Pages

Wednesday 28 September 2011

??

Do telefonu mi dneska odpoledne Lindz rika,ze prijede pozdeji z prace a taky to,ze Agnes - ta au-pair od jeji sestry Adele ma nejaky problem..Cekala jsem ze treba se ji nelibi v armadnim campu, nebo ze se ji styska a chce domu...Ne.
Ted prijela Lindz a prisla do pokoje a ze Adele dnes prijela domu v dobe obeda pro nejaky laptop, ktery opravuje pro Elise a nasla Bentona (8mi mesicni chlapecek) jak je vzhuru v jeho kocarku, nepripoutany..dvere do kuchyne zavrene a Agnes za nimi kourila Adelino cigarety....Nejvetsi sranda je,ze za vse muzu ja,ze jsem ji dala cigaretu, kdyz jsme byli v patek v clubu. Nekuracka a kouri 'doma',kdyz se ma starat o dite.
Samozrejme Lindz a vsichni kolem vedi,ze kourim,ale nikdy nekourim s detmi v pritomnosti,nebo kdyz hlidam. Vzdy si zapalim v clubu nebo vecer, kdyz jdu vypustit psa na predzahradku.Vetsinou si fakt dam jen kdyz piju a to je hodne zridka.
Pekne me to nasralo a vubec nevim jak se k Agnes ted chovat. Protoze ja s tim nemam vubec co delat.Ja jsem tam nebyla,nekourila jsem s ni, nenechala jsem male dite nepripoutane v kocarku, kord kdyz se malej uz premistuje docela pekne sam..mohl spadnout...nebrala jsem cigarety nekoho jineho...

Premyslim,ze ji zavolam proc to svadi na me, nebo co vubec ja s tim mam spolecneho... Jak by jste se zachovali Vy?
Mozna bych to mela nechat plavat,ale myslela jsem si ze si s Agnes rozumime...a ona takhle...:( Je mi to lito...

4 comments:

  1. Ac je to ubohe, tak to svedla na tebe, protoze se zalekla a napadlo ji to asi jako prvni. Ja bych si to libit nenechala a napsala/zavolala bych ji, ze svadet svoji nezodpovednost na me by nemela. Tady neslo vubec o tu cigaretu... i kdyby za zavrenymi dvermi prala detske pradlo. To neni oukej!

    ReplyDelete
  2. Market sestrenka...29 September 2011 at 10:55

    souhlasim s janinou.....

    ReplyDelete
  3. Přesně, hajzl je ta holka! Drzej :D Danuš, nedej se a bojuj jako lvice :D

    ReplyDelete
  4. Jana : Janina z USA ? :D Jsem mirne zmatena,protoze mi tu komentuje jeste jina Jana...ted chudak netusila od bezi :D
    Jinak jsem ji dneska volala a do telefonu mi rekla,ze na me nic nesvadela,ze o me nerekla ani slovo. takze si to asi hm vymyslela,ne...dokonce tu byla dneska Alice, byla vcera u nich v campu a prej kdyz Alice rikala,ze bych ji a Agnes vzala do muzea letadel, protoze se me na to ptala,tak se prej na to netvarila :D:D
    Kdyby mi nevysela £20 tak ji reknu at si polibi a nebudu s ni mrhat cas, protoze buhvi co o me rika a to me vubec,ale vubec nezna..poradne jsme se videli 4x...

    ReplyDelete