Pages

Thursday 3 March 2011

Kamaradi nebo "kamaradi"

Napsanim jednoho mejlu a nedockanim se odpovedi ani po mesici me privedlo k tomu,jestli stojim jeste vubec jedne osobe(ono se jich najde i vic,ze) za napsani par pismenek,nebo je to takovy problem si sednout k pc na 3 minuty a napsat aspon- Ahoj,mam se dobre,ale nemam ted moc casu.Napisi jindy.? Chci toho moc ? Asi ano, nebo proste jen sejde z oci sejde z mysli ?...Hodne to zamrzi,zvlast kdyz jste s tim dotycnym prozili peknou radku let..co na to rict, snad jen ze mym odjezdem si hodne pratel a "pratel" asi vymenilo roli...jsem rada ze jsem v kontaktu aspon s nekym, protoze tady moc pratel nemam,spise mozna 2,3...a kdyz uz napisi osobe na ktere mi hodne zalezi a dotycny neodepise, mrzi me to,no ale vnucovat se nebudu.

Takze dekuji vsem kdo si se mnou pisi,poslouchaji me kazdotydenni vylevy na to jak bych decka nejradeji nevidela,a hlavne dekuji za podporu, ono neni sranda byt uprostred poli bez kazdovikendoveho spolecenskeho vyziti,ale byla to moje volba a dekuji ze jste NEZAPOMNELI ze nejaka Dana z NH je nekde ve svete a stale si s ni mate co rict

Tak, jsem si potrebovala jen nekde ulevit.

7 comments:

  1. jo, odjezdem dost poznáš, kdo jsou kamarádi a "kamarádi"... já mam docela štěstí, protože snad skoro všichni zůstali :) a i když jsem třeba minule, když jsem odjela, neměla na blogu všechny zpětný reakce, tak když jsem se vrátila domů, tak jsem byla překvapená, kolik lidí to četlo, když mi to pak říkali... někteří mě vážně překvapili :)

    ReplyDelete
  2. ja si iluze nedelam,ze by zustali vsichni 'verni',ale zrovna u tehle jedine osoby me to mrzi a hodne,zazili jsme toho strasne moc a proste kdyz tomu dotycnymu nestojim ani za par radek...

    Ale na druhou stranu jsem byla tez mile prekvapena,kdyz jsem byla ted v lednu doma,kolik lidi se mnou prislo oslavit narozeniny a to jsem si rikala,ze tam bude maximalne 6 lidi :D

    ReplyDelete
  3. Pár řádek k zamyšlení, chválím! Moje filozofie je, že když od lidí nic nečekáš, nemůžou Tě zklamat. Jen příjemně překvapit. O to hřejivější je to pocit, když se někomu něco takového povede. A proto odjíždím do Anglie naprosto bez iluzí, že na mě bude někdo z mých kamarádů po večerech myslet. Snad jenom ti dva, nejbližší. O to příjemnější bude smska, nebo email od kohokoliv, kdo si na mě vzpoměl a zajímá ho, jak se mám. Spíš mě zajímá - v jiném článku jsi psala, že jsi odjížděla už dvakrát. Jaké to bylo po tom prvním návratu? Dokázala ses začlenit zpět? Pokud ano, asi už to nebylo jako dřív, že? Fůůha, to jsem se zase rozepsal... :)) Musím se toho zlozvyku zbavit... :-D

    ReplyDelete
  4. Ehm kde zacit:-D ja chvalim ze jsi se rozepsal!Ja vim ze nemuzu cekat ze na me budou myslet kazdy den,ve dne v noci,ani to nechci,ale u tehle jedne osoby me to proste mrzi a hodne,jak uz bylo receno,proste jsme toho zazili,myslim si hodne,zname se od skolky a kdyz nestojim ani za blbou sms,zamrzi to no.
    Jinak ano,uz jsem byla jako au-pair v r.2008 na predmesti Lodnyna,neco malo pres 2 mesice,kdyz jsem se vratila spousta lidi se me ptala proc jsem se vratila.Nektreti se smali, ano dokonce mam v okoli takove zname,ze jsem pry nic nevydrzela a tak. Samozrejme jsem uz nikdy nenavazala stejny vztah se vsema,dokonce snad par lidi i tak zavidelo ze jsem mela odvahu do toho jit znova ze mi prislo par mejlu,ne moc peknych..snad s jen par lidma to bylo a doufam,ze bude porad stejne,protoze o tech to vim, nejak to citim,neni jich moc,mozna 5,zajimaji se jak se mam,kdy zase priletim a tak,to je mile a vzdycky kdyz jsem v Plzni tak se vidime,zajdeme na pivko,nebo jen tak popovidat.od nekterych se nedockam uz ani pozdravu kdyz jsem v Plzni, proste jen projdou..nevim co se jim honi hlavou.
    Na druhou stranu jsem asi mozna i nekde vnitrne rada,ze trochu ty rady proridly.

    ReplyDelete
  5. Já na tebe nezapomenu Danuš nikdy ;) :)* až přijedeš pujdem ven ;) jen to tady moc nesleduju,tovíš maturita,ale občas se podívám ;) zajda;)

    ReplyDelete
  6. Ja vim ty muj BUNNY :* No urcite vyrazime a pekne na pivko do sokola :)

    ReplyDelete
  7. to si piš,že vyrazíme :-* už se na to těšim :)

    ReplyDelete