Pages

Tuesday 5 July 2011

Day with Benton and fab twins


na levo Adele, v pravo pak Lindsey, moje HM
Prijela nas navstivit Lindseyina sestra a zaroven jeji dvojce Adele se svym nejmladsim synem Bentonem, kteremu je 5 mesicu. Prijeli uz vcera k veceru, protoze Adele se i se svou rodinou, ma 3 kluky, stehuje do Wickenby, opet na armadni zakladnu, za necely mesic, takze bude od nas vzdalena jen 20minut jizdy autem a bude mit novou au-pairku, takze konecne nekdo zase tady v koncinach, doufam,ze tahle vydrzi vice nez jen 4 mesice :D. Uz si me pridala na fb a poslala zpravu, tak zatim vypada sympaticky, uvidime na zivo, prileti az nekdy v pulce srpna, takze ji uvidim az ja se vratim z dovolene doma. Ale tedy jeste zpatky k navsteve...
Uplne jsem se skoro rozplynula zase nad malym, je to asi nejveselejsi a nejusmevavejsi dite co jsem kdy videla, fakt se smeje na vsechno, vsechny proste HAPPY LITTLE MAN, jak jsem mu zacala rikat. Ani jednou nezabrecel! Stravila jsem s nim cele dnesni odpoledne a klidne bych si ho tu nechala a vymenila za Tobyho :D Ale Adele,ze ne, ze prej 'Toby is a little s**t' coz s ni souhlasim lol. Obcas je fakt na zabiti...
Chovala jsem ho, lochtala, polozila jsem mu na koberec hraci deku a vyndala nejake hracky co mela Poppi kdyz byla jeste krasne malicka a chvili jsme koukali na BabyTV a pak jsme jen tak lezeli na pohovce a smali se :)) a ja jsem delala vsemozny zvuky a jemu se to hrozne moc libilo.

Navsteva je uz pryc, protoze cesta do Henlow je pri dobre doprave tak na hodku a 40 minut a uz nekdy kolem pul 5 volala Dave (manzel) ze prej jako kde jsou, ze uz pripravuje veceri..jak mile od nej..Ma se co snazit :D:D

Taky jsme vcera s Poppi malovali jako Picasso (temer) :D Slepila jsem ji dva A4 papiry k dobe, pripnula na detsky malovaci stojan, navlekla do zasterky, pripravila barvicky a hura na vec. Vydrzela u toho mozna 2 hodinky ja jsem zatim povesila pradlo a docela dost casu stravila sezenim na zidlicce nebo sem tam jsem neco nakreslila s Poppi,ale ne moc,aby si nemyslela,ze ji to chci brat :D.

Odpoledne jsem jela s Elise na plavani do Lincolnu a pak jsme sjeli do Asdy nakoupit nejake drobnosti co me Lindsey poprosila a ja taaak strasne rada nakupuju.:D






4 comments:

  1. On je úplně ňuňavej :-* a ta její sestra je jakože nějaká vojanda?? :-O

    ReplyDelete
  2. No on je uplne k sezrani :* A fakt hrozne hodnej:)
    Jj je vojanda ve sluzbach kralovske armady ;) Lindsey a Mick byli taky..dlouha historie :D ..rodina vojaku :D:D

    ReplyDelete
  3. ty jo, tenkrát po základce jsem chtěla na vojenskou do Vyškova, ale nebrali tam v tý době holky, nevim, jak je to teď...takže trochu závist :D

    ReplyDelete
  4. Wooow...a ta poslední fotka:D

    ReplyDelete