Pages

Sunday 17 June 2012

92 dni

Tak presne za tri mesice letim. Je to jeste hodne casu. Porad mi to nedoslo. Vubec se nemuzu smirit s tim, ze to tady v Anglii vsechno opustim, pojedu domu, tam sotva stihnu obehat urady zase budu balit. Lindz mi uz naplanovala rozlucku...4.srpna...vecer plny slz :D uz to vidim, jak to bude probihat, kazdej prijde s darkem (vsem jsem rekla, ze zadny darky nechci) a zacne rec a ja se rozbrecim, protoze posledni dobou fakt brecim kvuli vsemu..jsem fakt labilni..:D

Dnes jsem zase mluvila s rodinkou, opet rozhovor plny smichu a ukazovani mych plysaku malicke, nejvic se ji libila moje obrovska zluta kachna, kterou jsem dostala od pratel nez jsem odjela do Anglie, tak nejak tu se mnou zije uz pres vda roky a i kdyz mi ji Poppi sem tam oslinta tak se mnou pojede i do USA, prece ji nemuzu nechat doma nebo tady, bi mi Kacka, Bunny a Standa nikdy neodpustili....:D

To je asi dnes tak jakoze vse, vim moc toho neni, spise nic, ale mela jsem potrebu neco napsat ;) :D


No comments:

Post a Comment