Pages

Saturday 3 March 2012

Brezen, za kamna....na plaz pojedem :D

Ano prvni letosni navsteva u more - Skegness - moje neoblibenejsi 'seaside town'. Je to hodinku autem, takze nemam problem si tam zajet kdykoliv mam volno a je pekne pocasi. V minulem roce uz jsem o nem nekolikrat psala,takze nebudu to tady nijak rozepisovat vice, jen uz se tesim az bude pekne teplo a budu se moc zase vyvalit na plazi jako vorvan :D

Vylet jsem si udelal ve ctvrtek prvniho brezna, sice jsem mela v plani stravit cely den v postely, ale kdyz jsem se kolem devate probudila, koukla z okna neslo odolat, nebe modre, bez mracku, takze jsem si skocila do sprchy, oznamila Lindz,ze jedu k mori..no nejdriv se na to uplne netvarila, protoze pocitala s tim,ze vezmu Elise na plavani,ale je to muj den off, takze smula :D, ptala jsem se ji jestli si muzu pujcit navigaci, prece jen jsem tam nejela od nejakeho zari, takze jistota je jistota ;). No proste z toho jak se na to netvarila mi bylo najednou docela ouzko a proste i me presla chut nekam jet...Tak si tak jim snidani, oblecena, dokonce jsem se po x tydnech zase namalovala, sedim a premyslim co zase delam spatne...jo vzdycky kdyz se tvari tak jak se tvari myslim si ze delam neco spatne ja hahaha asi proste zvyk uz nebo co :D Ale nakonec prisla, opet se omluvila a rekla,ze bez problemu at jedu, ze Elise vezme ona a ze proste ok ,ze toho je na ni moc, coz ja chapu, protoze je to fakt na ni moc, co se ted deje :/// Navic ma ty zkousku uz v utery za tyden, takze taky nic moc...Jeste jsme se pobavili, ja se ji jeste jednou zaptala jestli teda fakt muzu jet (vim,ze to zni bpbe, kdyz mam off,ale proste ja tu funguju tak jako 24/7,ale zase se tu fakt citim jako doma, proste kazdej udela neco...a navic mam i hodne volna pres den..vcera treba me nechali spat cely den, protoze mala zase nespala v noci :/....

Nakonec jsem vyjela nekdy kolem pul 11, zastavila se v Lincolne na benzince, koupila energitak, nastavila navigacku a vesele se odebrala do Skegness.. Parkovne bylo jeste vsude zadarmo, takze parada usetrila jsem mozna kolem £5-6, stavila jsem se v Mc donaldovi pro obed, ten si snedla v aute a pak hura na plaz, pekne si ji projit az k centru mesta, tam jsem si prosla nejake kramky, koupila nejake pohlediky, nejaka lizatka, magnetky, zkusila jsem si stesti v jednom kasinu, bez toho by moje navsteva Skegness nebyla kompletni :D.

Posedela jsem si v Tower Garden, docela pekna zahrada uprostred mesta s jezirkem a kachynkama :))
Nazpatek na parkoviste jsem prosla promenadu a pak kousek podel ''reky'', a vydala se zpet k Newtoftu :)
Kolem seste jsem dojela, doma byl jen Mick s Poppi a Tobym ovsem oba zase rvali jak jen mohli....Nakonec Poppi skoncila u me v pokoji, koukala na tv a Toby si hral do pul 7 v pokoji a pak mel bedtime...

Fotky (vice na mem fb ;)) :












6 comments:

  1. Ty gamblere!!! :D Vyhrala jsi aspon neco?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyhrala, ne penize :D Ale ja myslim na deticky, takze mam pro malou magnetky s Peppa Pig, pro Elise privesek s Bratz doll a pro Tobyho hraci karty s Thomasem :D (Nehraju automaty jako takovy,ale takovy ty, kde ti to posunuje 2p a ty hazis dalsi,ale tedy sezere to docela dost :D)

      Delete
  2. No počasí tam máte teda nádherný !!! a vůbec celá ta pláž ....... , Já si vyjít jen tak nalehko jako ty tak tu asi zmrznu :-)

    ReplyDelete
  3. No dneska uz prsi :// Ale bylo opravdu krasne a po prochazeni po plazi jsem si vzala bundu, prece jen foukalo a bylo docela chladlo,ale ve meste bylo krasne, teplicko..nadhera :)

    ReplyDelete
  4. Jeee, takovedle male vylety ja proste miluji. Uplne mi to propomnelo muj vylet do Cape May. Nevim jak u tebe, ale me to dokaze uplne odreagovat. Jinak se uz take nemohu dockat, az se poradne vyvalim na plazi. Sice jsem ted byla v Miami, ale pocasi uplne tak nevyslo podle mych predstav, takze me porad chybi takovy ten den, kdy clovek cely prolezi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me to take vzdy uplne odreaguje a hlavne me to jaksi posili na dalsi valceni s detma :)
      Fotky z Miami jsem koukala a nahlas zavidela :D, krasa,akorat jsi mela nejak zatazeno na te plazi..tesim se na clanek o tom, takze doufam,ze bude jeste tento tyden :))
      Uricte se nadkytne jeste prilezitost na prolezeni na plazi treba na tom trinactem mesici cestovani nekde pekne v Cali :))

      Delete