Pages

Wednesday 30 November 2011

 
Cokolada misto snidane, vytopena garaz, jeden den volno ze skoly kvuli protestum...  

V pondeli jsme byli s Poppi v Market Rasenu, jak jsem se zminovala minule...clanek doplnim o nejake fotky z toho dopoledne. Dale bych chtela neco malo zase k zovotu tady a jake jsou me myslenkove pochody pri rozhodovani co dal...prece jen mam to tu domluvene (zatim) jen do konce brezna-zacatku dubna,tak premyslim jestli tu jeste o trochu dele zustanu, nebo se hned vrhnu do Londyna nebo co vubec, protoze z toho mam jaksi hlavu nekde mimo :/. Posledni dobou taky porad premyslim co s tou amerikou...Ja tam hrozne chci, ani si nedokazete predstavit jak moc,ale jsou je tu nekolik 'problemu' ktere by mohli nastat...Ja vim,ze dneska je spolecnost tolerantni k hodne vecem, barveni vlasu dokazu omezit a dokazu mit na hkavne dele nez mesic jen jednu nevyraznou barvu (kdyz to pisu moc tomu sama neverim,ale jde to,muzu byt blondyna,nebo decentne cervena...nebo do cerna..ja se fakt nebranim nicemu), spise mam obavy o to aby jsem svym celkovym vzhledem treba potencionalni rodinu neodradila i kdyz se rika ze USA je v tomto vice tolerantni,zase kdyz si clovek hleda 'chuvu' k detem, chce aby ten clovek nejak vypadal, protoze castokrat v nem ty deti vidi svuj neco jakoby vzor. Dale je to tetovani...uz jsem to tu jednou resila a vim ze i Evicka od trojcatek ma vice tetovani nez jen jedno,ale neme to na moc viditelnych mistech..a co hlavne nema cely rukav....tim se dostavam k tomu,ze proste na nem uz pracuju, zatim jen v me hlave a s taterem z Manchesteru,ale vidim to [odle penez,ze bych mohla mit prvni sezeni koncem ledna, zacatek unora...

Bavila jsem se na toto tema nedavno s Lindsey a ona,ze by nevidela duvod aby me nekdo nevzal,jenze oni jsou proste vyjimka, vetsina rodin si rekne, hele ta je propichana a potetovana,barevny vlasy..ta je divna a bohuzel i v jedenadvacatem stoleti jsou tady ty predsudky porad a myslim si ze jeste hodne dlouhou dobu budou....

Jim tady nevadi,ze si barvim hlavu na modro, ruzovo nebo zeleno, nevadi jim ,ze jsem prijela z mesta s propichnutym nosem, je jim jedno co rikaji ostatni, jsem skvela s detma a to je pro ne hlavni, myslim si ze tu delam dost, i kdyz obcas nemusim, jsem proste uz od prirody takova, vadi mi jen tak sedet a nic nedelat, kdyz oni obcas surujou, posilaji me abych si odpocinula...nevadi mi ,ze se mnou mala spi celej vecer v postely, protoze se probudila a plakala, nevadi mi porad dokola umyvat nadobi po nekom, kdo je linej umyt jeden hrnicek, protoze je to proste hrozny kdyz to tam lezi jen tak nehnute ve drezu...Ja ani nevim, kde jsem k tomu prisla k te poradnosti a poradkumilovnosti :D.

Uklizeni jsem vzdycky nesnasela a pamatuji si jak jsme meli uklidovou sobotu kazdou sobotu a kdyz jsem dostala svuj zachvat neuklizeni ,mamka prisla a sesunula celej muj psani stul dolu na zem a vsechny policky jakbysmet...to byl teprv bordel..Mami,jestli tohle ctes urcite si vzpomenes :P...vsechno si to pamatuju jako by to bylo vcera a pritom tak davno, mohlo mi byt nejakych 12,13 let..mozna jeste ve ctrnacti to na me zkouseli, jenze pak clovek prijde na to,ze je lepsi si to uklidit bez zbytecnych hadek a provokaci, je to hotove za 15-20 minut a mate i takovy pekny,lepsi pocit...jsem malicko odbocila :)  Kazdopadne to zkusim a uvidime jestli se najde rodina,ktera by akceptovala jak vypadam :) Mozna to moc resim,ale fakt neznam jedinou au-pairku,ktera ma hodne tetovani nebo propichany oblicej (krome jedne slecny co chodi na lide.cz,ale ta ma tez normalni rodinku a neresi to)....Tak to jen jakoze z me hlavu, potrebovala jsem se nekamvypsat a kam jinam nez na blog :)..

A ted neco tak kolem dokola..nic zazivneho :D...Dneska rano nebyla skola, ani Elise ani Toby nesli, tak jsem si naivne myslela,ze se prospime. Poppi spala se mnou celou noc, takze jsem Tobymu zavrela dvere, protoze kdyz je ma zavrene tak rano nikam nejde a zustane v postely dokud nekdo pro nej neprijde nebo nezavola. Vzbudil se v pul sedme jako normalne, sla jsem mu rict ze skola neni a zase usnul, vypnula jsem monitor a sla zpatky spat. Lindz chtela jet s Elise na nakupy,tak jsem si opet naivne myslela,ze proste o pul desate odjedou a nas nechaji na pokoji...omyl. O pul devate Lindz prisla nahoru a i kdyz Toby spal, vzbudila ho...samozrejme zacal rev, hruza...tim se vzbudila i Poppi, super. Zaklepala mi na dvere a pta se jestli vstavame...no co jinyho ze :/. Takze rev neprestal do pul desate, kdy se za nima zavreli dvere. Pak se laskave Toby nechal premluvit na snidani. Prevleceni probehlo bez mensich problemu a sel si hrat do pokoje. Ja jsem koukala s Poppi na tv v obyvaku. Kolem jedenacte jsme se presunuli k Tobyho a cetla jsem jim nejake pohadky, pak jsme udelali obed o dvanacte a Poppi sla o pul jedne spat..

Vcera jsme s Poppi kreslili a omalovali omalovanky..cetli knizky a ucili se pocitat, ona umi perfektne do svaceti, jen vynechava cislo 15,stejne jako to delal Toby jeste pred nejakym pulrokem..

Taky se v pondeli povedlo Elise vytopit za pomoci prepustene vanu garaz...koupala jsem tobyho s poppi a zrovna kdyz byli hotovi prijela Lindz z prace, dosla nahoru a prevzala si Tobyho s Poppi, Elise me mezitim poprosila o napusteni vany, ona si madam totiz nedokaze otocit kohoutkem...smutne :/ Zacala jsem napoustet vanu a rikam, ji at si to hlida,ze jdu dolu udelat si jidlo a oblect malou s klukem. Kdyz jsou v pyzamech jdu do kuchyne a povidam s Lindz...jdu do garaze ze vyhodim pytlik od nejakych kurecich kousku,otevru dvere a garaz cela pod vodou a ze zdi tryska voda...Takze hned zarvu na Lindz ze je tam voda, bezim nahoru a Elise stoji v koueplen, kouka na tu vanu a skoro se smeje, ze je to dneska pekne vrchovate :// hlavne ze voda vsude okolo,ale ji proste nenapadne otocit tim za*ranym kohoutkem!!!!!! Lindz ji servala jako maly dite a od ted bude smet jen pod sprchu..Mela jsem to kontorlovat,jenze myslim,ze v deseti letech pokud si umi otocit kohoutek pri vycisteni zubu u umuvadla mela by to dokazat i u vany, protoze jsou stejny.
Z garaze jsme vody vymetli, par veci je zruinovanych,ale jen nejake nepotrebne...uz se na to zapomnelo,ale dneska rano jsem si do Elise musela rypnout :D:D Chudak,ale proste obcas na to ze ji je deset let,chce byt za velkou holku, malovat si oblicej, hrat na pocitaci...obcas se chova jako petilety dite co by nejradsi dostalo vse pod nos a bylo nakrmeny i u vecere.

Mela jsem toho vice na srdci,ale jelikoz me sem porad chodi Elise otravovat s nejakym ctenim do skoly, tak jsem toho pulku zapomnela....Toby je v postele u sebe a Poppi tady u me,kouka na In the Night garden...snad dneska usne ve sve postely....






A tady jsou cocky,ktere budou obcas zdobit me oci :)






Na konec bych si dovolila pripojit odkaz na stranky jednho projektu s nazvem Tattoo Names od fotografa Františka Ortmanna,ktery je uznavanym ceskym fotografem....

Tattoo Names

.....neboť cituji IA : „Normální člověk nemá potřebu se nechat potetovat, vrážet si cosi do nosu nebo prsou či někam jinam“.

...Během fotografování se mi podařilo přes oko kamery náhlednout do života několika desítek lidí, z nichž někteří se stali mými přáteli. I proto, že z původně plánovaných dvou víkendů studiového fotografování se práce na TATTOO NAMES protáhla zatím do několika týdnů (do budoucna možná měsíců,možná let),a proto jsem s díky uvítal podporu značky Jägermeister, bez níž bych jen obtížně mohl věnovat tolik času hledání těch nejzajímavějších příběhů. Ostatně i ti, které na svých fotografiích představuji, tráví se svým tatérem týdny, měsíce a často se setkávají čas od času po dobu několika let, vždy, když mají pocit, že se událo něco, co je třeba zaznamenat do obrazové kroniky jejich života. ...

9 comments:

  1. Tak teď tedy nevím... „Normální člověk nemá potřebu se nechat potetovat, vrážet si cosi do nosu nebo prsou či někam jinam“. - jsou ty rodiny normální, jak říkáš, když jim nevadí tohle?? :D
    Krom toho já si myslim, že skoro každej chce v dnešní době reference a ty budeš mít super, tak nevim, v čem je problém nebo by měl být...a London calling! :D :D

    v tý vaně bych jí utopila

    ReplyDelete
  2. Ta citace o te nenormalnosti je z tech stranek,ale i tak na to urcite nekteri lidi nahlizeji a myslim si ze jich nebude malo.
    Reference si myslim budu mit vyborne o ty se nebojim to mi i Lindz sama rekla,a ze kdyby si me mohli nechat na furt tak to udelaji, porad si delaji srandu ze me zelizkama pripoutaji k topeni :D:D
    London calling I know!! and thinking about it every day..

    Mela jsem co delat aby ne,ver mi..

    ReplyDelete
  3. U tebe se asi hodiny na referencích budou počítat na tisíce :-)
    Co se týče piercingů a tetování...rodiny nemají jinou možnost než vybírat kandidátky podle fotek a prvního dojmu. Asi furt je na první dojem pro rodiny lepší nějaká Němka s uměle naaranžovanými dětmi kolem sebe. Ale držím ti palce a třeba do té Ameriky dojedeme na stejno :-)

    ReplyDelete
  4. Je vidis to me nenapadlo si to pocitat,ale myslim,ze to malo nebude :D
    To je prave to, podle fotek..prinejhorsim vyndam piercingy,semtum se da i zastrcit dovnitr a fotky,kde nemam barevne vlasy mam..Dekuju moc ;) ono to nejak dopadne :)

    ReplyDelete
  5. To když já sem málem vytopila koupelnu kvůli přepuštěný vaně, tak sem měla schýzu, že to někdo uvidí až sem z toho začala vytírat :D :D jinak čočky krásné moc :) a Poppi je na ty poslední fotce děsně pěkná a roztomiloučká (to je co říct u mě, když děti moc nemusím :D :D) A lidi plní předsudků jsou úplně všude, záleží na tom, na koho narazíš :) ale snad to všechno v pohodě vyjde :)

    ReplyDelete
  6. Ja bych taky zacala vitirat,jenze tady je proste odvod z toho odtoku,kde ti to jakoby zacne odtikat,kdyuz to je full vyveden do garaze..nechapu ://
    Jinak Poppi je roztomila vsude,ale takhle fotka je nejhezci, premylsim je ji necham pak udelat na fotmat A4 a zaramovat ;)
    :) Diky Bunny :*

    ReplyDelete
  7. ty vole- VYTIRAT (stydim se :D)

    ReplyDelete
  8. já sem vytírala ale abych použila tu vodu a neměla špatnej pocit, že sem jí vyplácala jen tak :D no taky nechapu :D :D
    jo to bybylo pěkny :) no fakt jí to děsně moc sluší :D

    ReplyDelete