Pages

Sunday 29 January 2012

Dudlik.....

Ano tema dnesnich dni...Toby, kteremu bude za dva mesice 5 let ma stale dudlika...Snazim se mu je brat jak pres den tak na noc, me se to dari,spi bez nich, celej den bez dudlika vydrzi...ALE nejzasadnejsi problem je ten,ze mu ho proste Lindz i Mick, jakmile jsou na obzoru,porad rvou do pusy :// Asi si reknete ze by me to nemelo tak vytacet,ale me to vytaci..primo do bela, bohuzel.. Proste videt ho s dudlikem pred tim nez jde do skoly...sto chuti bych mu ho vzdycky zarazila az do krku....Kdyz jsem jela pred Vanoci domu, bavili jsme se s Lind,ze bude nejlepsi kdyz jako Toby da sve dudliky jeziskovi, ze si je proste odnese a on za odmenu od nej dostane darecky....Jake bylo prekvapeni, kdyz jsem se koukala na fotky u Lindz ze stedreho dne a tam fotka s novou sadou sesti dudliku..samozrejme modre,takze ne pro Poppi,ale pro Tobyho!!! Ted jsme se o tom bavili znova,ze mu je teda vezmou vsechny na jeho narozeniny, ktere ma v pulce brezna..jsem zvedava, protoze Lindz kdyz prijela tuhle v tydnu z nakupu privezla dalsi dve baleni...
Vcera jsem nu je opet vzala, spal bez nich uplne krasne, rano se jich nedozadoval, cele dopoledne byl v pohode, byli jsme venku, hrali jsme na schovku, pak jsme staveli puzliky, pak jsme si dali obed,sli zase ven. prisli jsme kolem pul druhe a Lindz byla vzhuru...no hadejte co udelala prvni kdyz Toby zacal zvysovat hlas...SLA A DALA MU DUDLIK...Ja nevim me se chce vzdycky tak smat a zaroven brecet...ani nevim proc..proste moje snaha jde do ,s prominutim...do prdele.

Poppi je to same,ale u ni me to tak neirituje, jako ona dokaze byt bez dudana cely den,ale obcas ne, to se vzteka a je fakt,ze nez ji poslouchat tak ji ho radeji dam, ona si ho pak treba za 10min vynda sama...ale stejne..

Co si o tom myslite, Vy co mate treba mensi deti na hlidanu..maji dudlika nebo ne??

2 comments:

  1. tyjo, tak to by mě taky štvalo... děti s dudlíkem v puse prostě vypadaj blbě, ničí to zuby a je to prostě divný. Mě vždycky štvalo, když jsem se snažilo o nějaký zlepšení ve výchově dětí a rodiče, i když to taky třeba chtěli, pak dělali uplně něco jinýho... achjo...

    ReplyDelete
  2. No prave a u nej to vypada az smesne,proste u vseho jak je velikej a ze porad I am big boy a pak si strci do pudy dudlik a je jak mimino, hlavne je to nejhorsi, kdyz je doma Mick(tata)..ono jako ano, ma lehky autismus,ale proste nektere veci by mu meli domluvit..myslim,ze ma sanci na uplne normalni zivot, protoze nema autismus nejake zavaznejsi formy, co treba pise bubice na blogu..Takze si myslim,ze by s nim meli aspon obcas jednat jako s normalnim klukem....

    ReplyDelete