Pages

Wednesday 21 September 2011

Pyzamova party 16.9.

Jodi, ja a Vanessa (Jodiina mamka)

modry 'neco' :D

medvidek Pu se tez zucastnil
Nase slavna pyzamova party, ktera se konala v patek, 16.zari v nasem Social clubu. Nejdrive jsem ani nechtela jit,myslela jsem si ze budu mit babysit a ze pujde Lindz s Mickem,ale nakonec,ze oni nejdou a ja jsem se odpoledne domluvila s Jodi,ze na me tukne kolem 8 a pujdeme spolu.No mam to sice od baraku necele 2 minuty chuze,ale ve dvou se vzdy lepe jde :). Oblekla jsem se normalne..chyba :D Po ani ne pul hodince uz jsem uhanela s Jodi a Mell v patach, zpatky domu a prevleci se do slusiveho pyzama a navrsek jsem si vzala zupan, bylo v nem pak krasne teplo.
Jako vzdy se sesli lidi z Newtoftu a z okoli, takze nakonec nas mohlo byt kolem 25ti, uz je vsechny znam,takze jsem nemusela nikomu vysvetlovat jak se pise moje jmeno..nechapu co je na nem slozite,ale anglicani ho pisou jako Darna - ano prekvapive ne jako Donna jak to vyslovuji,ale jako nejaka Darna..hruza,kdyz to nekde vidim, na pozvance na narozeniny, nebo v sms tak vzdycky drzim prstiky abych nenapsala dotycnemu,ze se fakt nejmenuju Darna :/ :D a neposlala ho do prdele..

No nic presunu se od jmena zase zpet k pyzamovce, ono teda neni nic moc psat, docela jsme si zatancili, jini hoodne popili, ja jsem mela asi tri pullitriky houby a nejake 3 panaky nejakeho modreho hnusu :D Takze k memu milemu prekvapeni me ani v sobotu rano nebolela hlava :).

Prodavali se raffle ticket - obdoba nasi tomboly, 6 cisel za £1,kolem desate se pak tahalo z kyblicku a samozrejme,ze jsem zase nic nevyhrala..ani jsem necekala,ze neco vyhraju,ale bylo by to mile prekvapeni.
Hudbu ma na takovychto akcich na starosti Kevin, ktery se na me tak krasne celej vecer usmival :) az jsem se na nej pak pekne smala taky...fakt jen smala O:-) prohodili jsme par slov,ale jelikoz jsem byla vicemene opojena asi jsem zase kecala pekne sracky nesmysly jak ja to umim, kdo me zna vi,ze pak mluvim a mluvim a nidko me nezastavi az to muze byt okoli neprijemne, kord kdyz do toho zacnu placat anglictinu s cestinou..byla snaha naucit pritomne nejake ceske slovicko,ale vsichni se smali, ze mluvim hrozne rychle a vubec netusi co rikam :D
Take ostrovane ochytnali opet nasi nejlepsi, bozkovskou zelenou a jak jim chutnala :) Zbylo na dne flasky..no co mam zasoby ,ne :D Mell na me,ze uz si nemusim cistit zuby, kord kdyz jeste kourim ty svoje mentolky, za vecer mi padla za vlast zase jedna, posledni krabocka z cech.

Vecer utekl nejak rychle a kdyz jsem se poprve za cely vecer koukla na hodiny, bylo pul 1, Kevin vypnul music nekdy kolem pulnoci, protoze maji dovolene hrat jen do pulnoci, kvuli nocnimu klidu, jako kdyby to tady na polich nekomu vadilo...snad bazantum :D
Kolem jedne jsem si rikala,ze uz bych mohla taky jit, rozloucila jsem se a sama!!! kracela k 'domovu' :)

Pry ze pyzamova party ma tu vyhodu,ze muzete jit rovnou do postele jak jste prisli...by me zajimalo kdo si fakt sel lehnout v tom v cem byl na party :D Ja tedy ne....mozna kdybych byla jako tenkrat na den cervenych nosu, bylo by me to asi taky jedno :D..

Toz konec hlaseni, neni to sice zase nic salodlouheho,ale aspon neco ,ne :D
Dneska ma Elise 10.narozeniny...so Happy b-day Elise!!! Darky uz nejake dostala rano, nez sla do skoly, ja jsem ji koupila Moshi Monsters figurky, byla z nich docela unesena a ze odpoledne pojede s mamkou koupit vice...hraje na netu nejakou hru Moshi Monsters,starate se o svoji priserku,nakupujete jidlo, davate priserce najist atd.. Dostane take mobil a v nedeli ma oslavu na kterou prijede velike prekvapeni...ale o tom az priste ;)
papuce

green stuff yummu

jodi

Vanessa a Kevin

nenapdne foceni souseda, vzadu...nerad se foti :D 

k tomu asi radsi ani zadny koment nemam :D

2 comments:

  1. Haha, tak pyžamová party, to bysme tu taky měli udělat!!! :)

    ReplyDelete
  2. Udelejte,urcite!! :) a chci fotky, jestli nekdo mel lepsi/horsi pyzamo nez ten na posledni fotce :D:D

    ReplyDelete