book :( to me moc mrzelo, ale uz pozna muj hlas :))) Mam z toho hroznou radost, uz natahovala rucicky a smala se...koblizek jeden malicky :D (pozn.autora - pokud se nekomu nelibi me oslovovani deti jako koblizek, tak to prosim ignorujte! Ja je tak proste oslovuji a prijde mi to roztomile ;))
Povidali jsme necelou hodinku a o cem ? O vsem moznem, co jsme delali predchozi tyden, co jsem delala s detma, jake mame pocasi, oni mi rikali co holky delali, jak je Kate (HM) busy (pozn.autora2 - krestni jmena snad sverejnit muzu, bude se mi to psat lepe) ze starsi byla cele dny po skolce se Suzi (ap) v bazenu, malickou jeste do vody nedavaji, takze ta je v kocarku, nebo ma takovou ohradku a v ni nejake hracly na trave, vedle bazenu, odkud nemuze uteci. Tesim se na bazen :D
Keith (HD) ano jmena zneji hrozne podobne, mi rikal, ze prestehoval nejake veci do noveho domu - rodina se bude stehovat bud koncem tohoto roku a nebo zacatkem pristiho, ale uz jsem to urcite nekde zminila ;).
Pak jsme dostali napad, ze by se oni mohli na google maps podivat kde bydlim v CR a kde v Anglii, tak jsem jim nahrasila adresu nejdrive tady v Anglii, tak rikali, ze je to pekna malicka ves :) hlavne je zaujal nas mini club mezi poli :D. Pak tedy Plzenskou adresu...kdyz cetli nazvy tech ulic, bylo to dosti komicke :) podivali se na panelacek kde ziji moje rodice a na nas summer house a rikali ze to mame moc pekne v okoli. Keith rikal, ze jeho maminka navstivila Prahu asi ctyrikrat a ze ji tam moc libilo, tak jsem jim rikala, ze je to moc pekne mesto, ale ze preferuji mensi mesta :D proto budu zase na poli...opravdu uprednostnim ves/pole/louky za hluk vekomesta ;)
Zase jsme se za cely hovor hodne nasmali, Keith dela hodne vtipu i kdyz jsem jeden nepobrala delala jsem ze jo a smala jsem se jak blba, jeste ze me nevideli :D. Myslim, ze jsem si opravdu vybrala dobre a doufam, ze nebudu litovat.
Potesilo me tez, kdyz na skupine na fb psala jedna slecna co uz je v Marylandu a je ve Fredericku, coz je nejakych 38 minut ode me autem po hlavni, ze videla nasi koordinatorku a ze je velice sympaticka a ze i ona rikala, ze moje budouci rodinka je super! :) Tak je pekne to takhle slyset i primo od zdroje....

Kdyz uz si clovek mysli, ze klikani je konec, prijde zase jine klikaci obdobi, ted mam to,ze kontroluji email kazdou hodinu jestli mi nahodou nepisou z CA z Prahy ze uz mi prisli ty slavne papiry z USA a mohla bych mit to cislicko, na tu ambasadu a objednat se...Pak zase clovek zjisti, ze az dostane tohle, bude dalsi duvod ke klikani a to pokud zaplati polatek (240euro u APIA) tak zase cekat na to az Vam potvrdi platbu..pak cekat na ambasadu, cekani na vizum...pak cekani na zverejneni letu, cekani na odlet...porad jen na neco cekame..ale ono se to cekani vyplati!!!

A pro vsechny kdo ctou tento blog - pokud je mezi Vami nekdo kdo se rozhoduje jestli vyjet tak za sebe rikam 'JEDTE' necekejte na to az Vam neco napovi jestli je to to spravne rozhodnuti. Necekejte na to az od nekoho dostanete svoleni.. Proste to udelejte a jedte! Prozijete nejlepsi chvilie sveho zivota a ty zazitky Vam uz nikdo nikdy nevezme ;) Myslim ze ty nervy a cekani na zacatku se vsim papirovanim se vyplati :)

2 comments:

  1. Děkuji za tvůj článek, za ten optimismus. Prostě mě to povzbudilo, toho papírovaní je na zvracení... také jsem čekala na rodinku a nakonec jsem u té, které se mi líbí nejvíc. Ale víš co, taky ta nejistota - budu se rodině líbit, budou mě mít rádi, zvyknou si na mě děti? tolik pochybností, ale jestli to klapne, bude to skvělý, skvělácký :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak si jdu docist tvuj blog ;) nejak jsem ho zanedbala.. Tak hlavne ze jsi nasla rodinku a urcite to bude super! :) A ty pochybnosti, take mam, myslim, ze to ma kazdy ;) a pozna az na miste jak co pujde a pokud to clovek nezkusi porad bude mit tu otazku 'co kdyby?'. Myslim si, ze pokud mame sanci a jsme mladi proc toho neuzit cestovat :))

      Delete