Pages

Tuesday 22 November 2011

Leti to...leti

Zase bych mohla neco malo napsat...i kdyz jsem lina jako prase a vubec se me nechce,ale aspon to tu nebude na chvili zase tak opustene a budu mit na chvili pokoj :D/
Opravdu se nic zasadniho nedeje az mi prijde ze je cimdal vice nudy jak mala pres den hodne spi, kluk je ve skole, Elise tez...takze ja jsem uz nekolikrat to zalomila kolem pul jedne odpoledne a budila se az s Poppi presne o pul 4 :D Dopoledne jdeme na prochazku i se psem,pak mame obed a ona jde spat...ja vetsinou neco poklidim,ale neni toho moc, v patek jsem treba zehlila,mela jsem hotovo za hodku, takze jsem pak sjela do Market Rasenu a to jen diky tomu,ze Mick byl doma,tak mohl pohlidnat malou, kdyby se vzbudila..
Byli jsme mnohokrat za minuly tyden na prochazce se psem kolem poli, skoro stale stejna trasa, ono se nikam jinam neda jit..a aby jsme jeli autem a pak se prosli to se me moc nechce :D staci nam to tady,na tu hodku v pohode :)
Toby je stale full-time student,takze se zacina docela uklidnovat a domu prijizdi hodne unaveny a po veceri zkoukneme vzdy nejakou pohadky od disneyho a o seste nejpozdeji o pul sedme jde spat, s tim,ze jeste kouka do sedmi na tv v pokojiku,pak mu ji vypnu..on bud usne mezi koukanim a nebo az po tom co tv vypnu. Poppi pak davame spat kolem pul 8 az osme, proste obcas je to boj...kord ted je nemocna, chudacek malickej koblizek muj :(

Jinak dneska odvezli Mickovo tatinka do nemocnice se srdecni prihodou a ja jsem ji mela malem taky, protoze Lindz volala a cela ve zmatku mi rekla,ze ji mel Mick...signal na hovno, proste hovor za vsechny prachy..ted co ja s jednim ditetem ktere spi, pak se dvema a dojet pro Elise do skoly a co jim jako rict,ze...no nastesti se Elise moc neptala kde jsou rodicove...ted o pul devate se objevili ve dverich...oba..no proste nejak tak se mi ulevilo...je to strasne s Mickovo tatinkem a jeho vek neni priznivy...ted bude 24hodin rozhodujich...pak se uvidi..









V sobotu jsem vyrazila do viru mesta,lepe receno Lincolnu. Kalah (uz jsem se o ni kdysi zminovala) slavila 25.narozeniny a tak jsme se jali i s Agnes slavit.. Sraz jsme meli o pul ctvrte pred Primarkem, takovy pekny misto :D..samozrejme meli obe zpozdeni asi pul hodiny...jak ja nesnasim nedochvilnost...no prosla jsem si Primark...vykourila tri cigaretky a uz se ke me hrnuly dve zenske ovesene taskama...takze se jeste slo do guest house ,kde si objednaly ubytko, protoze zustavali pres noc...ja jsem prijela autem a jako vzorny ridic jsem nepila...mohla jsem mit odvoz,ale nejak se mi nechtelo pit a jsem za to rada,nemela jsem kocovinu druhy den rano,nemusela jsem platit za taxika...
Takze jsem si vystoupali Steep Hill kterej je sakra STEEP!!! (strmy - pro neanglictinare ;))
Na guest house jsme zustali do skoro pul 8, protoze se slecny potrebovaly vysprchovat a nacesat (Agnes tedy name co..porad jsme si z ni delaly srandu,chudak :D:D).
Nejdrive jsme zasli na veceri do nove otevrene restaurace 'HOME' spojene pak od deviti vecer s clubem , tri patra..no docela luxusni podnik :D Vsude sama kravata, zenske na podpatkach, vecerni saty...no ja se svyma tyrkysovyma skinny jeans jsem se citila ponekud ne mezi svymi :D ale jidlo bylo vyborne,mela jsem kureci platek pomazany barbecue omackou, na tom slanina a zapecene se syrem...plus ty jejich velke hranole,jako bylo to vyborny,ale moholo toho byt  vice...k piti jsem si dala jen pomerancovy dzus a za to vsechno jsem vyplazla jen £8, protoze jsme meli slevu 25%, kterou rozdavali na ulici...takze jsme misto £32 platili jen £24 za vsechny tri jidla s pitim...Agnes mela steak a Kalah (cti Kejla) stejne jidlo jako ja, jen k piti meli devcata nejaky koktejl..
Pote jsme se odebraly do Walkabout, hned za rohem od Home,kde jsme byli uz nekolikrat a je to neco jako diskoteka a hraji tam tedy vsechno mozne...tam jsme se zasekli mozna na hodku..zatrsali,precetli noviny :D
Pokracovalo se zpet do Home na nejaky tanecek, a tady jsme poprve staly na cervenem koberci a fotograf nas fotil pri vstupu, no nerikam,ze jsem se necitila :D :D :D vystali jsme frontu mozna pet minut a slo se dovnitr..opet kravata a podpatek kam se podivas..prosli jsme vsechny patra a zakotvily na druhem patre, kde hrali same novejsi tanecni pecky :D opet jsme trocku trsly, po hodce jsme se zase presunuli..tentokrate jsme si jeste skocili do express tesca pro sendvic,protoze na nas sel malicko hlad. Usadili jsme se na nejake lavicce na kousek od Walkabout a premysleli kam zajdeme...opet vsude postavali 'akcni' muzi :D rikam jim tak, protoze maji vzdy v ruce listecky s nejakou akci, vstupy zadarmo, nebo drinky po celou noc za £1,80 a tak...takze jsme od jednoho vyfasly nejakou karticku do clubu 'Pulse', museli jsme se zeptat kde to presne je, protoze tenhle club jsme jeste neobjevili, je docela odstrcenej od hlavni tridy. Opet jsme si vystali frontu na cervenem koberci, hodily usmevy do fotaku a sli to roztocit...Muzu Vam rict,ze bez kapky alkoholu v krvi jsem se snad takhle nikdy jeste nebavila..hodnotim to jako super vecer s cistou hlavou :)..protancila jsem si skoro boty az na ponozky :D Rozloucila jsem se kolem jedne, nez jsem dosla na parkoviste,kde jsem stala jako jedina,dala si sendvic a odjizdela kolem 1:15 am a holky pry dosli na hostel kolem pul ctvrte rano..Jako nebyt te silene mlhy, tak jizda super,nikde zadna auta,ale ta mlha, diky tomu jsem celou cestu jela 30mph-35mph protoze se fatk nedalo, mlhovky misto aby pomohly byly uplne na nic...domu jsem dojela kolem 1:50, normalne bych to jela nanejvys 15minut,ale kvuli te mlze, no hlavne ze jsem dojela...



s Agnes v guest house

klicek :)

Agnes, ja a Kalah...no jsem proste unikat :D:D

Steep Hill - ta mirnejsi cast

vecere...mnam :)

zodpovedny ridic...buhvi co mi tam dali do toho :D

Agnes a jeji vod(k)a 

s Kalah - Walkabout

v HOME tanecni parket

Agnes a Kalah v Pulse

A nakonec vseho dobreho a nejake podstatne news ze sveta poli a luk :)
Je to asi 3 tydny co volala Adele (dvojce) ze je 'asi' znovu tehotna...no teprve v lednu porodila sveho tretiho syna Bentona...Pak volala asi za 3 dny a ze je to definitivni, takze ceka ctvrte ditko a hlavne at to nikomu nerikame, hlavne ne Alice, protoze ta je neco jako rozhlasova trouba a neudrzi nic za zuby...Ted ve ctvrtek u ni byla Alice s Tomem (pritel) na veceri a samozrejme Adele ji to rekla sama,takze ted uz je to verejne tajemstvi a uz to vedi vsichni :D...Hlavne jeji mamka Amy z toho neni moc nadsena, protoze ma Adele a Dave nejake problemy..ale tak to je jejich soukromy zivot...Tot vse z vesnickych drbu.

No a jeste abych nezapomnela, minuly patek...vlastne uz predminuly a pak take minule pondeli jsme se videli s Nickem (to je muj budouci manzel :D) budeme se brat v katedrale..protoze jsem si ji byla nenapadne obhlednout v pondeli i s nim a jedna osoba uz by me provdala (Jani Ty vis koho myslim...ano Tebe :P)...no proste nebudu se tu vice rozepisovat, protoze ja jakmile o necem moc mluvim, pisu tak to pak zakriknu..a nic nevyjde :/
Takze mam se dobre, akorat ted mam vice prace protoze Lindz a Mick jsou v nemocnici druhy den,cely den..zitra mam volno a jedu na poradny vanocni nakup, musim mamince koupit tasku co jsem ji vyhledla a co se ji moooc libi a nejake vecicky pro brachu, tatku, babcu(u te jedine vim 100%, protoze ma rada caj, takze nejaka pekna dozicka a cajik anglicky..tim nic nezkazim) a rodinku tady..zadne hodnostne dary to nebudou, protoze Danuska setri :D a na co....no to si necham pro sebe :P

Dekuji za precteni a tesim se na dalsi spolupraci ;)

2 comments:

  1. Danuška šetří na svatbu se Slaughterem :D

    ReplyDelete
  2. Tak jsi vedle jak ta jedle :P Na to opravdu nesetrim :D

    ReplyDelete