Pages

Monday 5 March 2012

Navsteva lekare

Akce doktor a vyplneni papiru pro agenturu = absolutni FAIL...Fakt jsem se tesila,ze uz mi bude zbyvat jen ten rejstrik..

Pan doktor fakt super, ochotnej ale kdyz zjistil, ze u me nema historii s ockovanim, tak rekl ze mi to nemuze vyplnit,ze musim dolozit historii z me lekarske slozky, ktera je u me doktorky v Plzni..takze musim nase (donutit) poprosit, aby mi zasli za doktorkou v Plzni a laskave si od ni vzali cely muj spis, oskenovali mi to a poslali, coz vubec netusim jestli jim to da...:// Fakt akorat pridelavani starosti...

 Nakonec mi rekl,ze mi to klidne jako vyplni,ze mi veri,vypsala jsem si ty ockovani na papir,ale ze by radeji jako mel neco v ruce,kdyby volali..a jako tresinka, bude mi delat testy jestli jsem jeste imunni na to a tamto a vpripade,ze ne, tak me preockuji...haaa to bude penez..fakt se tesim :D :/// no,ale porad levnejsi a snazsi letet kvuli tomu do CR si myslim....

No takze si musim pockat jak to dopadne s mymi zaznamy, jelikoz jsem ztratila ockovaci prukaz kdyz jsem jsem priletela, proste jsem ho nekam dala a vubec netusim kde, ano mela jsem si udelat kopii,ale proste jsem na tohle nepomyslela :// ted bych si za to nafackovala....

Az budu vedet jestli budu moci dat ty papiry, tak se opet objednam a snad uz to bude ok..no uvidime jak to dopadne..

No comments:

Post a Comment