Pages

Saturday 15 September 2012

Posledni clanek


z Plzne a Ceske Republiky...Ano cekani na odlet se uplne vytratilo do neznama, ani nevim kde ty dny jsou.. kdy to bylo jeste porad 30...25..15..a najednou uz zitra.. UZ ZITRA?! Porad tomu neverim :D

Vcera jsem mela posledni opijadu u nas v sokolu, no opijadu...spise ne, jak je ta prohibice, tak uz ani zelenou jsem vcera nedostala :/ to me hodne mrzelo..Takze pivko teklo proudem, zabava byla...videla jsem nakonec ty nejdulezitejsi a jsem za to moc rada!
Z hospody nas opet vyhodili nekdy kolem pul jedne, jak uz je zde dobrym zvykem a vsici se vydali smerem k domovu. Me sel vyprovodit muj 'skoro manzel'...Z nejake party nekde blizko hrala hezka ceska hudba a i jeden plouzak a co my neudelame, tancime si u baraku pred vchodem, doufam, ze nas nikdo nevidel :D Rozloucime se, obejmeme, ja zacnu rvat jak mala holka, neslo to udrzet to musi pochopit kazdy. Rozloucili jsme se, ja sla domu....o pul hodiny pozdeji uz jsem mu usinala v naruci...Jo jsem blba, ja vim!! Ale proste posledni rozlouceni, neslo jinak...vzdycky to tak dopadne.

Ale jeste z jineho kouta me duse, domu...balim, ano stale balim :D Uz to mam skoro sbalene, ale porad se mi tam musi vejt ta kachna proste, bez te ja nemuzu letet, takze prebaluji a vybiram, ktere tricko mi bude mene chybet a ktere kalhoty muzu ozelet, beztak mam jen ctvery.

Odpoledni update:Zabaleno!!! Trikrat volejte hura a tri dny se radujte :D
Velky kufr mi zatim vazi 20,5kg a prirucak je stale z pulky prazdnej, takze jeste neco pridame. Kachna je uvnitr dokonce i moje zimni bunda, takze mam radost :)) jeste pridam dvoje botky, nejakou tu kosmetiku a muzu zapnout, obalit folii a vyrazit :D
Do prirucaku jeste nalozim tasku s ntb, protoze u Delty nesmime mit jeste ntb zvlast, takze se nejak musi vlezt..

Pred chvili jsem prisla od babicky, byla jsem se rozloucit...obe jsme brecely, zase jak maly..bude mi moc chybet, darovala mi do zasoby moje oblibene mentolove bonbony - tri pytliky, takze budu mit co cucat na pul roku :D
Jelikoze jsem prisla az o pul 11 dopoledni domu ze vcerejsiho jaksi tahu, rikejme tomu tak :D tak jsem jeste ani neobedvala, stihla jsem vanu, zabalit ale jidlo mi porad nejak unika, takze jdu si doprat svickovou od babicky a nejaky dezertik :)) ...uz mi paradne kruzi v brichu :D:D

Jeste se pujdu pak k veceru rozloucit s kamradkou a psoledni jizda na kole me ceka za druhou kamaradkou...vecer davaji Harryho, takze jasna volba a spat....a zitra...zitra to uz bude zase na jiny clanek ;) :D

Takze timto se oficialne loucim s CR a dalsi clanek cekejte nekdy mozna uz zitra, pokud budeme mit na hotelu trochu volna vecer a jinak pak snad az od rodinky....Mejte se krasne a vsem kdo se chystaji letet, preji hodne nervy pri baleni a pri zarizovani a tem co jsou uz v USA a nejen v USA jako au-pairky....Hodne stesti a pevne nervy s detma!! ;) :))

Bon voyage!!!


1 comment:

  1. Hodně štěstí Daní, ať ti to vyjde a vše je v pořádku!

    ReplyDelete