Pages

Monday 12 March 2012

Photo-post

Tak presne dnes je ten den, kdy jsem lina cokoliv psat, ono se vesmes ani nic nedeje, mam volno, venku je dnes osklivo, takze travim den u tv a na fb, jak jinak,ze :D

Konecne jsem si prodlouzila pojisteni , to rocni mi konci  k 7.4. tak jsem si sjednala jeste az do 10.srpna, maminka je lehci o 2356,- kc..zase lepsi,nez pak doplacet kolem 4500 za to,ze jsem nebyla pojistena,takze to mam z krku :)

V patek a v sobotu jsme byli v parku, bylo krasne pocas, takze jsem vzali nas veliky bublifuk a stravili v parku v patek s Poppi cele dopoledne, ona pak sla spinkat a v sobotu jsme byli i s Tobym a to jsme odesli z baraku kolem pul 10 a vratili jsme se az kolem pul 2,takze krasne jsme se vyblbli, Lindz mezitim udelala obed, najedli se, Poppi sla spat a oni jeli i s Mickem do Elisino skoly na 'Table sale' a ja zustala doma....

Lindz dela zitra tu zkousku na 'serzanta' a doufam,ze to udela, je cela vynervena a vubec ji to nesvedci se v jejim veku ucit hahaha Taky jsem ji to tak rekla a smaly jsme se :D:D

A co nas ceka a nemine...v sobotu 17. ma Toby narozeniny, uz mu bude pet, takze ma party u nas v clubu..cele to bude ve stylu Thomas and his friends a cervene barvy....no jsem na to zvedava..
A pak za tyden v utery jedu do Londyna...yeah jak ja se tesim !!!! :)

Takze dnes je to spise foto-post..







Toby jednou poradne bude motat hlavy devcatum :))

tuhle fotku fotil Toby, na to,ze s tim neumi, tak super :D








1 comment:

  1. No jooo, no joooo :D Jste celebrity :D:P Takže v sobotu velká párty jo? :D A Londýn si užij! :))

    ReplyDelete