Pages

Wednesday 23 February 2011

One Life - One Chance

Tak tento napis nese moje tetovani, ktere jsem si nechala udelat v lednu k mym 22narozeninam.Prvni pichnuti pod kuzi jsem prezila bez ujmy a uz mam vymysleno dalsi(asi je to navykove nebo co(:D) toz jeste ze jsem nezacala driv to uz bych nemela misto(:D),ale porad premyslim jestli ano ci ne, myslim ze si necham udelat zatim jen to rameno a dojedu to uplneho rukavu az pozdeji. Mam totiz obavu, i kdyz moje family zde je strasne tolerantni a tetovani se jim libi ,ze treba do te ameriky by to mohl byt problem skrze agentury.Zatim tedy nikdo koho jsem se ptala nemel problem, ale je to take o tom na jakou rodinu clovek narazi.
Jen takova mala uvaha...

2 comments:

  1. Naprosto souhlasim ze tetovani je navykove:D. Ja mam "zatim" dve, nejnovejsi prirustek byl porizen pred dvema mesici (taky "napis" btw:D - ten tvuj je taky dobrej:D), a hadam, ze nebyl rozhodne posledni:D.
    V UK kupodivu vsichni taky byli tolerantni, hostmatky se ptali jak moc to bolelo a ze by do toho nesly a deticky mi obdivovali "samolepku na zadech" a porad mi hladili zada a vyhrnovali tricko:D.
    Taky jsem se bala aby v USA nebyl nejaky problem, ale jelikoz tu nejsem s Cultural Care Aupair ci jak se presne jmenujou, nemusela jsem ani nikam psat, jeslti mam ci nemam tetovani...mamka si doma delala srandu, ze az me rodinka uvidi, tak me nebudou chtit (:D:D), ale hm je tak strasne easygoing a tolerantni, ze takovy "malickosti" neresi, a navic se sama vytasila se dvema tetovanima :D:D:D:D. Myslim ze pokud to vylozene neni ten rukav nebo neco hooodne viditelnyho/agresivne vypadajiciho (:D), melo by to byt ok. a navic nevim jeslti bych chtela rodinku, ktera me nebere proste takovou jaka jsem se vsim vsudy, i s tetovanima treba lol.
    E. a trojcatka:D

    ReplyDelete
  2. Ja mam k nemu prave jeste matyla a mam to na predlokti a docela velke,neni to zrovna neviditelne,ale tady ja pises, detem se to libi,porad mi n to sahaji,mala dokonce ma radost ze mam n ruce motyla,porad rika 'butefy':D.
    Ja mam prave trosku obavu,ze kdyz me pak uvidi v agenture ze me poslou zpatky 'domu':D Na tom predlokti je to fakt pekny a myslim ze je to 'jemne',chtela bych prave celej rukav,ale tak tetovat se muzu nechat kdykoliv,ze,myslim ze pockam,prece jen nechat si ujit sanci se podivat do usa kvuli obrazkum je blbost(stale je tu ta vidina- jsi-li moc tetovanej, jsi divnej,kriminalnik..atd). Budu mit dost casu po tom:)

    ReplyDelete