Pages

Saturday 31 December 2011

Preji krasny novy rok 2012!
 Vsem jen to nejlepsi, hlavne zdravi,stesti,lasku a co nejvice uspechu v nadchazejicim roce!



___________________________________________________________________

Sedim doma u pocitace,mam pustene Zeny v pokuseni, na stole par chutovek,co jsem si urobila a detsky bublinky s jahodovou prichuti :D Rodice i bracha mi odjeli a ja jsem nechtela riskovat to,ze bych hned po prijezdu z hor lehla znova tak jak tomu bylo vzdy, kdyz jsem nemocna sla parit nebo jela na hory, takze pekne se o pulnoci kouknu jen z okna na okolni ohnostroje a popreji si po telefonu s par prateli....
Uz mi zbyvaji jen 2 cele dny a zase se budu balit a sup zpet do Anglie...Uteklo to..Zase ten odjezd bude o neco tezsi, tak jako vzdy,ale myslim,ze uz jsem si zvykla :D nebo bych aspon mela po dvaceti mesicich :)
Abych rekla pravdu styska se mi...po detech :D je to zvlastni pocit,ze tu denn nebehaji, nechteji me upatlat cokoladou nebo me netahaji za vlasy...no ale dost sentimentalnosti...

Do Noveho roku jsem si osobne zadne predsevzeti nedala, nikdy jsem si nedavala,ale mam par planu a prani co by snad mohli vyjit.
No ale ted uz Vas nebudu zatezovat a preji aby jste se pri oslave prichodu noveho rolu poradne opili a hlavne aby si kazdy oslavu uzil na maximum!

**HAPPY NEW YEAR 2012**

6 comments:

  1. Ja jsem mela takovy Silvestr loni. Nebylo tak spatny :-D Clovek mel alespon jistotu, ze nebude mit kocovinu :D

    ReplyDelete
  2. Ano presne, a vubec me to nijak nemrzi,ze se nekde neopijim do nemoty jako vzdy :D

    ReplyDelete
  3. Doufam, ze jsi si to v ramci moznosti uzila! :) a ty detske jahodove Rychle spunty bych si klidne ted dala .. uplne jsem na ne dostala chut :D

    Jinak planuj, planuj, ale nezapomen na USA - ted si presne nevybavim, kolik pak ti je let, ale ja si to nechala az na tech 26 a vubec to nevadi, ba naopadk. Urcite je lepsi odjet az po jednadvaceti, pac si muzes uzivat ameriku i s obcasnyma navstavama baru, clubu, hospudek atd. Fakt jsem strasne rada, ze jsem se dokopala odjet. Urcite USA aspon za ten jeden rok zivota stoji. :)

    ReplyDelete
  4. Rychly spunty byli mnam :)) A uzila..no byla jsemn nakonec doma, koukla na tv, na fb jsem popovidala s par kamrady co byli tez doma a pak jsem koukla z okna, sousedi delali ohnostroj :)
    Misko bude mi 23 ;)

    ReplyDelete
  5. Jo - tak to mas jeste relativne hafec casu. :)

    ReplyDelete
  6. Jeste nejaky ten patek mam k dobru :)

    ReplyDelete