Pages

Sunday 15 January 2012

Happy Birthday To Me

Ano je to tady dnes mi presne ve 14:35 ceskeho casu nebo anglickeho..kdo se v tom ma vyznat :D no proste uz je mi presne 23 let....

A proc to sem vubec pisu...aby se tu neco udalo,protoze absolutne nemam o cem psat. Vse pri starem. Pocasi je takove,ze mrzne a je kolem nuly i pres odpoledne,takze ven se nam moc nechce,radeji jsme v teple,skladame puzzle, hrajeme na schovavanou, cteme a spinkame, tedy Poppi ja ne ;)

Poppi a prasatko kasicka,od me mamky,kterou jsme pak spolecne domalovali :)

V sobotu jsme byli v Gainsboro' na oslave Tobyho kamarada ze skoly v Playzone, je to velika hala se spousty prolejzacek, skluzavek,obrovsky hraci koutek. Vestinou je to pro deti do 12ti let,ale v Licolne je pry i pro dospele, tak se tam pokusim nekoho premluvit aby se mnou jel jeden den az budu mit volno...Poppi i Toby i Elise si to poradne uzili dokonce i ja jsem s Poppi chvili jezdila po tech velkych skluzavkach a behala pres prekazky.



Vcera jsem mela babysitting, protoze Lindz a Mick sli do golf clubu, takze jsme meli veceri, kolem pul osme jsem ulozila Tobyho a s Poppi jsme koukali na Harryho Pottera na prvni dil, moc se ji libi :) Kolem pul devate jsem ulozila i ji a dala se dale do hledani satu na ples, co jdeme 18.unora...je to orisek najit nejake co se mi budou libit, za zaroven prijatelnou cenu, protoze si musim koupit i botky, ktere tez nemam :D..na plesy nejsem pripravena... Uz mam nejake saty vytipovane,zatim u me vytezi jedny svetlounce fialkove,ale jeste vaham mezi jednema cervenyma,tak asi si hodim kostkou nebo nevim...tatka mi poradil tu co jsou mymi favority a Buuny tez, jen Janicce se zase nelibily :D....

Dnes jsem akorat vstala s detma asi kolem pul devate,pak jsme meli snidani, oblekla jsem je, Toby se konecne obleka sam,takze parada o jednu starost mene a jakou z toho mel rano radost :) Kolem ctvr na jedenact se vzbudila Lindz a hned na me,ze je hrozne,ze me nechala vstavat s detma na me narozeniny a ze tedy od ted uz nesmim nic udelat, dokonce mi pak vzala i uterku, kdyz jsem se snazila utrit nadobi,takze jsem cely den hledala saty,psala si s par lidickama na fb, koukla jsem se na Kristiana, protoze pranicko co jsem dostala od mamky,tatky a brachy je proste nejlepsi, hraje melodii z filmu Kristian..Jen pro ten dnesni den.. stoji za to zit...miluju ten film a miluju Oldricha Noveho a vsechny stare filmy a nestydim se za to :)


Obed mi prinesla Lindz az do pokoje a veceri mi pro zmenu prinesl Mick az na podnose :D Mam se tu skoro kralovsky...ale nebojte se nedeje se to jen o narozeninach, ono mi to nosi i normalne,ale ne kazdy den :D to zase az tak si me nehyckaji...

Take jsem mluvila s tatkou a brachou na skype, mamka neni doma, je na ozdravovne kure v Marianskych Laznich, och jak ji zavidim....:)

Jinak pristi tyden, v sobotu pro me Lindz dela jakoze oslavu narozenin,bude to tady v dome a pozvala jsem par znamych a pratel tady z okoli, prijede i Janca,tak na tu se tedy tesim strasne moc :) Dame si pekne zelenou, zazpivame karaoke...Moc se na to tesim :)

1 comment:

  1. Jeste jednou, i kdyz jsem ti uz prala na FB ... vse nejnej knarozeninam! :)

    ReplyDelete