Pages

Wednesday 11 May 2011

Vse o vsem

Finalne mi vyhorel notebook, vcera, super..tyden budu muset zabirat pc rodine a pristi stredu,to mam volno, si jedu pro konecne novy,zarezervovala jsem si ho na netu. Nakonec koupim MSI Wind U135, je to netbook,takze malickej a par znamych ho tu ma a jsou s nim spokojeni. Takze jsem cela exited z noveho ruzoveho drobecka :D. Tak uvidime jak bude fungovat.

Jinak teda kdyz uz pisu novej clanek napisu i neco o deni tady.....Musim se predem kouknout o cem jsem psala minule,abych to nepsala podruhe...lol
Takze  pondeli odpoledne park..vcera park....dnes park :D. Nic zazivneho...
Jen teda vcera pri veceri hrozna scena s klukem, nechtel jist,ale vubec to neochutnal,a utekl od stolu, kdybych tu byla sam, zavolam ho zpatky, on vzdycky prijde a sni to,ale byli ty rodice,oba a to je kamen urazu...Nechali ho, dokonce mu nakonec dali cokoladovou tycinku a bramburky!!!! :O Jeste ho to nechli si odnest do pokoje a do postele,obcas se tu divim co vse je mozne...
Kluk ma ve svym 4 letech stale na spani plenu, kdezto treba holcicka sousedky ve 3 letech uz si sama dojde na zachod i v noci kdyz potrebuje, no je to o vychove..A ten jeho dudlik porad.. Kdyz je se mnou, neexistue aby mel suslik za dne,ale jakmile je tu hm nebo hf, tak i kdyz ho nevyzaduje, jakmile zacne jen trochu vic mluvit, dozadovat se jejich pozornosti, tak sup a strci mu dudlika do pusy...obcas mam sto chuti jim neco rict,ale tak je to jejich dite,a me je to vcelku jedno,se mnou proste ten dudlik nema.

A jsem hrooozne rada ze Cesky hokejovy tym si vede tak vyborne,a ze to tem amikum nandali :D.Mam z nich radost, i kdyz to sleduji jen jako psany zanam na netu,protoze s nasi rychlostui internetoveho pripojeni bych se koukla mozna tak na zacatek a tim by to skoncilo, nez by se to nacitalo..radsi jsem ani nezkousela,kdyz si vezmu ze treba na youtube se me klip dlouhy 3 minuty nacita kldine i deset :D:D.

Take je ted pocasi takove na nic...fouka studeny vitr,slunicko sviti, obcas sprchne,ale fakt tak 5minut a zase prestane, porad sem tam vidim krasne cerne mraky na obloze,ale aby z toho byla poradna bourka a zaprselo to ne, nejak se nam to vyhyba...pry jsem silena ze chci aby prselo,ale obcas je fakt hrozne dusno, jak neprselo poradne ani nepamatuju a to jsem prosim v te 'zaprsene anglii' :D.

Dnes bez fotek a to mam docela pekne ve fotaku,ale tenhle pocitac se nekamaradi s mym fotakem,nevim proc, nenacte se ani zaklad,takze smula..pro me..pro vas asi ne :D.

Koncim muj referat :D a jdu se kouknout na film, konecne uvidim film po dlouhe dobe celej a budu si z neho neco pamatovat, protoze kazdej vecer kdyz koukam na film,nebo tv mam k tomu ntb na kolenou a samozrejme nevnimam co se deje kolem..vim zbytecna energie,ale ja to potrebuju nejak jako kulisu :D.

1 comment:

  1. jo, včera jsme se s hm na to téma výchovy bavily... já taky dělám něco jinýho, když jsem s rodičema a děcka taky... ale bavily jsme se, že dneska jel nejmladší - tříletej, se školkou někam do penzionu. Odjeli teď ráno a vrátí se zítra odpoledne. Tak jsem se ptala, jak to zvládne, když má občas problém sám jíst... tak říkala, že on sám umí jíst, jenom doma se mu nechce, ale že ve školce v poho, že třeba když tam někdo čte pohádku, tak tam je 30dětí posazených a ani nedutaj... no, je to tka, že děti se s rodičema chovaj jinak. Já si pamatuju, že k nám dřív, když chodili kamarádi, tak snědli např. i to, co jim doma nechutnalo a nechtěli to ani náhodou sníst... ;)

    ReplyDelete