Pages

Thursday 5 May 2011

Nuda a zase nuda

Nic zasadniho se opravdu nedeje. Vcera jsem byla cele dopoledne v Market Rasenu, neco malo pokoupit a take poslat nejake dopisy a hlavne ten jeden pro moji milovanou babicku,ktera mi jako jedina pise stale dopisy, jsem za ne hrozne rada. Takovy dopis psany vlastni rukou potesi milionkrat vice,nez nejaky e-mail o 10ti vetach, ktereho se stejne od nikoho nedockam, protoze mi nikdo nepise. No ale nebudu si stezovat, o tom psat nechci!
Po nakupech jsem jela vyzvednout Tobyho ze skolky,zavezla ho domu, Poppi jste spinkala, tak jsme sli na zahradu. Za nedlouho se pripojila Lindsey i s malou a nakonec prisla Anita s dcerou Paris, co chodi s Tobym do skolky.
Ja jsem se nenapadne zdekovala do pokoje a zase brouzdala po netu, cetla nejake blogy a hlavne zase jsem hledala informace o programu v USA :D. Ja jsem se asi uz vazne zblaznila, moje babicka nebude mit radost (to je jak pri uplne prvnim odjezdu do Londyna,prvni reakce tatky byla: No s babi to slehne :D neslehlo, stale se ma dobre a pise mi,jak uz jsem zminila :)) a jak mi dneska na fb napsala znama, pry mam radsi sedet na zadku a bejt spokojena kde jsem..haha tak jsme se se uprimne zasmaly :D:D Opravdu nebudu sedet na zadku doma, nebo nekde jinde, proc? Jsem mlada,zavazky nemam a proc necestovat, kdyz clovek muze ?? Bych byla hloupa ;).Takze snad pujde dobre, mam jeste cas, skoro rok :D Jsem tady dolmuvena s rodinkou do pristiho brezna/dubna a pojisteni mam tu na Anglii zaplacene do zactku dubna,takze m opravdu cas a jeste chci zdokonalit tu anglictinu a nejake zkusenosti i kdyz taky uz se asi nic noveho nenaucim,ale mam to tu rada a decka miluju, takze se me je bude jednou opoustet hooodne tezce.. No takze dost o mem sneni....a zase zpatky do reality. Mozna o tom mem planovani napisu casem clanek, ale to se uvidi jak bude nalada a jestli vubec by to nekoho zajimalo =o).

Dneska jsem mela Poppi od rana. Dopoledne byla Lindsey s Mickem se podivat v Gainsboro' na nejakou specialni skolu pro Tobyho, on jak je vic hyperaktivni, a ma tendenci porad nekam utikat a taky je pry trochu autisticky, tak pro nej chteji nejkou spesl skolu...No podle toho co mi rikali...nevim prijde mi to jako ho zavrit nekam do ustavu, je to spise skola asi na urovni nasi zvlastni,ale me proste neprijde ze by tohle potreboval i kdyz na druhou stranu zase s nim bude jednano individualne a bude mit lepsi pristup a hlavne tam nebude tolik deti s nim ve tride, mozna to bude pro nej lepsi :) A konecne bude chodit kazdy den od 8-15:30 takze tu nebude takovej bordel :D.
V 1 jsem zase zajela pro Tobyho do skolky,rodice se vratili kolem pul 1, takze jsem mohla nechat Poppi spinkat. Pak to vypadalo na dest,ale opet se nic nekonalo, takze jsme nejdriv si hrali v pokojicku a pak chvili na zahrade. Mick spal po nocni, protoze nespal rano, takze Lindsey pripravila 'nedelni' roast dinner, pekne bramborova kase,opecankova brambory,kureci a jehneci masicko, gravy a tuna zeleniny, kterou nejim, takze zase talir plnej masa a kase s gravy :D. Bylo to vynikajici.

Ted jsem vykoupala decka, udelala ukoly s Elise a jsem off pro cteni dalsich blogu :D.

No comments:

Post a Comment