Pages

Monday 7 March 2011

Vikend

Vikned zase za nami, nejak strasne rychle to zase utika asi to je tim,ze jsme se v poslednich dnech opravdu nenudili. Pocasi uz se zase umoudrili,sviti slunicko a je docela pekne,teplo sice jeste nejake zavratne neni,porad fouka studeny vitr,ale uz se da prezit v parku na hodinku v mikine.
V patek jsme byli tedy doma, protoze se tu stala hodne smutna udalost, Lindsey kamaradky dcera zemrela na dusledky astmatu(nebudu rozepisovt co se stalo,to se sem opravdu nehodi),bylo ji 10let. Puvodne jsem to sem nechtela psat,ale hodne to ovlivnilo zivot tady v Newtoftu a v neposledni rade zivot rodiny a pribuznych a hodne Elise. Od patku co se to dozvedela nemluvi, skoro neji,je zavrena ve svem pokoji,vcera ji Lindsey teda dostala aspon na odpoledne do mesta na nekupy,ale stejne je z toho hrozne v soku. Je to strasny kdyz zemre nekdo koho znate a o to horsi kdyz je to dite. Ted se snazime pomahat rodine Vicky jak jen to jde,maji jeste 3 deti a male na ceste (ano je to ta rodina jak jsem psala ze k nim jdeme na House warming minulou sobotu,ja jsem tam nakonec nesla a zustala s detma doma).

V sobotu jsme se byli projit okolo poli,opet, a odpoledne jsme byli na zahrade,uz mame zkompletovanou trampolinu,take jsme s malou a klukem trochu radili,pak jsme vytahli piskoviste (takova ta umelohmotna beruska,co kdyz se rozlozi je jedna pulka na vodu a druha na pisek) takze jsme si staveli babovicky,no staveli spise ja postavila oni demolovali.Pak Toby chtel hrat na schovavanou,takze ja jsem s malou se vzdycky nekam schovala a on pocital,nikdy se nechce moc schovavat,takze pokazde pocita,je to obcas docela vtipne, pocitat umi docela pekne do 20 a dal uz ne,tak mu pokazde rikam pocijet do 10 nebo 20 a  pak jdi hledat,ne on me nikdy neposlechne a pocita dal tim zpusobem ze po 20 je 102,105 a vsechna cisla s 'one hundred',pak muzeme cekat jeste dlouho nez mu dojde ze uz muze jit hledat, a pak vola Dooona where are you? I can't see you, ja vzdycky odpovim I'm here Toby i can see you a udelam takovy ten usklebny smich,to ho vetsinou trochu nastve, bavi me ho skladlit,jsem hrozna,kdyz on se tak pekne rozciluje.Vecer jsem pak chtela jet do tesca jen do Market Rasenu,coz je asi 6minut autem a tak jsem se pokusila vzit s sebou Elise,nakonec jela,ale teda uz nikdy vice s ni nejedu na nejaky nakup,na vsechno sahala,tancila kolem regalu,malem srazila flasku vina,rict ji ze to nema delat milonkrat a stejne to nepomohlo,tak jsem rychle nabrala co jsem potrebovala a padila ke kase,mam rada ty samoobsluzny,takze k jinym, pokud mam jen mensi nakup, nechodim. Nakonec mi Elise i pomohla spakovat to do tasek a jelo se zpet domu.
Vcera, v nedeli jsem mela Poppi a Tobyho na cely den od cca pul 11,co Lindsey vyjela s Elise a Miou (sousedky dcera) na nakup do Lincolnu,Lindsey slibila Elise ze ji vezme do New Look ,ale nakonec pry byli jen v Primarku,za to pritahli asi 4 obrovske tasky. Mick spal po noci. My jsme se dopoledne koukli na animak Aliens vs Monsters,pak jsme meli obed,udelala jsem jen sedvice ,pro deti s Billy Bear(sunka ve tvary hlavy medveda,decka jinou neji),k tomu okurka,rajcatko,jogurt a nakonec susenku s cokoladou za to ze to vsechno snedli,obcas je(spis jen Tobyho,je to treba) motivuju,ze kdyz sni celej obed,veceri muze pak snist cokoladku a nebo muze dostat kopecek zmrzliny.Oni vsechny 'moje' 3 decka se mnou jsou naprosto v pohode,pekne si hraji,snedi co jim pripravim,poslouchaji,ale jakmile je v baraku Lindsey nebo Mick,tak je to o usi a hlavne i blbou veceri nesni, protoze potrebuji aby s nimi tata sedel u stolu,nebo dokonce krmil !! Tobyho,ono je to hlavne tim jak ty rodice moc nevidi,tak se snazi s nimi hrat a tasy je to takovy ze rodice si s nimi moc nehraji, Mick si s klukem stavel vlacku mozna 3x za tu dobu co jsem tu,v parku s nema byli tak 4x,nemluve o nejakem radeni na zahrde nebo aby Lindsey sla s nema na prochazku jen tak, to radsi sednou do auta a jedou do mesta tahat je po nakupech.Ale tak jejich boj,se mnou decka delaji hodne veci a i kdyz obcas jsou fakt na 'ranu' nevadi mi si s nima hrat treba celej den v pokoji a nebo skakat v trampoline...
Odpoledne vcera jsem pak sli do parku,uz z neho neni jedna velka louze,takze jsem nejdrive vyzkouseli houpacky,pak jsme sli na skluzavku a pak jsem je nechala jen tak behat,aby se trochu unavili. Stravili jsme v parku asi hodinku a pul,pak jsme jeste obesli Newtoft a sli zpet domu s tim ze uz nekdo bude doma,mezitim totiz Mick odjel neco udelat k jeho rodicum do Lincolnu (se pak vecer Lindsey rozcilovala ze se ji to ani neobtezovatl rict a ja tak mela deti na krku celej den,ale me to nevadilo). Vratili jsme se a obe auta stale pryc,tak jsme si dali little snack a sli se dovyblbnout na zahradu,vcera jeste nebylo tak krasne jako je ted,uplne vidim jak vytahnu slunecni bryle az pojedu pro kluka o skolky. Ale jeste ke vcerejsku kolem pul 5 zacalo mirne prset a foukat zase studey vitr,tak jsme se premistili do obyvaku,deckam jsem pustila nejaky film,uz nevim co davali a ja jsem sla trochu uklidit do kuchyne,trochu dorbku na stole (:D),pak jsem sedla s detma a Poppi si chtela krestlit,tak jsem nasla knizku omalovanek a vybarvovali jsme. Asi o pul 6 konecne prijela Lindsey i s holkama,velky nakup opet,ono ji nekam pustit to aby jste ji predem dali urcenou hotovost(:D) , vzdycky toho hrozne nakoupi a pak se rozciluje ze zase utratila tolik penez a ze mame plnou lednicku a zadne misto nikde. Stale dokola..

Pak jsme meli o pul 7 veceri a ja jsem se se sklenkou vina s colou(houbou) vydala do pokoje,pustila jsem si film Hook a asi usnula v pulce,protoze jsem to nedokoukala a spala az do rana.
Dnes jem si prispala,nechali me spat,ale stejne jsem vylezla v 8 a sla pomoc Mickovi, protoze Lindsey spi po nocni,jeste jde dneska vecer a pak 4 dny volna.

Mick byl ted s Poppi venku,uplne jsem koukala ze ji obouva a nasledne s ni byl asi 40minut venku,takze docela uspech,mala ted pekne spinka,Mick kouka na tv,jak jinak,ze (:D) Lazy man (rika Lindsey). Ja sjedu pro Tobyho do skolky v 1 a pak mam mit volno,pujdu se nekam projit kdyz je tak krasne,nebo bych mohla vytahnout kolo konecne,aspon budu pro sebe zase neco delat.

No comments:

Post a Comment