Pages

Monday 4 July 2011

Nedele

Prezili jsme cele sobotni odpoledne a noc na nedeli ve zdravi :D Jeste aby ne, kdyz jsem tu byla sama a to jsou deti proste skoro nejhodnejsi , pisu skoro, protoze Toby se s Poppi porad postuchovali...Kolem pul 6 prijela Jodi s pritelem Alexem na kavu a na trochu dbru, co se delo za tyden co tu nebyli, oba totiz bydli v Sheffieldu a tady v Newtoftu ma Jodiina mamka - Vanessa, uz jsem se o ni zminovala :) neco jako vikendovy baracek. Jezdi sem opravdu jen na vikend, proste si mezi poli odpocinout od velkomesta.

Vcera jsme se vzbudili uz o trochu drive nez v sobotu, ja jsem byla vzhuru uz kolem pul 7,ale jelikoz decka jeste spala,tak jsem se jen otocila na jiny bok a zase usnula :D Probudila jsem se pak jeste v pul 8, a nakonec jsem vstala kolem trictvrte na 9. Dali jsme si snidani, cerealie s mlekem, uklidila jsem po ni, oblekla Poppi a Tobymu pomohla do kratasu. Cely den krasne pocasi, teplo az horko, takze jsem vyrazili do parku na hodinku, opet foukat bubliny :D. A pak jsme naplanovala,ze by jsme mohli napustit ten malej bazenek co Lindsey koupila minuly tyden pro deti, navlecem plavky a trochu se osvezime.

Napustili jsme vodu z hadice,pekne studenou :), nasli jsme uspesne plavky jak pro Poppi tak pro Tobyho a mohlo se jit na vec...No kdybych rekla ze nemaji radi vodu...lhala bych..asi jsou po me :D:D Nechteli pak ven, maly rybky :)).
Cachtali se tam mozna hodinku, ja jsem behala kolem, podavala rucnik na utreni, kdyz se voda dostala do oci, sem tam jsem si tam smocila nozky, nosila piti a cakala se s nima ze souse, protoze,prece jen nejsem nejmensich rozmeru a asi by jsme se tam vsichni nenaskladali :D
O pul 1 jsem udelala sendvice a dali jsme si obed, Elise nechtela,protoze ta jako jedina mela snidani neco kolem 11,pekne si vyspavala a nemela hlad.




 
Mick uz byl vzhuru a ze pojede do Tesca,protoze mu Lindsey napsala nejaky maly seznam co vse potrebujeme a ze vezme Tobyho s sebou, tim padem me zustala Poppi, ktera sla po obede spinkat a Elise nakonec sla jezdit na kole s kamradkou ulici a pak do parku. Mela jsem tedy volno,ale musela jsem byt 'doma', takze jsem si sedla do obyvaku a cetla si nejake casopisy co jsem si koupila uz nekdy minule pondeli a jeste je neprecetla...No zase samy drby :D.

Kdyz prijel Mick zpatky, bylo asi pul 3, sel s Tobym na zahradu jeste do bazenku,protoze slunicko fakt zhavilo,ze to nebylo mozne...Presunula jsem se do pokoje,kde jsem 'debatovala' s Jancou o jeji svatbe :P 'Davam mu rok...maximalne dva' :D No prej kdyz si nevzal tu posledni 8mi letou znamost tak pry nema moc sanci,ale ja verim ze jednoho krasneho dne se pojedu podivat do Irska na svatbu roku :))).

Tak to je asi vsechno dulezite, pak jsme jen udelal veceri pro decka a Mick udela pro me a jemu, kolem pul 7 byl cas Tobyho bedtime, takze ho Mick vzal do pokoje, a vratil se s tim,ze jde se jeste trochu prospat, mel jit na nocni v 10. Tak jsem byla i rada, protoze jsem si pustila film co jsem si den predtim nahrala, Poppi se zabavila, hrali si s legem. Po filmu, bylo asi pul 9, jsem ji sla ulozit, protoze zase zacala knourat,ze chce do postylky, Toby uz spal, takze mohla vesele jit tez.
Ja jsem pak skocila do sprchy a opet se ponorila do plodneho povidani s Jancou a jeste s par kamradama, pustila jsem si k tomu Titanic a mozna kolem pul 12 jsem sla spat..

Dnes je pondeli, 4.cervence a slavi se Den nezavislosti v USA..toz asi si pustim stejnojmenny film navecer :)

Take k nam dnes prijede dvojce Lindsey - Adele s malym Bentonem, jak jsme mu byli pred mesicem na krtinach tak se tesim na miminko :).

5 comments:

  1. Jéééé, závidím vám to krásné počasí, co jste měli o víkendu! Tady je hnusně, škoda mluvit. Pořád prší. Má se to ale zlepšovat, od středy, tak snad. No mně už je to celkem jedno, za chvíli budu taky pryč:-).

    ReplyDelete
  2. Posli sem trochu deste jinak pojdu :D :D Protoze je to obcas az fakt k padnuti :/

    Uz to mas za par..12.,ne ??

    ReplyDelete
  3. ty seš blbá :D :D teď to čtu :D taky jim musim napustit ten bazének, ale teď tady bude snad hnusně celý týden a pak jedeme na týden k moři, tak asi nebude ani možnost :)

    ReplyDelete
  4. Danus: Raději bych pošla z vedra, než sedět doma a čumět z okna, jak chčije 4.de.:D. Pardon za slovník:D.
    Jinak jjj, už to je za páár..12.7.:-)

    ReplyDelete
  5. Jo ja taky rada pojdu z vedra,ale nekde na DOVOLENE u more, ne mezi poli :/ :D

    ReplyDelete