Pages

Tuesday 3 May 2011

Mam chut psat,ale nic se nedeje


Psano v prubehu od sobotu po street party az po utery, tedy dnesek...nejak se nic moc nedeje. Podotykam,ze prave tu vedle me sedi Poppi a koukame na Boohbah,jestli nekdo nezna,tak pridavam obrazek obrazek :D. Me tedy prijdou ty potvurky hrozne osklive,ale Poppi to ma rada a zabavim ji tim,nez bude mit bedtime.Taky ma vsechny velikosti a vsechny barvy tech priserek v plysove podobe..Jeee a ted mi mala zacala hladit zada a kreslit mi tam nejake 'pa'tvary:D:D:D Jak prijemne...krasny vecer :D. Tak a nakonec ted prijel icecream man ,takze zmrzka pro vsechny :).

William Kate jsou stastne oddani, Harry prosi svoji dlouho letou pritelkyni Chelsy o to aby si ho vzala, nejak pookral,nebo co..:D Decka jsou zpatky ve skole, konecne, malicka byla nemocna,chudinka mela skoro 40 teploty,Lindsey s ni byla u doktora,ale pry to nic neni, vsechno ma ciste, jako dychani, na plicich nic...jeste budou delat nejake testy,ale pry to mue byt z toho jak cely den v patek behala venku, ono sice bylo pekne,slunicko svitilo,ale foukal i studeny vitr.

Dnes mam nocni babysitting,tzn Mick jde na nocni a ted spi a Lindsey je na odpoledni, ta prijde nekdy kolem pul 4 rano.

Zacnu tedy sobotou...nastesti me nechali decka spat,takze jsem se z postele dostala nekdy kolem pul 12, i kdyz jsem mela v planu vstavat o hodne driv, vzdycky jsem se vzbudila a zase usnula,ale pul 12 uz me prisla docela dlouho tak jsem vylezla. Mick byl opet na denni, takze jsme meli decka ja a Lindsey,ale ona me nepotrebovala, jen si kolem 2 sla zabehat, tak jsem byla s detma v parku. Ani nevim uz co jsem delala vecer,ale asi nic zasadniho, mozna jsem koukla na nejaky film a cetla si zas do noci blogy od dalsich holek co delaji tez ap a ze jich neni malo

V nedeli byli Mick i Lindsey doma. Takze dopoledne jsem mela volno, opet jsem si trochu prispala. Byla jsem se projit okolo poli se psem a odpoledne jsem mela Poppi, protoze Mickova maminka je v nemocnici, tak za ni sjeli. To uz mela mala teplotu,takze jsem ji hlidala, usnula mozna na hodinku a chudak pak se vzbudila a byla uplne horka :( dala jsem ji medicinu, paracetamol pro deti v kapkach, co me rekla Lindsey. Samozrejme ji to neudelo dobre, takze to vsechno pak vyzvracela :(. Dala jsem ji jen vodu, jist nic nechtela, tak jsem zavolala Lindsey kde ma cislo na dokotra,no a prej teda doktor tam v nedeli nebude, takze uz jsou n ceste a vezmou ji na pohotovost. Prijeli a Lindsey mi rekla,ze Vanessa slavi 40. narozeniny u nich na zahrade,takze Lindsey a Mick jeli s Poppi na pohotovost, ja jsem ulozila Tobyho a prisla o pul 7 sousedka na hlidani. Pekny podvecer u barbecue a drinku, s par lidickama, co byli na 80' party, takze jsem uz vsechny znala. Po pul 9 se rozhodli ze pujdou do 'clubu',byla jsem unavena,tak jsem sla domu,dala si sprchu, koukla na film a sla spat kolem pul 12.

A vcera, v pondeli, byli zase Bank holiday,takze Lindsey pracovala jen do 3 odpoledne a Mick od 2 do 10 vecer. Dopoledne Poppi spala, Elise byla u kamradky a s Tobym jsme byli v parku a pak na zahrade, kdyz se Poppi vzbudila, tak Mick akort odjizdel do prace,mela obed a pak jsme koukali na Harryho Pottera, do doby nez neprisla Lindsey z prace a ja pak odvezla ve 4 Elise na plavani. Kazde pondeli ma lekci od pul 5 do ctvrt na 6. Kdyz jsme pak dojeli domu, Lindsey udelala veceri, bolonske spagety,posmakla jsem si. Pokecala s nasima a brachouna skype a opet koukla na film a sla spat nekdy kolem 12.


Mam dost veci co musim udelat, prvni si teda muzu odskrnout, napsat na blog, protoze kdyz to nenapisu hned za cerstva tak si pak nepamatuju tuplem nic :/ :D. Dalsi je,ze musim si konecne koupit letenky na srpen :D jsem hrozna,ale porad asi cekam na zazrak v podobe snizeni ceny,ale asi uz ne,koupim hned jak se me bude zamlouvat letovy cas, protoze porad ty lety co by me vyhovovaly, jsou hrozne pozde vecer, ne-li v noci a nebo zase hrozne brzy rano.....
Taky jsem zacala s prihlaskou do programu au-pair do USA,zatim jen na on-line prihlasce spolupracujici agentury s SA, hledam i na netu sama,zatim nikam nespecham, chtela bych odletet az na pristi rok, protoze mam tady s rodinkou domluveno,ze zustanu do do pristiho brezna, pokud to moje nervy vydrzi....:D

2 comments:

  1. hej, ty jsi dobrá!! takhle to strašně často píšu taky... nic se neděje... a pak z toho je docela dlouhej článek :D :D

    ReplyDelete
  2. Jo az me to prekvapilo,ale vanze se nic nedeje :D:D

    ReplyDelete