Pages

Thursday 1 December 2011

Soutezime :)

  Rozhodla jsem se po vzoru Janci, Kamci-Helci a spuste jinych,ze bych mohla udelat takovou malou soutez a kdyz budou ty Vanoce..:)

Sest prve komentujicich, kteri odpovi na otazku (nize) spravne, dostanou ode me prani -z fotky nize si muzete vybrat ze ctyr motivu :) k Vanocum. Vim neni to nic extra,ale aspon neco :))

Takze prichazi otazka....

Kdo sleduje muj blog a ze je nejen o au-paireni, mel by vedet jake dve barvy jsem jeste nemela na hlave (myslim celoplosne :D)??

...ha tak a ted se ukazte!

Kdo uhodne a bude mezi sesti prvnimi, ten necht po vyhlaseni (vyhlasim hned jak to bude mozne podle odpovedi :)) posle sve kontaktni udaje na moji e-mailovou adresu : dana.odehnalova()yahoo(dot)com
(misto () je zavinac a misto (dot) je tecka).

9 comments:

  1. bunny to vyhraje! :D1 December 2011 at 10:52

    zelenou a modrou! (podle mě modrou si měla jen vepředu,ale celoplošně ne! :D

    ReplyDelete
  2. Zlatou a stribrnou :DDDD
    Kdyby to nahodou bylo spravne, tak me nepocitej mezi vyherce... nez by prisla cena tak uz tu nemusim bejt :D

    ReplyDelete
  3. oranžovou a zelenou :D

    ReplyDelete
  4. sestřenka Markét1 December 2011 at 11:37

    Sestřenka
    oranžovou a bílou:)
    a mě můžeš kdyby náhodou jsem to vyhrála přáníčko přivézt:)

    ReplyDelete
  5. Táák a já tipuju zelenou a oranžovou!! :)

    ReplyDelete
  6. no, já bych typla určitě tu zelenou.. a k tomu asi tu oranžovou :) ale teda těžko říct :D

    ReplyDelete
  7. ... já bych to viděla na šedivou a žlutou :)

    ReplyDelete
  8. já bych řekla lososovou a khaki zelenou:D:D:D

    ReplyDelete