Pages

Tuesday 10 January 2012

Vse pri starem....


nic se nezmenilo...Poppi porad neusne v noci pokud ji neulozim ja, tady jsem trochu skodoliba, protoze ja ji dam spat kolem pul 9 a spi mi az do rana, mezitim co pokud ji uklada Mick nebo Lindz nespi, rve na cely barak, tim vzbudi Tobyho, rvou oba..budi se v noci, pri nejlepsim si ji vezmou do postele a pak jsou nevyspali...vse pri starem..Vcera(nedele) a dnes(pondeli) je mam zase na noc, vcera Toby usnul kolem pul 8 , Poppi sla kolem 3/4 na devet a dnes Toby spi zase od pul osme a Poppi jsem ulozila ve ctvrt na devet a uz spinka (8:35pm kdyz tohle pisu :D) a spinkaji az do rana, jako hodne deticky :)

Prijela jsem minule utery, ta cesta do Londyna byla v pohode,ale pak tto bylo horsi. Mela jsem dojet z Victorie zase na Kings Cross a tam odsud vlackem do Newarku,ale kvuli pocasi, prudkemu vetru a buhvi cemu jeste rusili vlaky a v me smule i ten muj. Zachvatila me panika, jak jinak, takze jsem okamzite volala Lindz co jako mama delat :D Rychle mi na netu nasla cim se muzu priblizit nekam blize kam by pro me nekdo dojel a protoze do toho jeste Lindz mela decka doma, na navsteve byla i jedna Elisina kamradka a Mick byl nekde ve meste schanet novy vysavac, nedavala jsem si moc nadeje,ze bych se dostala 'domu' pred pulnoci i kdyz jsem nq Kings Cross byla neco kolem pul dvanacte dopoledne lol
Nakonec jsme nasli spolecne vlak z Lnd do Peterborough a pak odtama primo do Lincolnu,takze jsem slecne za prepazkou vyplazla dalsich prebytecnych skoro £40 za dva listky. Vlak mi jen o pul druhe,takze jsem se jeste prosla po nadrazi. Nakonec cesta do peterborough trvala neco malo pres hodku a pul, to uz mi hned na to navazoval vlak do Lincolnu, takze jsem to mela pekne akorat. Do Lincolnu jsem konecne dojela kolem pate. Pockala jsem si jeste dobrych dvacet minut,nez prijel Mick a uz sup do Newtofu. Pozdravila jsem se s Lindz, hned na to pribehla Poppi ,skocila mi kolem krku a hned 'I miss you Dana' a tak me obejmula a sala pusinkum, no skoro jsem brecela,mela jsem co delat. Pak prisla Elise, klasika objeti, rekli jsme si jake byli vanoce.. Toby prisel az po chvili a hned zase utekl, akorat mi ukazal novy vlacek. Tak jsem ho pak sla jen pozdravit do pokoje a dat mu pusu.Jen jsem si vybalila,skocila do sprchy a sla spat neco kolem pul 9, byla jsem mrtva.....


Jeste me mezitim Lindz poprosila jestli bych nemohla teda vstat druhy den a jen ji pomoc a hned jak Elise odjede do skoly,ze muzu jit zase spat...no nic jsem nerikala i kdyz se mi moc nechtelo, ale zase hodka me nezabije a je fakt ze jsem o pul devate zase zapadla do postele a spala az do nejakych pul pate odpoledne..Pak jsme meli jakoze jeste vanocni veceri a rozdali jsme si darecky. Dostala jsem digitalni ramecek na fotky, protoze pry kdyz meli Lindz s Mickem pujceny muj fotak na nejake akci, tak si vsimli,ze shromazduji fotky na karte,tak aby se mi to tam pry nepletlo, tak si je muzu nahrat do toho a kdyz se to nabije, tak to vydrzi snad 2hodiny a behaji tam fotky, urcite to nekdo bude znat ;) Pak jsem dostala flasku cerveneho vina, knizku od Jackie Collins - The bitch..nevim co tim jako chteli naznacit :D:D:D Ale zatim je to docela dobre cteni, pak jeste nejake panaky nejakeho barevneho alkoholu, nejakou cokoladu a svitici, takovej hajzl chlupatej, vubec nevim jak se to jmenuje...sakra :/...pokusim se najit na netu..tak tady...jmenuje se to led fibre optic lamp...Vypada to moc pekne ve tme a rada si s tim hraju lol
Darky ode me se snad libili vsem, Lindz mela nejvetsi radost z flasky cerveneho vina co jsem privezla z CR a flaska je jakoby dzbanek a z toho byla unesena,ze pry tady v anglii nic takoveho jeste nevidela. Mick dostal nejake ty jeho oblibene zele bonbony a kilovku lekoricovych bonbonu navrh, vubec jsem nevedela co mu koupit,ale tohle aspon uzije...no spise pozije :D. Pro Poppi jsme mela skoro vse s Peppa pig a mela z toho hroznou radost, od nasich dostala kinder cokolady a plysoveho medvidka hnede barvy, ja mam bileho :) Toby dostal policejni stanici,ponozky,penu do koupele s motivem Tomase a Elise dostala ty jeji moshi monsters samolepky, pak velke plysove monstrum Moshi monster, nejake spodni pradlo a penu do koupele, naramek s zacatecnim pismenem jmena s perlickama a od nasich krasneho medvidka na privesku na krk, mam tez jednoho :)...Tak to asi vse k prvnim dvoum dnu...

Ctvrtek jsem mela docela volne, Lindz jela s Poppi k sestre Adele do Digby a ja jsem zustala doma a lenosila, dovybalila,zjistila co mi decka znicila v pokoji za tu dobu co jsem tu nebyla a Mick mi konecne udelal zamek na dverich i zvenku, takze od te doby kdyz jdu jen dolu pro piti a decka jsou v pokoji, zamknu si, protoze oni mi sem pak lezou a hrabou a to ja nemam rada, protoze jak porad zerou ji tu cokoladu, mam pak vsechno opatlane a komu by se tohle libilo...asi nikomu.


Deticky mam od patku az do dneska, utery, od zitra je ma Mick s tim,ze mu malo pomuzu rano a pak mam volno, patek ctvrtek+ patek cely den volno, ale Lindz rikala,ze museji v patek k Tobymu do skoly,ze prijede konzultatka pres Tobyho, aby zjistila jak se mu dari ve skole a tak kvuli tomu autismu jestli vse zvlada jak ma.
V sobotu nas ceka oslava nejakeho Tobyho kamrada ze skoly, takze se jede do Gaisboro'. Lindz rikala,ze nemusim,ale ze bere vsechny tri deti a jestli chci jet,ze si muzeme dat nekde obed a decka pak budou blbnout v nejake play zone, kde cela party je,takze se aspon poradne vyblbnou.

V nedeli pak mam veliky den......ale o tom zase jindy :D


Fotky z mobilu, prochazka s Poppi a Thortonem v pondeli, vydrzeli jsme akoro dve hodinky, bylo docela pekne pocasi,svitili slunicko a ani moc nefoukalo :)
A nejake jsou z dneska- utery ,kdy jsme se sli podivat jak to vypada v parku..blato vsude,ale nam to nevadilo,chvili jsme vydrzeli, pak jsme obesli ves, dali si obed a mala ted spinka a ja pisu sem, jednim okem koukam na tv, obcas prekliknu na fb a pisis si s Janinou a sem tam proklikavam blogu ostatnich holcin :)







 



A nas malej upir...omlouvam se za kvalitu,ale Poppi nedokazala udrzte pusu otevrenou a mobil nevyfoti tak rychle....Budu muset zkontrolovat zuby i Tobymu a Elise az se vrati ze skol, jestli si tu nahodou nepestujeme upiri klan :D

  A jeste jedna fotka z Tesca, v patek jsem si zajela pro mleko a nejake malickosti a co na me nevykouknlo z vyloh....
Vanoce sotva skoncili a uz tu jsou velikonoce :D...

No comments:

Post a Comment