Pages

Thursday 8 March 2012

Time flies

google.co.uk

....ano cas leti, neuveritelne a ja stale nemam vse do toho meho au-pair roomu na APIA, fakt looser...
Ale proste to jde vse pomaleji nez jsem cekala,mozna,ze kdybych byla v CR slo by vse rychleji...Jsem zvedava jestli bude stacit jedna schuzka se slecnou z CA v Londyne, protoze opravdu nemam cas a hlavne penize delat si vylet kazdy mesic :(

Jinak prave jsem obdrzela email od koo z Londyna pro CA,ze schuzka 21.brezna plati, jen se jeste dohodneme na case a bude to ve Starbucks na Golders Green...kdyz tedy na oficilani interview nemuzu, ty jsou jen o vikendech...stylove :D a take,ze se koukala na me video..hmm jsem zvedava co na nej rekne, protoze jsem ji napsala co na nej rika, napsala totiz jen : Akurat som pozerala Vase video ;-)...hmm co si z toho clovek ma vzit..libilo, nelibilo...jako predelavat to fakt nechci...:/
Ale ne budu optimista a budu si rikat 'Danus je dobre, nepotrebuje predelavat, protoze by to bylo jen horsi' :))

Jeste mam neco k tomu memu 'medical form'..nakonec jsem zaukolovala tatku, poslala mu slovensky preklad, co mi poslala Miska na email a on mi to zkusi obehat u me doktorky v Plzni, snad pochodi, protoze jinak to to je v haji....Snad bude tak moc ochotna,ze mu to vyplni i beze me a nebo mu alespon okopiruje ty data s temi ockovanimi..no uvidime. Doufam,ale ze rejstrik bude to posledni co mi bude chybet az se 23.brezna vratim z Londyna a pak to budu moc vsechno ulozit 'k ledu' oni mi to pekne zkontroluji, vse se jim bude libit, zaradi me do programu a ja budu nejdele v puli dubna v ''matching''...No krasne to vyhlidky...uvidime jak to dopadne...

4 comments:

  1. Já s ní mám schůzku v Londýně na 2. víkend v dubnu. Ale jako napsala mi,že se většinou schází na tom G.green... tak sem čekala,že tam maj nějakou kancelář???
    Nebo ne?

    Verča

    ReplyDelete
  2. Ja popravde vubec netusim,kde maji kancelar,ale psala mi,ze normalne dela interview o vikendech,ale netusim kde..A jsem i docela rada,ze to bude takhle verejne, aspon budu moc rychleji utikat :D:D
    Mas schuzku tez se Zuzkou ?? Ja jsem na ni hrozne zvedava a hlavne na to, jak ze sebe vyplodim anglicke vety, kdyz vim,ze ona mluvi slovensky, dela mi docela problem mluvit s nekym o kom vim,ze bych s nim mohla mluvit cesky/slovensky...No nejak to dopadne.

    ReplyDelete
  3. Jj se Zuzanou. No já nevim co je lepší,mluvit anglicky na anglicana,nebo na nekoho,kdo to nema jako rodnej jazyk:-D ale uvidim no,zase nejsem v aj tak dobra:-D a ja slovenky moc nemusim,takze to bude parada:-D me prave psala,ze to interview dela bezne na tom Golders green,tak nevim... jsem z toho nějaká zmatená:-D doufám že to nebude někde v kavárně,aby mě ještě každej okolo poslouchal:-D

    ReplyDelete
  4. Tak me slovenky nevadi, horsi by to bylo s nemkou :D :D
    A na kdy se chystas odjet ??

    ReplyDelete