Pages

Friday 1 June 2012

119 dni

Zacinam odpocitavat dny do odletu. Zacinam se stresovat. Takze dnesni clanek bude o tom co vse musim zaridit az se vratim do CR, Budu mit na vse pres mesic,takze to snad vse zvladnu.

Predevcirem jsem si taky sedla na vyplneni formulare DS 160 na strankach Americke ambasady v Praze, bohuzel pri dokoncovani jsem u posledniho bodu zjistila, ze musim pockat az mi napise koo z Prahy z CA jestli dosli me papiry z USA a potrebuji SEVIS cislo, bez ktereho to nemuzu dokoncit, takze jsem si opsala cislo me aplikace a vratim se k tomu az budu mit cislicko, pak uz jen doplnit a objednat schuzku :). Doufam, ze to pujde takhle dopredu az na srpen...uvidime.

Kazdy den jsem v emailovem kontaktu s rodinkou, dnes, tedy spise jeste vcera v noci mi HM poslala email ohledne ridicaku v Marylandu, tak budu moci ridit na ten mezinarodni a pokud bych pak chtela prodlouzit, tak bych si mela udelat ten jejich, premyslim, ze si ale stejne udelam hned ten jejich, je pry pak levnejsi pojisteni a funguje to i jako ID. HM mi take naposiala nejake dalsi fotky holek, no proste se jich nemuzu dockat :)) Hlavne malicke, bude ve skoro stejnem veku jako byla Poppi kdyz jsem prijela do UK (te bylo 8 mesicu a tady ji bude skoro rok az prijedu, obe holcicky maji narozeniny v rijnu, jen 16 dni od sebe).
Meli jsme zase skypovat v nedeli, ale protoze HM jede od nedele do stredy pracovne do NY, tak budeme skypovat az nekdy pristi tyden.


Dodelala jsem ten online training, nic moc mi to nedalo :D hlavne nektere ty veci byli jako kdyby z nas delali de*ily :/ ale tak co mam to zmakle...
Take mi na mem roomu na APIA vyskocilo nove okynko a to zplatit poplatek APIA jedna se o 240euro + si muzu sjednat pripojisteni (zakladni je uz v cene programu), ale to si nejspise dam od Ceske pojistovny, protoze to vyjde levneji ;).

LIST ''TO DO'' BEFORE LEAVING - tento lis si dam po prave/leve strane blogu a budu ho aktualizovat aby jsem vedela co mu jeste zbyva ;) Treba to nekomu pomuze, podobny list ma i Miska a Klary a spousta jinych slecen co se chystaji/jsou do/v USA.

Zbyvaji mi dva mesice a 7 dni do odjezu domu do Plzne......a je mi z toho da se rici, ze na nic...Pokazde kdyz si na to vzpomenu, kouknu na fotky s detma, tak zacnu brecet (rikam porad,ze jsem psychicky labilni den ode dne vice :D).


Pokud je mezi ctenari nejaka potencionalni Au-pair / nebo Au-pair kluk / co se rozhoduje vyjet do USA, nevahejte se pridat do skupiny CZECH and SLOVAK (future) Au Pairs in America ! (staci kontaktovat me na fb a nebo nekoho ze spravcu ;))

1 comment: