Pages

Thursday 6 September 2012

Letenka...10 dni do odletu

Tak po nekonecnem vcerejsim klikani stridave na email a muj ap room se mi dnes na emailu objevil email s tim, ze uz mam detaily o mem odletu na profilu. Prani se stala skutecnosti a letim primym letem Praha - New York a jeste k tomu v docela pekny cas, takze nebudu muset nekde prespavat na letisti a mozna se i posledno noc vyspim. Nakonec letim jeste s jednou holcinou, to uz jsem ale asi nekde psala, jmenuje se Erika a jsem rada, ze nepoletim sama :)).


Odlet se blizi az nejak moc rychle na muj vkus. 10 dni...darky mam vesmes nakoupene, zitra jeste jedu pro krtecky pro obe holky vezmu stejneho, aby nezarlily :D
Jeste musim neco malo koupit HM, protoze pro tu nemam ani nic vymyslene. - mam pro HD a HM spolecne knizku v aj o CR a nejake magnetky, pro HD budu pit pivko, pozadal si o nej, ale jako tak hrozne nenapadne :D nu a pro HM vazne nevim...nic moc me nenapada....nejake napady, sem s nima ;)

V sobotu me ceka zase rozlucka, mensi party s kamarady tady z Plzne na me rodne Nove Hospode, takze doufam, ze vyjde pocasi a povede se to.

Ja abych pomalu zacla zase balit, sotva jsem poradne vybalila, naskladala vse do skrine, abych zase vse protridila co s sebou, co ne atd....

Tak pro dnesek vse, jdu si popovidat na skype s Miskou :)) Dobrou noc vsem...:)

6 comments:

  1. Já jsem si zrovna říkala, že jsem nedávno četla, že jsi doma z UK a ted už se ti ta Amerika pořádně příblížila. DOufám, že se někdy potkáme osobně třeba v D.C. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz se to moc priblizilo, az moc :) Ja teka doufam, rada bych Te osobne poznala ;))

      Delete
  2. Ještě ted si pamatuju, jak jsi mi psala že hledáš někoho kdo by s tebou zašel do student agency. Nějak ryhcle to utíká :D . Rozhodně se těším na nové zážitky. Jinak pro HM jsem já koupila něco v manufaktuře. Až poslední den při odletu, protože jsem nemohla na nic natrefit (další nápad byla Jablonecká bižutérka ale to je celkem risk se trefit do vkusu) Nakonec se ale snad i líbilo, aspon doufám :D Takže hodně zdaru a pořádně užívej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diky za tip, v Manufakture neco jeste pokoupim :) snad se ji bude libit..

      Delete
  3. Dermacol sprchový gel a tělové mléko s vůní čokolády a pomeranče :-)je to česká značka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji za napad ;) zkusim se po nem kouknout.

      Delete