Pages

Thursday 13 September 2012

Uz jen trikrat...

...jen trikrat se vyspim a letiiiiim...

Tak darky mam konecne vsechny pohromade a ted uz i zabalene k kufru.
Ano konecne jsem se dostala k zabaleni...Mam zbaleno, skoro vse co si s sebou chci vzit a musim to prebalit, nevejde se mi tam zimni bunda, kterou si chci vzit, mam ji hrozne rada a nechci ji nechat doma. A jeste si musim pribalit svuj polstarek co jsem dostala od kamaradu uz pred odjezdem do UK - je ve tvaru kachny :D
Takze zitra druhe kolo. Vybalime. Protridime. Prebalime a zabalime...jsem zvedava kolik to bude kilo. Dnes jsem mela 19,5 takze zatim ok.

Vcera jsem si uzila super vecer s kamosema u nas na Nove Hospode v sokolce. Poradne jsme zase po x letech podrbali :D  nejaky ten panacek byl, ja samozrejme zelenou, ktera mi bude nejvic chybet (samozrejme po rodicich a kamosich :D). Poslouchali jsme a koukali jsme na after movie z Tomorrowlandu...neco neskutecneho. Atmosfera uzasna a ty barvy vsude..takze v roce 2015 jestli budu z cest uz doma, tak jedeme :))



Uz se jen 3x vyspim...a letim. Ufff porad mi to nedochazi, ze uz v nedeli budu v Americe..Tesim se hrozne moc, ale zaroven se i bojim, a je mi z toho docela smutno...:( a nejen proto, ze tu zase za sebou nechavam rodinu, ale i proto, ze tu nechavam nekoho na kom mi moc zalezi a netusim jestli tu bude az se vratim...Ale i kdyby ne, prozila jsem s nim ty nejhezci chvile..no tak, ale nebudu tu smutnit, ze..

Vsechny papiry si kontroluji tak 3x denne, takze snad mam vse v poradku a nebude zadnej problem. No jsem na to zvedava..

Dnes jak jsem balila, tak jsem si skoro zapomnela dat do kufru darky od Lindz a Micka a deti a od kamaradu z UK. Zase mi kapla slza...porad na ne myslim, porad , kazdy den...co asi delaji koblizci moji..desne mi chybi :( Ale vim, ze se maji dobre, Poppi dava vsem kolem pry poradne zabrat, Elise zacala jezdit na koni a Toby uz ma jen svuj pokoj - ma z neho Tomasovo kralovstvi :)) Skola jim jde, tak snad se mala uklidni a nebude takocej rvouci tur jako do ted :D Je mi jich trochu lito, ale na druhou stranu, at si to taky uziji, i kdyz se mnou to co dela jim nedelala....:D ale nebudu skodoliba :)) Proste navzdy budou moji prvni a jediny :))
Odpoledne jsem byla s mamkou na kave a dorticku a pak jsme si dovezli jidlo z mekace, posledni mekac :D byl vybornej haha
Pak si tak sedim v kuchyni u ntb a najednou prijde mamka a rika jestli chci darek a v ruce velikou darkovou tasku... tak rikam, ze jasne :D Rozbalila jsem to a tam uplne uzasna kabelka, presne velikost jako mam rada, hooodne velika, krasna...proste dokonala na ''do letadla'' :) prikladam obrazek, protoze s tou se proste pochlubit musim :))


Tak to je pro dnesek vse...:)) Odpocitavejte se mnou..uz jen 3x se vyspim...


No comments:

Post a Comment