Pages

Monday 19 September 2011

Jen rychlovka :)

Od navratu uz ubehly 3 tydny..hrozne to utika ani mi to neprijde. Ale jen v rychlosti, mam nadepsany clanek,nejake to deni tech 3 tydnu a take jsme meli pyzamovou party ted v patek,mam novou kamradku, je z Italie,ale o te uz jsem asi psala,pred odjezdem domu, jmenuje se Agnes a pracuje pro sestru Lindsey, bydli s nimi ve vojenskem kempu kousek od Digby, je to od nas necela pul hodinka jizdy autem. Ja abych mohla do kempu jet, musela jsem vyplnit docela dost papiru a nakonec se osobne dostavit na sekretariat,kde mi oskenovali pas,ridicak,vyfotili si me, zkontrolovali udaje..zjistili ze nejsem terorista a dostala propustku jak pro me - je to takova mala karticka neco jako kreditka :) a pro auto jsem dostala tez jednu..takze konecne se muzu vydat za Agnes kdyz bude cas. S Agnes jsme tez byli hned prvni pondeli co jsem byla zpet v Market Rasenu,projit se ,na jidle a pak v parku a druhou sobotu 3.zari jsme se vydali do viru nocniho Lincolnu,ja jsem ke sve (smule okoli) smule ridila,takze jsem cely vecer byla o vode,dzusu a coca cole,ale i presto jsem se paradne bavila,byla s nami jeste Kalah z Australie,ktera tez je v kepmu jako Agnes. Uzili jsme si super vecer,nejdrive jsme byli na veceri a pak jsme prosli snad vsechny otevrene bary v Lincolne,dosli jsme i na nejake disco,ale tam to jeste moc nezilo,tak jsme se presunuli naproti do Aple tree, kde byl ke kazdemu drinku panak zdarma..ja jsem samorzejme akci nevyuzila...priste. Devcata jsem opustila kolem pul 11,ony si vzali pry pak taxi kolem pul 2 rano.
Deti uz zase chdi do skoly, Toby je stale ve skolce, protoze pro nej nemaji misto v te specialni skole,kam by ho chtela Lindsey dat,je to skola pro autisty a je tam individualni pristup ke kazdemu zaku, coz on potrebuje. Takze zatim je ve skolce zase od 9 do jedne odpoledne a malou do skolky nevzali,takze jsem s ni doma. Jdeme do parku, jsme na zahrade....no znate to :)

S rodinkou jsme se dohodli,ze letos poletim na Vanoce domu, nejspise od 22.pros. do 3.ledna,tak musim sehnat letenky, abych zase nejela busem..i kdyz predchozi dva roky to moc neletalo, kvuli snehu..tak ja nevim co bude lepsi...

Momentalne take resim co dal...jedna novinka, rodina se me ptala jak to je s tim USA,tak jsem rikala,ze mi to bude trvat trochu dele,vse vyridit a ze si to jeste posunu a pojedu jeste na chvili do Londyna a rodina mi nabidla zustat tady jeste treba do cervence, pridaji mi a tak...ale ja nevim..hrozne vnitrni boje..musim si vse poradne promyslet...a Londyn..kurva Londyn je moje srdcovka...porad lituju toho,ze jsem tenkrat odjela..:(

Tak to je asi pro dnesek vse ;)









Agnes

Kalah

4 comments:

  1. Ja jsem nevedela, ze tvuj chlapecek je take autista. Jak se to u nej projevuje? Miva agresivni zachvaty, jak ten muj?

    ReplyDelete
  2. On nema nijak zavaznou formu autismu,teda aspon co bylo receno,ale obcas se zachvat projevi (ale neni to kazdy den,tak jednou do tydne) a to tim,ze proste zacne rvat kolem sebe jak kdyby ho vrazdili, lehne si na zem a kope kolem sebe,pak jakmile je na blizku mala,tak to vetsinou schyta :( A hodne jakoze bruci, nebo jak to rict, pokud se mu neco nelibi nebo neco nedostane,tak zacne brucet a pak brecet a nasledne rvat,musi se na nej pomalu a obcas je to pekne na 'budku'. Ale na druhou stranu kdyz chce umi byt zlatej :) A ten tvuj chodi do najake spesl skoly?, mozna jsem to na blogu prehledla...

    ReplyDelete
  3. Tak to ten muj ma neco podobneho. Presne, prvni projev, ze je neco spatne, tak zacne jakoze brucet, pak kdyz se mu snazis vysvetlit,ze to nebude podle jeho, tak zacne rikat "shut up" and i dont wanna do that/i wont do that a pak prave, kdyz je segra po ruce, tak ji vetsinou prasti, ta si to nenecha libit a zacnou se rezat. Ale zas na druhou stranu, ona vi co ho vytaci a nekdy to naschal dela, aby ho vytocila. No pak jsem jeste zazila to, ze dalsi faze je, ze zacne po lidech plivat ( primo na me to bylo zatim jen jednou a byl dost daleko, takze jsem to neschytala a pak jednou na vychovneho poradce, ktery s nim dela ukoly vylil kelimek s vodou)
    Jinak chodi do normalni skoly, jak segra, ale ma tam prave sveho vychovneho poradce (jiny nez chodi k nam na ukoly), ktery je s nim.

    ReplyDelete
  4. Tak to ''shut up'' uz se naucil taky :/ On ma ted ve skolce ne primo vychovneho poradce,ale je tam s nim jedna ucitelka/znama, na kterou si hodne zvykl, kdyz min.rok suplovala ve skolce,takze aspon neco ma porad stejne., Ted ve stredu jede odpoledne s HF do te spesl skoly, aby se seznamil s prostredim a snad ho tam vezmou..

    ReplyDelete