Pages

Tuesday 18 September 2012

Welcome to USA

Tak jen v rychlosti...malicky clanecek :) Doleteli jsme v poradku, na letisti v NY na JFK jsme si pockali pres hodku a pul na slecnu z APIA, ktera na nas mela cekat, bohuzel na tabily s priletama se ukazalo, ze jsme doletely na ctvrty terminam a my zatim s Erikou cekaly na druhem..i to se stava. Trochu jsme se ztratily, ale zase se nasly :))

Po vyzvednuti a prekontrolovani vsech papiru - vizum, ds 2019 a I-94 (to jsme vyplnovali na palube letadla) jsme dojeli vlackem na terminal cislo 4, posbirali zbytek au-pairek a jelo se do Stamfordu na hotel. Cesta trvala asi 45 minut a dokonce jsme videli v dali NYC :)

Na pokoji jsem se slecnou z Finska a z Nemecka, s obouma pojedeme ve ctvrtek vlackem do Marylandu.

Postele jsou super a hroooozne veliky, jako vse tady v Americe...tem jejich velikostem se nestacim divit :D

Skoleni = jedno velke premahani nechat oci otevrene a venovat aspon trochu pozornosti nasi mile prednasejici, ktera ac se snazi sebevic nam to nejak zpestrit, moc se ji to nedari. Nemky se bavi svoji super nemcinou (alias chrochtani :D:D).

Jidlo = hooodne veliky porce :D...ale zatim docela dobre :)) hlady neumreme ;)

Jsem stale v jakemsi tranzu, ze vseho co se kolem me deje..I kdyz uz mam za sebou vice nez dva roky v Anglii, tohle bude o hodne jine a moje telo a muj mozek si to zacinaji uvedomovat...chce se mi brecet a rvat v ten samy moment...proste mi to stale nedoslo, ze jsem tu..Nevim kdyz to do me prasti, mozna zitra az budu v NYC a koukat na Times square...nebo az budu u rodinky...netusim a radeji bych to pak zaspala :D

Omlouvam, ze jestli je to zmatene, ale momentalne mi to nejak nemysli..pod ocima mam kruhy jak kdybych od nekoho dostala poradnou pesti :/ jsem unavena, budim se v noci kolem pul 4...koukam na strop, nebo se jdu jen tak projit na chodbu...nemuzu spat :D :/ smutny..na dnesek se mi zdal sen...nocni mura..jela jsem vytahem a najednou ten vytah jel hrozne moc rychle nahoru a vyletel do nebe a spadl na zem...a ja co..ja umrela..:/ vazne super sny takhle na zacatek..No budu radeji koncit, nebo by si nekdo mohl myslet, ze jsem se zblaznila...i kdyz se obcas/vlsatne docela casto behem dne/ tak trochu citim...

Rodinka mi zaplatila NYC tour na kterou se chystame zitra od pul 6 do cca 11 vecer...takze se zase nevyspim :D...take mi poslali balicek se susenkama, marcipanovyma dynkama a krasnym obrazkem od deticek - Welcome Dana - Dani and Gabby :)) how sweet :)

Pripojuji par obrazku, aby jste se meli na co koukat... ;)...vice fotek na fb a v dalsim clanku ;)



1 comment:

  1. Sledovala jsem celej tvuj au pair pobyt v anglii tak jsem si řikala že nesmym propásnout i cestu za "velkou louži". Je to užasný, vsázim se že až jednou vstoupim na anglickou půdu budu mít stejně smíšený pocity. Těšim se na další články :)

    ReplyDelete