Pages

Monday 3 September 2012

13 dni do odletu

Tak mam za sebou dalsi navstevu zubare, predpoledni. Pristi tyden pujdu na dodelani korunky spojenou s kotrolou pred odletem a snad hotovo a zoubky mi vydrzi cely muj pobyt v USA.

Dnes jsem si take vyridila dalsi polozku na mem seznamu - Mezinarodni ridicsky prukaz.
 


Nastesti na urade nebylo moc lidi a slo to docela rychle. K vyrizeni tohoto rid. opravneni budete potrebovat :

1x pasova fotografie
stavajici ridic.prukaz
obcansky prukaz
a vyplneni papir A5 - zadost o mezinar.rid.pr.
50,- kc / poplatek

Fotku jsem nakonec pouzila tu co mam na obcance a ridicaku z roku 2009, takze jsem usetrila za fotaka :)
Co me prekvapilo, bylo to, ze mi vratili muj cesky ridicak, myslela jsem, ze mi ho vezmou :D takze trapas, kdyz jsem ji ho daval znova zpet, koukala na me chudak pani urednice a vysvetlila mi, ze dnes uz je neodebiraji...no takze karticek mam zase stejne, zadne se snad nezbavim...

Po predeslem depresivnim clanku...omlouvam se vsem, ale potrebovala jsem to ze sebe vypsat...mam ted nejakou super naladu, zatim si nijak nepripoustim, ze uz za dva tydny budu v USA - porad je to nejake nerealne pro me.

Na dalsi fotce jsou vsechny moje papiry co potahnu s sebou....nektere chybi, ale ty jsem v rychlosti nenasla.
Vsechno mam okopirovane 2x, kdyby nahodou se mi ztratilo nejake zavazadlo. Jednou to budu mit v prirucnim kufru, jednou v kufru do zavazadl. prostoru a originaly budu mit u sebe v tasce (kabelce)..snad se mi nic neztrati. Okopirovala jsem si radeji i pas,obcanku, vsechny dulezite karty, platebni karty, ridicak, rodny list, vizum a vsechny papiry co mam od agentury. Snad na nic nezapomenu.



Minuly tyden jsem od zname odkoupila takovy uzasny zapisnik/denik. Uz dlouho jsem neco podobneho hledala a nemohla najit ani v Anglii. Ona si hodne vyhraje s papirem a vyrabi ruzna pranicka a zalozky a psala mi uz kdyz jsem jeste byla v Anglii, ze si objednala dva zapisniky, ale ze vyuzije jen jeden, tak jsem se hned chopila sance a zamluvila si ho. Nevedela jsem sice jak vypada, ale od ni jsem vedela, ze to nebude jen neco obycejneho :) Zapisnik mam uz doma a je uzasny. Ma pres 40 stran, hodne barevny...soucasti byla propiska s lepidlem na jejim konci. Uz se tesim az do nej neco zapisu, zatim jsem jeste nic nenapsala :D


4 comments:

  1. Danus ten normalni ridicak musis nosit spolu s tim mezinarodnim :) Myslim ze to tam je i napsano:)

    ReplyDelete
  2. Ano ano, uz jsem si to vycetla na internetu ;)

    ReplyDelete
  3. Tak svědomité ohledně dokumentů jsme asi stejně. :)
    Nechce se mi ani věřit, že za chvíli odlétáš... :)

    ReplyDelete
  4. No ja radeji mam vsechno a jeste neco navic, clovek nikdy nevi ;)
    No uz pristi tyden...hrozne to leti :O Ted mam rozepsany clanek a zase se mi do neho nechce, porad ho odkladam :D

    ReplyDelete