Pages

Saturday 29 September 2012

Shledani s rodinkou a prvni dny

Do Baltimoru na vlakove nadrazi/zastavku jsme dojeli kolem devate. Spolu se mnou jeste vystupovala jedna slecna. Vyritily jsme se z vlaku, aby nas to nahodou nezavrelo uvnitr :D a hned jsem videla HD - Keitha jak na me mava, hned se ke me prihrnul a objal me, velice vrele privitani. Vzal mi kufr a odebrali jsme se k autu.
Cekala jsem velke auto, takze jsem se ani moc nedivila, kdyz jsme prisli k mini vanu znacky Toyota stribrno-modre barvy, ktery mi prisel jak tank :D Ale jak jsem tam koukala, tady ma minivan kazdy druhy a uz jsem ho dokonce i ridila a neni to zadna veda, jen mi trvalo se preorientovat na druhou stranu vozovky a take prizpusobit se velikosti auta = udrzet se ve stredu, ale myslim, ze mi to jde zatim dobre :)) Cesta ''domu'' trvala neco kolem 45 minut, celou cestu jsme si s HD povidali, pusa se nam nejak nezastavila, on mi povidal o holkach, o tom jak to u nich bezne chodi, ptal se me na Ceskou rep., Anglii, na moji rodinu, na moje konicky, co jsme meli na skoleni a jak se mi zatim libi v USA. Ja jsem se ho zase neustale ptala kam vede ta a ta silnice, no mel ze me asi radost. Jelikoz uz byla tma jak v pr... v lese :D nic jsem poradne nevidela.

Do domu jsme dojeli kolem desate a hned u dveri se na me vrhla HM - Kate. Objala me a hned mi vzala mensi kufr a uz me hnala do kuchyne a zacali otazky a jestli nemam hlad...V kuchyni byla  take Susi, udelala domaci pizzu, tak jsem kousek neodmitla. Po jidle mi rodice ukazali muj pokoj a zbytek domu - takova mensi okruzni jizda, dum je obrooovskej a polovina mistnosti se ani nevyuziva. Nakonec jsme se sli podivat do rodicu loznice, kde spali holky. Malicka pekne pochrupavala v postylce a vetsi v rodicu postely. Bylo mi vysvetleno, ze Kate spi v pokoji pro strasi, aby ji rano moc brzy nebudili - vestinou se mala budi kolem pate a hned za ni nasleduje vetsi, takze aby se Kate vyspala. Jeji pracovni doba je takova, ze v pul osme rano odjizdi z domu a vraci se kolem pul 9. Keith spi vetsinou s holkama a jelikoz je 'stay at home' a farmar, tak ma cas se prospat behem dne kdy mam holky na starost ja.

Takze po prvni noci v novem pokoji, nove posteli, mimochodem hodne vysoke, ale take hodne pohodlne me cekal prvni den a poradne privitani s holkama. Vstala jsem kolem pul 10, dovybalila si jeste nejake veci a sla dolu. Susi se me ptala co jim k snidani a nabidla mi nejake susenky a nejake satecky s marmeladou, ja jsem si dala kafe a hned jsem se ji ptala, kde jsou vsichni. Tak Gabby(starsi) byla ve skole, mala spinkala, HD byl v pracovne a HM s nim. Sla jsem na ne zatukat, sedli jsme si do obyvaku a rekli mi jaky je predbezny plan a co mi ukazou a tak. Takze prvne jsem mela jet se Susi pro starsi do skoly. Jak jsem si myslela, ze to bude nekde za rohem, tak jsem se mylila...cesta na dobrych 25 minut..docela dalka :D Mala se mezitim vzbudila, takze jsme ji vzali s sebou do skoly.
Vyzvedli jsme Gabby - skola tu funguje tak, ze auto si prijede ke vchodu a oni Vam dite strci az do auta, Vy si ho uz jen pripoutate a jedete pryc. Takze zadne setkani s rodicema jinych deti asi moc nehrozi...skoda :/
Pote jsme jeli zpet domu, kde maji pak holky obed. Gabby ma vetsinou nejake testoviny se syrem, pizzu nebo livance..a mala ma mleko a detske kasicky.

Odpoledne jsme jeli se Susi do zluteho parku, kazdy park v okoli ma jmeno jako nejaka barva, mame tu v okoli perk modry, zeleny, zluty a ryzovy..je to pojmenovano podle toho jakou barvy maji prolezacky v tom a tom parku.
V parku jsme byli necelych 20 minut, coz me prislo hrozne malo, ja jsem byla zvykla travit v parku celej den s detma v Anglii. Ale vse je tu na min pul hodiny jizdy, takze v aute clovek 'zabije' spoustu casu.

Dojeli jsme domu a chvili si hrali v playroomu, sli jsme se projit na prijezdovou cestu. Kolem pate Susi dela veceri. Kolem seste ma Gabby vetsinou 10-15 minut na to si dojit na zachod, vycisti si zuby a prevleci se do pyzama. Kolem ctvrt na 7 se uklada do postele, a vetsinou chce v tom case precist nejakou pohadku. Pokud spi s HD v loznici, tak ten si obe holky prebere chvili po seste a ja mam padla.

Sobota byla relaxacni, rodinka me vzala na snidani. Ta porce :O ani jsem to nesnedla. Byli jsme v Gaithersburgu v Silver Diner. Snidane super - ja jsem si dala nejake sladke tousty, michana vajicka se slaninou a kafe. Porce vazne obrovska, takze jsem snedla sotva pulku. Dopoledne jsme tak projizdeli mesto a oni mi ukazovali kde co je. Pak jsme do 12 se Susi chvili hrali s Gabby nejake hry a od 12 jsme meli off. Keith vezl Susi na metro, jela do DC az do nedele. Svezla jsem se s nimi, abych vedela kde co je a zase videla neco jineho.
Vecer jsme si objednali pizzu a chvili jsem s rodinkou zustala dole, ale byla jsem unavena, nejak me ten posun dostal, takze jsem kolem desate sla spat.

Nedele jsem mela off s tim, ze jsem mohla jet nejdrive s HM na nakup dopoledne, jela jsem. Hned jsem vyfasovala kosik a ze si mam do nej dat co mam rada, abych mela co jist :)) a odpoledne se s HD podivat na novy dum a tak po okoli. Vzali jsme s sebou i Gabby, kazdou nedeli jezdi na zmrzlinu. Novy dum je kolem ctvrt hodky od stavajiciho. Je o neco mensi, ale porad hoodne veliky. Z meho budouciho pokoje budu mit nadherny vyhled na zapad slunce a na pole a luka :D Pote jsme zajeli na zmrzlinu a kdyz jsme dojeli domu sla jsem nahoru k sobe, uklidila si ten bordel co jsem tady mela. Odepsala par emailu, popovidala s Miskou na fb. Take jsem mluvila s nasima nekdy odpoledne, pekne kolem hodky a pul jsme si popovidali :))

V pondeli byl muj prvni regulerni pracovni den. Stale tu byla Susi. Prvni den kdyz jsem ridila. Prvni jizda...ehm nic moc..ale dostala jsem se do toho, takze to docela po par minutach uz slo :))
HD me porad chvalil, takze se mi ridilo docela pekne.

Utery jsem jeste stravila spolu se Susi a stredu uz jsem mela jen sama s detma.
Jen jsem hroznej lempl a ve stredu rano, kdyz jsem schzela ze schodu jsem spadla a narazila si nohu, takze jsem pajda :// docela to bolelo, ledovala jsem, dnes (sobota) uz je to lepsi, ale stejne jsme toho ve stredu/ctvrtek a patek nic moc neudeli, Vetsinu casu jsme stravili doma, cetli knizky a hrali ruzne hry.

Vcera nas take prisla navstivit moje koordinatorka. Moc mila pani. Popovidali jsme si a ona jakmile zacala mluvit o me rodine v Anglli...no proste jsem se neudrzela a zacala brecet...ona me objala a ze to vsechno chape, ze je lepsi se vybrecet a ze vse bude ok...no proste jsem tragedie :D pak jsme si povidali o rodine a jak se mi libi, jestli uz jsem premyslela o skole..uprimne ne :D...dala mi klicenku v logem APIA a nakupni tasku :)) a dalsi haldu papiru..jako kdybych jich nemela malo :D :/ Uz se v nich ani neorientuju...

Moje pracovni doba vypada tedy asi takto:

Pondeli        (8)12 - 18       =pristi tyden budu zacinat uz v 8, protoze Keith jede do nemocnice
Utery           12 - 18
Streda         12 - 18
Ctvrtek        12 - 18
Patek           12 - 18
Sobota        7(8) - (11)12
Nedele           OFF


Hlavni povinnosti jsou vyzvednout Gabby ze skoly a pak s obouma holkama zustat az do tech sesti vecer kdy si je prebere Keith. Doufam, ze az tu poznam vice lidi, aupairek ze budu mit i s kym zajet do toho parku a az poradne projedu vsechno kam se da a neda, tak to take bude jine...ted je to takove jeste s tou moji nohou...na nic :/

Susi dnes odjela, brzy rano ji rodinka vzala i s jeji kamaradkou na letiste do Baltimore, zacina jim jejich mesic na cestovani...zacinaji v San Francisco na tri dny, pak LA, San Diego, Las Vegas a pak leti na Havaj..a dal uz nevim, ale vraci se zase az asi 27.rijna, pak tu stravi jednu noc a leti somu do Nemecka.

Dnes jsem mluvila s Lindz a videla jsem Poppi, Tobyho a Elise...uzasne s nimi mluvit. A hned jak jsem videla Poppi s Tobym jsem zacala brecet jak mala...fakt mi hrozne chybi, jsem si nikdy nemyslela, ze budou tam moc....Ale hlavne, ze ma Lindz konecne skype, muzeme volat casteji :))

Vecer o pul sedme me vyzvedne jedna au-pair - Zeta a mame v planu movie night u ni jeste s jednou jeji kamaradkou Janine a veceri take away nejakou..uz mam hlad :D

Tak to je v rychlosti muj prvni tyden u nove rodiny...snad to tady vse preziju ;) :))




Na skoleni s nasi koo Joan - super zenska :))




No comments:

Post a Comment