Pages

Thursday 10 November 2011

Happy Happy Happy

Jsem nejstastnejsi clovek na planete, dobre v Evrope, Anglii, Lincolne...mezi poli :D
.........A tak malo staci <3

Aspon nejak ''nenapadne'' musim dat svetu vedet how happy I am right now :)) No proste Danus bude mit rande...

Anyway dnes je to 19 mesicu co jsem tady u rodinky v Newtoftu a prave jsem slysela rozhovor mezi Lindz a jeji mamkou, ze jsem nejlepsi au-pair co kdy meli a ze nevi co bude delat az odejdu, ze deti me milujou, oni me uz berou jako naprostou soucat rodiny (heh to me potvrdili zase vcera,kdy mi Lindz rekla,ze Adele (dvojce) je znovu tehotna...velike tajemstvi,bylo...dokud se to nedoneslo k Alice..a uz to vis koro kazdej :D). Az mi to vehnalo slzy do oci, proste je fakt,ze ja to tady mam hrozne rada a v hlave porad premytam,jak me nahradi nejaka jina slecna a bude detickam ublizovat,nebo si s nima nebude hrat tak jako ja...ale to ma asi kazda ap co stravi delsi dobu u rodiny a zapadne k nim jako clen rodiny...nejen do rodiny,ale i pratele okolo a proste me tu prijali super. Vzdycky to neni ruzove,ale o tom je zivot...bez dramat a zabavy by to neslo...

Without fun there's no life.. Don't be so serious!!

4 comments:

  1. To já zase doufám, že je Orsi bude aspoň trochu tyranizovat :D

    ReplyDelete
  2. Nerikam,ze by si to obcas nezaslouzili :D Zrovna treba ted, kdyz je sobota,clovek se chce vyspat a kluk s malou tu rvou od pul 7 rano jak na lesy ://
    Ale stejne je mam nejradsi :)

    ReplyDelete
  3. Jsem ráda i za Tebe, že tam jsi šťastná, což je to nejhlavnější a doufám, že to tak bude pokračovat i nadále. Musí být příjemné vědět, že jsi součástí rodiny jak té vlastní, tak i britské. :)

    ReplyDelete