Pages

Wednesday 23 February 2011

New beginning

Tak cim jen zacit..Mela bych to vzit pekne od zacatku.

Takze rodinu u ktere ted jsem sem si nasla pres stranku na netu (www.greataupair.com),protoze agenture bych dala velike penize a jeste ani nemam jistotu koho mi najdou,takze jsem se rozhodla vyjet na vlastni pest. Byla jsem uz v Londyne v r. 2008,ale to nevyslo,takze jsem se presunula zpet domu,nasla si praci,posleze i pritele,ale stale me to tak nejak tahlo pryc,proto jsem v rijnu zacala jen tak projizdet profily rodinek,obnovila jsem si profil,doplnila nektere informace a zacala jsem uvazovat nad tim ze opravdu odjedu. Byl listopad a s pritelem to nejak neslo(i proto jsem se rozhodla odjet),odstehovala jsem se zpet k rodicum a zacala vazne hledat rodinu, ozvalo se mi dohromady neco kolem 10 rodin,ale me zaujala(jakoze hodne) jen jedna,rodina z Linconshire(Newtoftu),3 deti,skoro zadne domaci prace,jen starani se o deti,auto k dispozici,pes,2 kocky,oba rodice byvali vojaci,nyni ve sluzbach policie, z fotek vypadali jako super family,i podle toho co jsme si s pani psali,to vypadalo skvele. Hned po tretim mejlu se me Lindsey(HM) zeptala jestli mam Facebook,tim nase emailovani skoncilo a nase komunikace byla uz jen pres fb. Je super ze jsem mohla videt jejich fotky,co delaji ve volnem case,kde vsude byli..atd.Domluvili jsme se na tom ze priletim 10.dubna na letiste East Midlands,kde na me pockaji. Takze rodinku jsem mela jistou,ted uz jen to oznamit v praci,rodine a pak i kamaradum,samozrejme z toho ne uplne vsichni meli radost,ale prali mi to a za to jim moc dekuji,ze me neodrazovali,bylo pro me snazsi odjet.

Bylo 10. dubna a s mymi milovanymi rodici jsme se v 7 rano vydali z Plzne smer Paraha-Ruzyne. Cesta ubehla rychle a uz jsem stala pred letistni halou,uz jen ceknout kde je moje prepazka a jit se odbavit,samozrejme check-in jeste nebyl otevren,takze jsme se sli posilnit snidani a cekali az na svetelne tabuli naskoci u meho letu cislo s prepazkou. Letela jsem s anglickou spol. BMI Baby,neni to zadny komfort,ale na ty dve hodky to uplne staci. Letadlo melo odletat v 11:20 a jak je zvykem samozrejme melo spozdeni,nakonec jsme se od zeme odlepili nekdy kolem trictvrte na 12. Posledni rozlouceni s rodici se neobeslo bez slz,posledni zamavani a hura vstrict novym dobrodruzstvim.
Na letisti East Midlands jsme pristali kolem trictvrte na 1 (rozumej mistniho casu). Pasova kontrola v poradku,pustili me do zeme,uz nic nebranilo. V priletove hale jsme se doslova srazili s Lindsey a Elise (8leta), uvitani bylo vice nez vrele,obe na me skocili a objali me a spustili,jaky byl let a ze to spozdeni je strasny a ze jak jsou radi ze me vidi..chvili mi trvalo nez jsem prepla na anglictinu,abych jim vubec rozumela Pote jsme se odebrali k autu,ktere Lindsey nemohla najit :D nakonec uspesne nasla zelene auti- Citroena Xsaru,se kterym budy jezdit i ja. Cesta do Newtoftu ubehla docela rychle,jeli jsme sice skoro 2 hodiny,ale Elise se porad na neco ptala a ja jsem moc nepochytavala,porad jsem byla myslenkama na letisti v Praze. Porad jsem se omlouvala ze moje anglictina neni skvela a oni ze jako jo,ze jen co se rozkoukam,bude to lepsi.
Takze jsme doleji do Newtoftu, upozornuju na to ze je to konec sveta :D kolem same pole,louky,proste nic,ale je tu klidek. Auto zastavilo v ulici Washington Drive u baracku s cislem popisnym 39. Cekali na nas uz Mick(HF), Toby(3) a Poppi(v te dobe 9mesicu). Toby se ma ze zacatku ani nepodival,asi se stydel,ale jakmile jsme se trochu poznali uz mi vysel kolem krku. Rodinka mi ukazala pokoj, zlute vymalovany,double bed,televize,dvd prehravac,radio, skrinka,skrin..dobre vybaveny pro to prespani a obcasne zevleni, pro me idealni. Na postely cekala belgicka cokolada a pranicko. Vybalila jsem si a sla jsem za nimi dolu, seznamit se poradne se vsemi cleny rodiny a okouknout zbytek domu, ja mam pokoj v patre spolu s Elise a Tobym,je zde i koupelna a zachod, v prizemi je pracovni kout s pc + zachod,obyvak,kuchyne a loznice rodicu s koupelnou.
Prvni dny byli docela hekticke,ukazali mi kde je skola a skolka deti, co jak ode me budou chtit a tak jsem se seznamovala s chodem jejich domacnosti.

Dalsi na rade bylo rizeni, a jelikoz mam ridicak jen od listopadu(2009),tak nejsem zkuseny ridic a jeste predstava ze pojedu na leve strane vozovky,budu muset radit levou,volant na pravo.. docela strasna predstava. Nakonec se mnou prvni tyden jezdil Mick,podarilo se mi jen jednou vyjet v protismeru,nastesti nic nejelo,jen Mick mel trochu sok a ja taky,ale nakonec to neni nic tezkyho, dokonce se mi tady jezdi i lip nez v cr,prijde mi ta jizda takova bezpecnejsi,jen teda ty jejich kruhace,to je za trest,proste kdo prvni prijede a vecpe se ten ma sanci zase vyjet tam kde potrebuje,uz se mi 2x povedlo objet si ho pekne dokolecka.
Postupne jsme se poznavali s detma az muzu rict ze si me docela rychle oblibili. Rychle jsem se zabehla v kazdodenim shonu,protoze oni jsou docela takova crazy rodinka,prefektne se sem hodim :D Jen obcas maji smeny docela na nic,kdyz maji treba oba nocni a pak pres den speji,ale vzdycky se to da zvladnout.Volno mam hodne individualni,ale vetsinou to mam tak ze pracuji 6 dni dopoledne vypravit decka do skoly,pak jsem s malou, odpoledne mam volno, pak udelam veceri,ulozim deti (kdyz jsou oba rodice na nocni) a mam vlastne takhle jakoby 2babysittingy za tyden a pak mam volno 3 nebo 4 dny,s tim ze 2 dny uplne free a dalsi dva treba jen pohlidam malou dopoledne, obcas me to taky stvalo(stve) ze nemam volno kazdy vikend,ale ono je to vlastne jedno, navic v tydnu jsou vsechny obchody otevrene cely den, coz v sobotu a nedeli je malokde.

Ted jeste neco k rodince : tak Elise,nejstarsi,9ti leta ma rada Muzikal ze stredni,Winx Club,coz jsou nejaky japonsky panenky,jakoze animak, a to tady sleduje porad,no a nejoblibenejsi jsou Moxie a Bratz panenky,tech Bratz ted dostala k vanocum opravdu hodne a tim myslim hodne moc...ma jich momentalne neco kolem 160!!!, oblibena barva je ruzova. Kazde utery jezdime na hodinu plavani,a kazdou sobotu ma balet, ve skole jeste kazde pondeli recorder(hrani na fletnu),utery ma dramaticky krouzek a ve ctvrtek zpivani ve sboru.
Toby,3 je trochu autisticky ditko,coz vlastne zjistili ted nedavno pri navsteve nejakeho special. doktora... i kdyz teda nekdy kdyz zacne rvat na cely barak to je pak radost a z toho mam fakt vzdycky nervy na pochodu, protoze na nej nic neplati, maximalne cokolada do ust,coz neni dobry furt takze pak vlacky ze pujdou do kose a tak podobne. Jeho favoritem je Thomas and his friends,je to modra masinka s oblicejem, ma asi tak pres 60 vlacku z toho serialu,povleceni,zaclonky,proste vsechno zase do Thomas world.
No a Poppi,tak ta je nenarocna,vymenit plinku,dat mliko a spi, nekdy se rozciluje a vzteka,ale je to andel, tu jsem si zatim oblibila nejvic. Ted uz pekne zacina mluvit.. Mum,daaaaddy,eiis,topy a Daaaana(moje jmeno umi krasne:))
A rodice Lindsey s Mickem,jsou naprosto super,sice komunikace s Mickem je trochu narocnejsi,jak neni moc doma,tak se moc nebavime,takze nikdy moc newim co mu mam povidat,ale Lindsey je takowa docela svihla zenska,co miluje nakupowani, ma na 50 paru bot, pres 30 kabelek,ruzny kostymy na party,a strasne moc obleceni..je trochu shopaholic.No a rada pije cervene vino,kazdy vecer si da aspon jednu sklenicku(i kdyz u te nikdy nezustane).

Tak to je moje family uprostred pole mezi bazatny :D obcas hodne narocne,ze tu vlastne jedine kam se da jit aniz by jste museli sednout do auta je park a mistni social club,ale obcas je to fajn, je tu klid.




6 comments:

  1. Koukám, že máš fakt veselo. :D Já jsem na tu moji rodinku zvědavá... Rodiče taky pracují na směny na letišti, tudíž program zřejmě bude obdobný. :D
    A o papírování ohledně USA mi ani nemluv, je mi z toho šloufl už teď. :D
    Taky tě mám v oblíbených. ;)

    ReplyDelete
  2. Mam hodne veselo,nekdy az moc :D Ale da se to zvladnout,zase mam vice pak volna, kdyz oni maji volno.
    Ja uz jsem zacala online prihlaskou na strankach spolupracujici agentury s SA :D Snad se dohrabu k nejakym vysledkum,abych mohla na pristi jaro konecne odletet,uvidime ;) Casu dost, nikam nespecham :D:D

    ReplyDelete
  3. To je fakt. :D Mně psali, že když se nezadaří dva dny volna v jednom týdnu, vynahradí mi ten den následující týden, tak uvidíme. :D
    Začátek dobrej hele. :D Teď nevím u koho přesně jsem četla, co všechno tam chtějí vědět. Funny. :D:D Kort když to pak musíš ještě xkrát vyplňovat i v papírový formě. Ale na druhou stranu je fajn, že to chcou takhle všechno vědět a nepouští tam kde koho. :)
    A máš nějaké místo v Americe, kde bys chtěla? :)

    ReplyDelete
  4. Jj ja obcas pracuju 6 dni kazdej den a pak mam treba 3-5 dni volno, ja bych teoreticky mohla litat domu, kdyby me to nekdo platit, i hm mi rika,kdyz budu potrebovat,ze vzdy se to nejak udela,zatim jsem byla doma 2x:),ale nema to cenu, a hlavne zase nemam toliko penez abych mohla litat kazdy mesic domu:D a bracha by urcite nebyl nadsen :D:D

    Tak jsem dodelala tu online prihlasku :D a uz vidim ty stohy papiru co budu muset udelat, ale jak rikam casu dost a ja nikam nespecham, jsem tu domluvena s rodinkou jeste na jeden rok, coz bych chtela pak letet domu kolem brezna. Ted letim v srpnu na 3 tydny a pujdu si obejit SA a poradne se poptat a zjistit vse potrebne.
    Nemam lokalitu primo kam bych chtela,treba se mi libi San Diego,San Francisco,pak je obliben Texas(jista uchylka od dob Dallasu :D), Washington..ale fakt je mi to jedno, hlavne aby rodinka byla super a nebydleli uplne nekde "middle of nowhere" jako tady :D

    A co Ty ? Zatim Irsko na jak dlouho rok? A pak Amerika ?

    ReplyDelete
  5. Myslím, že mě čeká něco podobnýho. :D Minimálně na rok bych chtěla určo a pak to záleží, jak si sednem a jestli budou mít zájem i na další rok. :)
    Preference stejný. :D Hlavně ne někam, kde dávaj lišky dobrou noc, což budu mít v Irsku, jak jsem tak koukala. :D
    Každopádně pevné nervy na vyplňování. ;):D
    To lítání domů taky nevidím nijak extra. Bratr bydlí jinde, tudíž bych jela spíš za mamčou a kamarádkou. :)

    ReplyDelete
  6. Ja mam tady taky docela klid :D Jsme uprostred poli,jak asi jsi zjistila z blogu :D ale obcas je to super,aspon tolik neutratim, kazdodennim chozenim do mesta, jako v Lnd,takze obcas si nestezuju.
    Jojo diky, snad to nejak zvladnu do toho 26leteho limitu :D:D:D:D

    ReplyDelete