Pages

Saturday 3 December 2011

Vyhlaseni souteze

...nebo jak to nazvat jinak lepe :D

Otazka: Jake dve barvy jsem jeste nemela na hlave (celoplosne) ?

Odpoved :  Zelena a oranzova

Vyherci, kteri uhodli, kterym zaslu prani s Vanocni tematikou jsou :

Georgie 

Janinka 

Bunny (Ty mi adresu neposilej,mam ji a privezu osobne ;))

Prosim vyse uvedene,aby mi zaslali kontaktni udaje na  ->



dana.odehnalova ( ) yahoo(dot)com

 (misto ( ) je zavinac a misto (dot) je tecka)


a jeste prisim pripiste jaky vzor prani by jste radi --->
(pro lepsi vidilenost staci rozkliknout)



No a jelikoz jsem suchar a jsem hrozne rozdavacna, tak tem ostatnim kdyby chteli necht zaslou tez adresu na mejl, poslu tez oranicko, kdyz jsou ty Vanoce....:))
Domca s jeji serikovou a lososovou me rozesmala :D ale serikova se da brat jako do fialova a lososova ta co jsem mela tu hodne svetlounce ruzovou.
Jinak dekuji za komenty a ctete muj blog dale, jsem rada,ze visim,ze me nekdo cte a ma smysl sem ty zvasty  story z meho zivota psat.

7 comments:

  1. juchůůů!! já jsem vyhrála! :)) a chystáš si někdy ty barvy dát? :)

    ReplyDelete
  2. Mam jak zelenou, tak oranzovou ;) obe tu na me koukaji z policky :D

    ReplyDelete
  3. Blbec, kdybych sem zavítala častěji, tak mám naději na přání. :)

    ReplyDelete
  4. Jo, Danuško, ještě musím říct - NÁDHERNÉ pozadí (na blogu). :)

    ReplyDelete
  5. Juchuuuuuuuuu, já mám radooooooost!

    ReplyDelete
  6. Anetko: Uz vis,ze pro Tebe jsem prani mela automaticky hahaha :D
    Dekuju za pochvalu pozadi ;))

    Janinka: mam radost,ze mas radost :D

    ReplyDelete
  7. Danuško, já jen doufám, že to mé pro Tebe dojde včas. :)

    ReplyDelete