Pages

Saturday 3 March 2012

Washington







Asi si ted rikate proc zrovna Washington, kde vetsinu casu proprsi, neni uplne teplo...Asi proto,ze se to podnebi tak podoba Anglii a ja mam radeji zimu, snih, dest...odjakziva jsem spavala pri otevrenem okne aspon na vetracku i v zime, tady v Anglii to moc nechapu,ze i v lednu, kdyz snezilo, jsem mela otevrene okno, protoze ten cerstvy vzduch a proste ta zima. Mam to desne rada a pak buseni kapek deste do parapetu..lepsi 'hudbu' neznam :D

A kdyz jsem poprve videla Twilight... ha a mate me :D nebudu lhat, me ty zaberu toho okoli tam a hor proste tak uchvatily,ze se na ten film koukam do ted alespon jednou do mesice, ne kvuli tem hercum ale kvuli tomu prostredi,kde je to natacene,naprosto dokonale... (nemyslete si,ze jsem nejakej twilight big fan,to ne, na Harryho stejne nic nema :D :D)

http://access.wa.gov/Home.aspx


http://www.forkswa.com/





Dalsi plus je to,ze v teto oblasti najdete jak plaze tak i hory...mesta i samoty...proste pro me skoro raj na zemi i kdyz jsem tam v zivote nebyla a vidam vse jen v tv nebo si hledam na youtube nebo z obrazku.
Rada se koukam na obrazky z washingtonske prirody, na to jak to zije v Seattle...

3 comments:

  1. Tak Washington bych taky brala a právě kvůli takovým důvodům jakým tu říkáš, příroda i město. Já ti tak závidím ,že už se chystáš do USA :-)

    ReplyDelete
  2. No jeste mi to potrva,ale aspon jsem se uz dokopala pro to neco zacit delat, odkladala jsem to hodne dlouho :))
    Ty budes v Helsinkach..tam bych taky rada jednou podivala..a treba se Ti tez zachce USA :D

    ReplyDelete
  3. Už jsi začala, takže ted už to jen pojede.
    Helsinky jsou sice hezky ale je to tam šíleně drahý, jsem tam jen proto abych si zlepšila aj.
    Ale pokud budeš v Helsinkách klidně se ozvi ....

    ReplyDelete