Pages

Monday 26 September 2011

Janca, Londyn, USA a vse co by jste mozna meli vedet

S touhle osobou :D Janca :* se jmenuje, mozna ji nekteri znate z jejiho blogu. Pracuje jako au-pair v Irsku a zacatkem ledna zacina jako ap v Londyne u nove rodinky. A nejlepsi na tom je,ze od dubna/kvetna tam budeme spolu :)).
Vlastne jsme se jeste ani nevideli, udrzujeme kontakt na facebooku. Poznali jsme se na chatovaci mistnosti lide.cz,na ktere jsme stravili hoooodne casu, drbanim o chlapech,ona se prave rozesla s pritelem, nebo on s ni :D to uz si nepamatuju...proste jsme na chatu travili hodiny,i proto aby jsme nasbirali potrebne hodiny,aby nam ustalili mistnost, i kdyz to pak nebylo k nicemu :D ale to bych odbehla....Proste jsem si padli do noty, jsme asi stejni blazni,rekla bych..co Jani ? :D
A od te doby, nekdy od brezna tohoto roku si piseme skoro kazdy den,az je divny kdyz si nenapiseme. Mame hodne podobne nazory na hodne veci..obe valcime s rozmazlenyma detma kdesi daleko od domova a nas spolecny sen je jednou se podivat do USA.
Tim se take dostavam k tomu,ze rubrika USA-pripravy bude na nejaky cas nechana ladem a skladem, protoze se to jaksi odklada,snad mi vsichni odpusti a ja si snad jednou nebudu rikat,ze jsem udelala blbost,ale jeste mam nejaky ten patek cas a nejdrive bych se chtela jeste vice otrkat v te anglictine a stravit nejaky cas v Londyne, nebo jeho okoli :)
Zatim to vypada tak,ze zde skoncim k tomu zacatku dubna, pojedu na chvili domu a pak snad do Londyna, jeste nemam rodinku a uvidim podle toho jestli nejakou najdu a odkdy, to se jeste vse uvidi a ono to nejak dopadne,ze :) Zatim jen premyslim nad tim, jak me bude stvat,ze moje misto tady zaujme nekdo jiny...prece jen dva roky, jsou dlouha doba a uz jsem tu jako clen rodiny...ale to ma asi kazdy,nebo ne, kdo delala au-pair a odchazel po delsi dobe. Kazdopadne pokud budu na ostrovech i nadale urcite je prijedu navstivit :).
Tak to asi bude zase vse :) Snad se Janca nezlobi,ze jsem pouzila jeji kraasnou fotku,kterou mi predem schvalila :D:D
London here we come :)))

10 comments:

  1. Moooc pěkný :D Ještě jsi mohla napsat, jakou mám velikost nohy a další podrobnosti :D ale díky, že se o mně s Bořkem zmiňujete, nakonec ze mě bude irsko/britská celebrita :D
    Jinak samozřejmě si najdeš rodinku v Londýně a mám tušení, že to bude cca ve vedlejším baráku...nebo tak nějak podobně :D už se na to hrozně těším :-*

    ReplyDelete
  2. Tak velikost nohy asi nevim :D:D Promin,ze jsem zabehla tak jakoze do detailu,ale kdyz ja si pisi, tak se vsim vsudy,ne :D
    No jako pockej budes slavna az se se mnou pak nebudes kamaradit,protoze budu jen obyc ap.
    Stacilo by v jedne ulici,ne :D
    Ja uz se tes hrozne tesim :*

    ReplyDelete
  3. No to vůbec...ty budeš jak Pippa Midleton...nakonec budeš slavnější než já :D
    Vlastně...Harry na mě čeká :D

    ReplyDelete
  4. Pockej Harry je muj...nebo ne ? :D

    ReplyDelete
  5. Jasny - ja jsem take mela naplanovane, ze kdyz jsem odjela v 22 do Lnd, tak ve 23 budu v USA a pak si najdu nejaky lepsejsi job v Phe a pak uz rodina a deti :D :D
    No a jak to dopadlo - odjela jsem sem ve 26 :D :D
    Takze pokud mas cas, tak neni kam spechat :).
    A stejne, ja si myslim, ze Lnd je lepsi nez cela USA :D. (nemaji tu Primark, Direct Sport a jak kazdy rika, ze se tu suprove nakupuje, tak tu jsou proste shopy jako TJ(K) Maxx, kde to tedy mozna vyjde o neco levneji nez v UK, ale tak ten Primark na uplne obycejna tricka do prace, ktery se budou po jednom noseni prat a za pul roku se seperou a nakoupi nove, to mi to tu chybi :)

    ReplyDelete
  6. Jo clovek planuje a pak to stejne vzdy dopadne uplne jinak,co :)
    Tak Primark by mi taky hodne chybel, tam ja dokazu byt dlouho :D a ty tricka jsou super, a obcas se tam najdou paradni kousky, ne vzdy,ale obcas ano a ted uz delaji i velikost na vorvane..na me :D Takze jeste lepsi :))

    ReplyDelete
  7. London se na vás velmi těší, děvčata :)) a neboj, rodinku seženeš rychle, já sem toho příkladem :) hodně štěstí přeju a brzo se snad střetnem :P

    ReplyDelete
  8. velikost na vorvane :D :D (to me pobavilo :D)
    jinak jsem tedy konecne odpovedela, jak jsi se ptala na toho meho autistu (je to u toho prispevku, jak jsme to tam rozebiraly ;) )

    ReplyDelete
  9. Adel: a my se tesime na Tebe :))

    Bubice: jj ja se hnedka kouknu ;) zrovna ctu posledni prispevek na tvem blogu, protoze jak jsem koukala na ty fotky na fb, nebyla jsem si jista,jestli to je ta Monika, co mela priltet..a blog mi to potvrdil :)

    ReplyDelete
  10. Ok, Harry je tvůj...já nejsem lakomá :D

    My se taky těšíme!!! :)

    ReplyDelete